Raskaaksi 2015

Ai niin, pakko muuten kysyä että mistä toi täti-juttu tulee? En oo ikinä enne törmännyt vastaavaan :D

Onko täälä kaikki tikuttajia ja laskevat oviksia?
Itse en ole kerennyt sen syvemmin niihin perehtymään. Toisaalta itse ajattelin olla testaamatta ja vetää ihan fiilis pohjalla :)
Ehkä vähän omaa laiskuuttakin taustalla.. Tärppää kun tärppää :D

Ja kiitos kun sain liittyä seuraan :)

iLA ite en oo aiemmin ollut kumpaakaan, mut nyt tosiaan ostin heräteostoksena ovulaatiotestejä, kun sattumalta törmäsin niihin kaupassa. Yhden kierron verran kerkesin oireita tarkkailemaan, mut sitä ennen itekin ihan fiilispohjalta. :)

Minulla ei ole tarkoitus tikutella oviksia, mennään tjottailulla, mutta oon mää vähän jo laskeskellu mille päiville ovis tod.näk. sattuu.. :D Tosin eipä ne ole yhtään varmoja, kun ei tiedä miten pahasti rengas on sekoittanut.

ILa, mun lekuri suosittaa säännöllistä seksiä - kyllä se riittää kun 2-3 päivän välein huoltaa intiimisti parisuhdettaan. Mä en ensimmäisinä yritysvuosina tikuttanut, mutta seurailin vähän ovislimoja ja kyllä mulla on halut kohdallaan juuri otollisimpina päivinä :)
Kp 1 / 26-30

Tervetuloa SportMom, harmillisen samanlainen kokemus ollut mulla kun sulla :( Tosin sulla kyllä vielä inhottavasti tuo vuoto pitkittynyt, vaikka ihan alkujaan loppunut kehitys! Luulis ettei kauaa menis... Mulla onneks kesti vaan viikon.

Heips!

Mä en oo reiluun viikkoon lukenut juttuja ja pöh, ei yhtään plussauutista :sorry: Höh ja pöh :sad001

No, plussaa nyt kaikille sitten seuraavan viikon sisään!! :happy: Ja sen jälkeen kans, tietenkin :happy:

Itse siis keskittynyt nyt vähän muihin juttuihin ja yrittänyt pysyä sillä tjot-linjalla. Nyt menossa kp 18/36?. Ekat mahdolliset ovistuntemukset tuli eilen, tiedä siitä sitten. Kammarissa ollut tosi hiljaista, mitä nyt just aamulla kuitenkin saatiin :p Meillä kun tuo vajaa 9 kk toimii useimmiten "ehkäisynä" kun nukkuu aamuyöstä meidän sängyssä. Tänään sit poikkeuksellisesti nukkuikin koko yön omassa sängyssä :Heartred
Tuskin plussaa odotettavissa tästä kierrosta. Ens kiertoon taidan vähän ovista testailla :) Meillä kun ei mitenkään se kahden pvän välein seksiä juttu onnistu/jaksa :rolleyes: Jos sit kokeilis täsmäiskuja ja ovuloiko tässä mitenkä ollenkaan.

Sandy kp 18/36? yk/tjot 2

Ennen esikoista tikutettiin ahkerasti ja heiluteltiin peittoa jo väsymykseenkin asti. Alkoi isännästäkin jo tuntumaan lähinnä ikävältä velvollisuudelta. Kunnes saatiin verikokeet, että munasolu ei välttämättä edes irtoa. No vittuakos tässä sitten tikutellaan ja heilutellaan peittoa... ja tosiaan ku alotin kilpparilääkityksen ni samalla viikolla kävi vahinko.

Esikoisen jälkeen olen vasta tästä kierrosta tikutellu. 2013 vuonna vanhentuneilla ovistikuilla. Lähinnä että saadaan lapsettomuustutkimukseen "tarkkaa" tietoa aiheesta. Nasuteltiin ovispäivänä ja kahtena peräkkäisenä ennen sitä.

