elsiina
Jostain jotain jo tietävä
Ilmoittaudun kuumeilijoihin mukaan :) Meillä on ennestään kaksi poikaa; kesällä 2011 ja kesällä 2013 syntyneet. Jonkin aikaa ollaan tässä harkittu riittävätkö hermot vielä kolmanteen, mutta kyllä tuntuu, ettei meidän lapsiluku ole vielä tässä. Itse olen jo 35-vuotias ja tuntuu, ettei jaksamista ole kuten ennen, mutta olen aina halunnut kolme tai neljä lasta, joten katsotaan nyt miten käy, jos meille kolmas suodaan :) Vielä ei ole yritystä aloitettu. Menkkoja odottelen viikon päästä alkaviksi ja sitten tikuttelemaan ovista. Ensimmäisen lapsen saantiin meni yli vuoden yrittämiset. Toinen saikin alkunsa onneksi parista kierrosta. Nähtäväksi jää siis kuinka nyt käy. Tosin olen aika huono odottelemaan ja, kun päätös on tehty, niin heti pitäisi tapahtua :D Ja elämäntilanteen takia myös toivotaan nopeaa plussausta...
kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu! Tsemppiä!
Se ois lähettävä uuden kuumemittarin ostoon, One Step -ovistestejä on 23 kpl (tilaan lisää) ja Rybb & Deckers greippimehuu viis (!!) purkkii, mammavitskut, foolihappolisä ja kuhan vuoto loppuu nii varuiks kahen päivän välein sexiii!
En nimittäin luota mun taitoihin kun ekaa kertaa kokeilen tikuttamista ja lämpöjen mittaamista