Raskaaksi 2015

Ilmoittaudun kuumeilijoihin mukaan :) Meillä on ennestään kaksi poikaa; kesällä 2011 ja kesällä 2013 syntyneet. Jonkin aikaa ollaan tässä harkittu riittävätkö hermot vielä kolmanteen, mutta kyllä tuntuu, ettei meidän lapsiluku ole vielä tässä. Itse olen jo 35-vuotias ja tuntuu, ettei jaksamista ole kuten ennen, mutta olen aina halunnut kolme tai neljä lasta, joten katsotaan nyt miten käy, jos meille kolmas suodaan :) Vielä ei ole yritystä aloitettu. Menkkoja odottelen viikon päästä alkaviksi ja sitten tikuttelemaan ovista. Ensimmäisen lapsen saantiin meni yli vuoden yrittämiset. Toinen saikin alkunsa onneksi parista kierrosta. Nähtäväksi jää siis kuinka nyt käy. Tosin olen aika huono odottelemaan ja, kun päätös on tehty, niin heti pitäisi tapahtua :D Ja elämäntilanteen takia myös toivotaan nopeaa plussausta...

Terppatulloo munkin puolesta Elsiinalle!

Katjusha, ootko sä ennen käyny akupunktiossa? Mä oon nyt viime ja tänä vuonna käyny akupunktiossa, keväällä mm. ton stressin takia ja mun akupunktiohoitajan on pitäny mulle laittaa sopivia aikoja nyt tälle kuulle, mutta unohti. Tälle viikolla sit tarjotteli paria mut mulle ei sopinu ja päätettiin odottaa tietoa siitä, tärppäskö vai ei. Varaa ei nyt siihenkin olisi, mutta kyl mä koen että akupunktiosta on apua. :) Käytin sitä myös kivunlievityksenä synnytyksessä. :)

Diabolicat, en ole ennen uskaltanut ;) mulle on joskus kotona laitettu neula käteen, porukoilla oli fysikaalinen aikanaan ja tekivät myös kuppausta (ei mulle, kiitos!) hyvin jäi mieleen, kun nyt 25 vuotta myöhemmin olen valmis kokeilemaan. Mulla viimeinen syy lapsettomuuteen on kehon immuunijärjestelmä, eli kai se on sitten se vihamielinen kohtu..! Lisäksi on noita erilaisia ruokavalioita kokeiltu, mistä maininnat tuolla pitkään yrittäneiden ketjussa. Mulla olis ens ma eka käynti ja jos se on hyvä, niin jos vaan saan niin ottais uuden ajan alkionsiirtopäivälle. Mutta kattellaan kui käy!

Joo kyl muakin vähän jännitti, mutta oon joskus 10 vuotta sitten saanu näytehoitona neulan ranteeseen ja polveen, ja siihen johdettiin kevyttä sähköä. Just ranteessa alkanut kipu hävisi samantein, kun yleensä kärsin siitä kivusta viikkotolkulla. Myös koirani kävivät akupunktiossa ja laserhoidossa kesällä 2013, niin siitäkin todella hyvät kokemukset. :) Toinen koirani oli siis ontunut muutaman kuukauden, käytetty ortopedillä (ei löytynyt syytä) ja osteopaattimme suositteli akupunktiota, koska koira oli niin krampissa ettei hän saanut hoitoja läpi. Akupunktio ja laserhoito auttoi laukaisemaan krampin, sen jälkeen osteopatia ja fysioterapia auttoivat ja koira oli muutaman kuukauden ontumatta. Lopulta ristisiteet katkesivat toisesta takapolvesta (vaihdettiin ortopediä ja nyt koira on pääosin kunnossa ristisidevamman aiheuttamaa nivelrikkoa lukuunottamatta). Sen takia se ontui, mutta edellisenä kesänä ortopedi ei sitä vielä osannut siitä diagnosoida. Totesi vain, että ei viitteitä ristisidevammasta, vika selkä- tai lihasperäinen. Nää koirien ortopedit, akupunktiot, osteopaatit, homeopaatit ym. on melkein koko päivän reissuja kun kotikaupungissa ei ole, omat akupunktiotädit, jäsenkorjaajat ja hierojat sentään löytyy kotikaupungista. :D Vain kilpparilääkärille täytyy mennä toiseen kaupunkiin mut nykyään sekin löytyy läheltä, alkuperäiselle lääkärille piti ajaa 3 h/suunta.

Mä sanoisin ettei se akupunktio satu, korkeintaan saattaa tuntua hieman epämiellyttävältä neulojen laitto.

Heippa vaan taas.lueskellu täällä aina sillon tällön teidän juttuja ja päätin tulla kirjottamaan "kuulumiset".täällä menossa kp29(dpo14-15)/26-29... Menkkoja odotellaan alkavaksi tänään TAI viimestään huomenna.(piti kyl alkaa jo su vissii)
Paljon onnea plussanneille ja piinailijoille ja yrittäville!!!! :)

Voisko olla jotain kiinnittymis kipua tai jotain kun välillä tuntuu ikävää juilintaa mahassa.vai millasta kipua se on.( kp26/33)

Äippä, omalla kohdallani sellainen outo tikustelu ja nippailu, paikallisia pistoksia. Mulla menkkakivut on sellaisia laajempia kramppeja. Kahdesti olen ollut paksuna, ja molemmilla kerroilla 6-8 päivää oviksen jälkeen.