Mä en tikutellut tammi enkä helmikuussa ku yritys aloitettiin, koska en tiennyt edes mikä on ovulaatio. Ihmekös tuo sitte ku ei heti tärpänny ku satuttii varmaan ihan vääriin aikoihin touhuilemaan.. Aloin ottaa asioista selvää ja ostin sitten maaliskuussa ovistestejä, sillon tärppäs heti. Se meni sitten kesken rv 8 huhtikuussa.. Kun oli jälkivuoto loppunut ja ekat menkat tullut sen jälkee, aloin taas testaamaan ja löysin oviksen nii tärppäs heti uudelleen kesäkuussa. Mulle niistä ovistikuista on siis ollut hyötyä. :)

sandy hauska kuulla sinusta taas. jep nuo pikkuset on kyl tehokkaita ehkäsyi se on totta, mä viel lisäks imetän 24/7 tyylillä ruuan lisäks ni viel vähemmän eikä menkkoi näy eikä kuulu :) plussatuulia meilläki ollaa tjot linjal vaik ite en olekaa välttämättä iha niin innokas saamaa viel seuraavaa alulle etenkää ku oikees rantees paha jännetupentulehus ja vauvan kans ei kättä lepuuteta.

kait sitä pitäs alkaa sitä foolihappoa syömää varoiks taas vaihteeks vaikken kyl olekaa niin innol yrittääs ku ukko joka toivoo jo seuraavaa mut sehä ei hoidakaa sitä lasta muuta ku leikkii ja syöttää ja välil kantaa tai tukee ku tyttö haluu kävellä. ukon haave tosiaa tyylii jalkapallojoukkue ja mä max 3-4 lasta yhteensä ja 2 löytyy nyt jo. ei se talouskaa kyl kestäis isoa perhettä ja nytki ollaa jo tiukil ni ukko sais välil vähä miettii mut se suuttuu ku sille mainitsee asiasta.

En oo mäkään tikutellu aikaisemmin... Esikoinen sai alkunsa ihan ilman mitään kommervenkkejä tosi nopeasti ehkäisyn lopetuksesta... nyt vaan tää epäsäännöllinen kierto ja ties kuinka mones yrityskierto (kahdeksas tai yhdeksäs) alkoi rassaamaan... toivottavasti nyt alkaa tapahtua. :joyful:

En oo minäkään aikaisemmin tikutellut. Tässä kierrossa ajattelin kokeilla ja tarkoitus olisi aloittaa testit sunnuntaina (kp9). Aamulämpöjäkin meinasin huomisaamusta lähtien mittailla. Ois tuon lämpöjen mittaamisen voinut tässä kierrossa aloittaa jo aiemmin, mutta vasta nyt tuli innostusta, kun täällä siitä oli juttua.

Huiskis kp 7/26-30, yk 4

Mulla on taas jäänyt tämän ketjun kommentointi, joten nyt tulee vähän lyhennetyt kommentit, liian monta sivua. :p

Tervetuloa kaikille uusille ja pikaista plussaa! :greet025

Mira, ootko tehnyt jo uutta testiä? Plussatuulia sinne! :)

Huiskis, ovistestipaketin ohjeessa pitäis lukea milloin kannattaa aloittaa tikutus. Lyhimmän kierron mukaan, tietty.

Viima, ei ne ovistestit välttämättä muutukaan ennen o-plussaa, ne voi mennä ihan "nollasta sataan". Joskus vahvistuu vähän kerrassaan, mutta usein ei.

waterlily, tosi outoa jos eivät suostuneet siirtämään aikaan. Vaikka toisaalta, jos kierto venyy turhan takia niin täytyy toivoa että antaisivat edes jotain lääkettä että saadaan uusi kierto käyntiin.

sallahaa, hyvä että sun hcg oli laskenut. Kovasti plussatuulia seuraavaan kiertoon! :)

bb onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta! :)

SportMom en usko että on hirveästi väliä o-testin ajankohdalla. Ite oon saanut hyvät plussat myös illalla. Ilmeisesti LH hajoaa yön aikana rakossa ja siksi ei kannata tehdä ekasta pissasta.

Eeeliah, onnea o-plussasta! :) Ja saahan niitä vaunuja kattella että tietää sitten mitä haluaa.

iLa mä tikutan ovista koska on pakko. Ei ole miestä omasta takaa, niin pitää tikuttaa että tiedetään milloin tehdään inssi. :) Eipä se kovin tarpeellista ole ainakaan yrityksen alussa, jos on mahdollista puuhastella säännöllisesti. Jos taas on vähän petipuuhia tai yritys pitkittyy, niin kannattaa ehkä kokeilla.

Omaa napaa: O-plussa ei tässäkään kierrossa tullut itsestään lääkärin sanomaan päivään mennessä (kp12) joten pistin tänään irrotuspiikin. Iltapäivän testin (ja lisääntyvien limojen) perusteella tosin luulisin, että plussa olis tullut huomenna. Mutta ei ollut varaa jäädä odottelemaan, koska lähden sunnuntaiaamuna viikoksi reissuun eli huominen on viimeinen inssimahdollisuus. Tehtiin kyllä yksi inssi jo torstaina, koska mulla alkoi olla niin ovistuntemuksia, mutta eipä plussa tullutkaan niin toista vielä kehiin. :)
Beisla kp12/28 yk9

Mulla nega tänään, dpo 10 :(

Ihanaa Beisla että saat kaksi inssiä! :) Plussatuulia myös sinne :)

:welcome kaikille uusille!

Mira, älä vielä huoli:) tee dpo12 seuraavan kerran uusiksi!

Bb, ihanaa että kaikki oli hyvin. Onnea tyttölupauksesta:love7:Heartred

Täällä alko otestin viivat tummumaan, ja nippailujakin jo on! Tänään alotetaan talletukset:angelic:
Mä oon allerginen greippimehulle niin en voi enään sitä juoda. Kauheat ihottumat toi. Nyt vaan eteenpäin ilman mehuja :shifty:se oli niin hyvää..

Säikähdin kovin toissapäivänä, kun löysin rinnastani liikkuvan/muljuvan patin lähellä rintalastaa. (Noin 2-3cm rintalastan keskeltä rintaan päin) Se on ehkä 2cm pitkä. Patti siis on pitkulainen! Ei kiinni onneksi ympäristössä. Eilen varasin ajan lääkäriin, mutta nyt se on varmaankin lähtenyt pienenemään. Tuntuu ainakin siltä! Rintaa aristaa kovin kun sitä kyhmyä olen räplännyt.:shifty:
Ajan saan luultavasti ensiviikolla. Laittoivat mulle kiireellisen lähetteen ja soittavat kun saan sinne mennä.
Pattihan on siis luultavasti rasvapatti,fibroadenooma tai turvonnut rintalastan imusolmuke! Luulisin että rasvapatti. Mulla on siis selässä samanlainen, ja se on rasvapatti. Anteeksi tää purkautuminen, mutta mua vaan niin stressaa tää. Mulla on kovin vilkas mielikuvitus ja voitte arvata kaikki kauhuskenaariot mitä oon käyny läpi. Heti luulin että se on syöpä :oops:
Nyt voin taas nukkua hyvillä mielin kun sain päästää vähän höyryjä:hilarious:

Nyt kaikki plussatuulia ja tarrasukkia matkaan:Heartred

Kp12/30+ & yk4

Viima, kaikki järjestyy. Muistan ku itellä oli joku älytön mastopatia tisseissä ettei voinut paitaa pitää saati kaaritukirintsikoita. Arvaa vaan oliko mammografiassa mitään siitä enää nähtävissä, kun 3 kk myöhemmin pääsin kuvattavaksi :)

Takaisin