Tervetuloa mukaan Elsiina! :)

Mä tiesin, että näin käy. Menkat alkaa niin vajoan niin pohjalle kuin vaan ikinäkään voi. Miksi tarvitsee olla niin helvetin tyhmä suorastaan, että edes elättelee mielessään mitään kuvia siitä miten se plussa nyt varmasti tulee. Tuntemuksia sellaisia ja sellaisia. Kettu miten jaksaa vieläkin kirpasta nää menkat. Anteeks ihan hirveästi mun jatkuva valitus ja kälätys näistä mutta, otsassa kasvaa suuren suuri elin parhaillaan. Tässä menee nyt ruoskiessa itseä hetken aikaa joten, saatan seurailla hiljakselteen ainakin pari päivää sivusta teidän juttuja. Tottakai peukutan kaikille plussaisia tuulia siltikin! ♡ Ei se maailma tähän kaadu ja uuteen kiertoon tosiaan mennään. Tipuin vaan aika korkealta ja erittäin kovaa :/ Ei toistu.

Kyllä Withmylove täällä saa avautua, täähän on nimenomaan vertaistukea varten! Ottaahan se päästä ihan takuulla ja kun raskautumista todella toivoo, niin ne oireet, vaikka olis kuinka kuviteltuja, tuntuu todellisilta. Ei se tyhmyyttä ole, että elättelee toiveita :hug013 kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu! Tsemppiä!

Withmylove ja waterlily, tätisympatiat sinne kummallekkin :sad001 Meitä on nyt sit kolme kiertokamuu!

Nimittäin täälläkin ne menkat nyt varmasti alko ihan kunnolla, vuotoa on ollu koko päivän ja kipuja kans. Ei kyllä ainakaan vielä niin runsaat ku mitä odotin keskenmenon jälkeen olevan, mut ainakaan ei tartte enää epäillä. Tänään ei kyllä huvita reenata. Jäätelöö :Heartred Se ois lähettävä uuden kuumemittarin ostoon, One Step -ovistestejä on 23 kpl (tilaan lisää) ja Rybb & Deckers greippimehuu viis (!!) purkkii, mammavitskut, foolihappolisä ja kuhan vuoto loppuu nii varuiks kahen päivän välein sexiii!:love022En nimittäin luota mun taitoihin kun ekaa kertaa kokeilen tikuttamista ja lämpöjen mittaamista :grin

Kp 1, yk 3

Täällä taas huutelen välillä tännekkin puolelle :)

Paljon tullut taas uusia! Tevetuloa ja pikaista plussaa :)

Onnea myös plussista tälläpuolella ja suuren suuret pahoittelut tädeistä! Ne ilkeät tuntuu liian usein löytävän perille :( ja tsemppiä piinailijoille! Plussatuulia jokaikiselle!

Pikainen napailu. Siis menkat alkoi (taas kerran) ja vuoto todella hurjaa ekat päivät. Pelastukseni on kuukuppi joka pitää edes päivällä! Suosittelen! Pieniä masiksia tulee vielä mutta kohti uutta kiertoa ja jälleen toivoa plussasta :)

Kp 2 yritystä 2/15

Pahoittelut menkoista! On se vaan hirvee pettymys :(

Sallahaa hienosti oot valmistaunut! Toivotaan nyt, ettei pikkuinen anna odotuttaa itseään kauaa! :)

Avautuminen: Nyt menossa dpo 4 tai 5... miten se nyt lasketaan.... oli siis ovis tikun mukaan viime viikon to... Toivon niin, että nyt tärppäis. Mä en jaksa enää ja miehelläni alkaa mennä hermot... joo, tiedän... ollaan maaliskuusta vasta yritetty, mut silti... sanotaan et vauva-aika on suhteen koetinkivi, mut meillä se näköjään alkaa jo ennen raskautta. Ugh. Olen avautunut... Kiitos. :goodnight

Eeeliah, pidähän mieli lempeänä ja sukat jalassa. Ovispäivät menee: plussapäivä -1, ovispäivä 0, päivä jälkeen oviksen 1 dpo jne. Jos torstaina plussasit, niin pe olis 0, la 1 dpo. ... Hyviä öitä!!

Täälä minä yksikseni varmaan kuvittelen kanssa kaiken maailman oireita..

Nännit on arat, alavatsassa vihloo aika ajoittain.. :D jos nyt malttaisi olla kuvittelematta suurempia ennen kuun vaihdetta..
Silloin pitäisi alkaa menkat jos huono onni käy..

Heippa pitkästä aikaa ihanaiset! En ole täällä pitkään aikaan käynyt ja uusia on tullut paljon, mutta jos joku vielä muistaa minut niin tulin päivittämään kuulumisiani. Tänään kp 29/27, yk6. Tissit on olleet kipeät muutaman päivän, ei edes tiputtelua tullut ja todella vähäisiä menkkaoloja. En malttanut odottaa testin kanssa aamuun, vaikka olin melko varma negasta. Tulos oli kuitenkin positiivinen. Olin jo ehtinyt luovuttaa ja seuraavan kierron alussa olisin aloittanut pillerit uudestaan. Mies on onnesta sekaisin ja paniikissa. Itse en hetken itkemisen jälkeen pysty edes ymmärtämään mitä vähän aikaa sitten tapahtui. Mä voin tän kokemuksen jälkeen sanoa teille kaikille, että älkää luovuttako! Mulle menkkojen tulo kierto kierron perään tuntui joka kerta paremmalta ja pelkäsin, etten kestäisi enää yhtään pettymystä.

Tämä raskaus oli suunniteltu ja toivottu, joten tämä tuo mukanaan myös valtavan pelon keskenmenosta.

Menkkojen mukaan laskettuna nyt siis 4+0 tai 4+1 ja LA menee toukokuun viimeisille päiville :Heartred

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti :Heartbigred

Suuret onnittelut nni, pienelle oikein paljon tarrasukkia !! :)

Takaisin