Raskaaksi 2015

Katjusha, mun mielestä silloin kun mulla tuli kiinnittymisvuotoa ilman plussaa, niin tuo kiinnittymisvuoto tuli tosi nopeasti, muutaman päivän päästä. Tässä kierrossa se tuli 11 vrk ovulaatiosta, eli se voi vaihdella enemmänkin.

Larissa, kiitos vinkeistä. B6-vitamiinia mulla menee 100 mg "vakiona" päivittäin (keväästä lähtien, sitä ennen oli 50 mg). poimulehteä ei mene mutta muistan törmänneeni siihen muissa yhteyksissä, eikä tota Q10. Suurinpiirtein kaikkea muuta sit meneekin. :D Mistä sitä poimunlehtiteetä saa? En tiiä onko meillä päin maastossa hirveesti tota poimulehteä että keräis ite enkä tiiä voiko enää tähän aikaan keräillä..

Mä kans ihmettelin että missäs posti luuraa ku yleensä luukku kolahtaa 10-11 aikaan. Ai niin se lakko :D

Apua kun ootte kirjottanu :))
Tervetuloa uusille :)

Sallahaa, hyvä että on hcg laskenu ja menkatki tuli :) nyt vaan täysillä :))

Katjusha pahoittelut kp1, toivottavasti nyt pas onnistuu :)
tein kuumeilijoihin bbt -ketjun. sinähän mittaat lämpötiloja? ois kiva nähä muittenki käppyröitä :)

Larissa, toivottavasti tuhruttomuus tarkottaa plussaa :)

Bb onnea tyttölupauksesta :)

Kp30/30(?) dpo9 ..

diabolicat, itse keräsin tähän kokeiluun poimulehteä omasta pihasta ja kuivasin ne vaikka ei ole enää optimaalinen aika kerätä :grin Mutta saa sitä esim. netistä tilaamalla aika edullisesti, esim. täältä: http://www.yrttipaja.fi/eshop/pages/1/ Ps. Kannattaa olla varovainen ton B6:n kanssa ettet ota sitä liikaa yhtäjaksoisesti ettei kierto häiriinny siitä. Mieluiten niin, että isommalla annostuksella aina vaan oviksen jälkeen. Toi 100 mg läpi kierron saattaa olla liikaa.

mannikka, kiitos :Heartpink Kyllähän tämä tuhruttomuus vähän nostaa toiveita... :oops: Eka kierto yrityksen aikana, jossa menee näin että heti oviksen jälkeen (dpo 0-3) vuotaa ja sitten loppuu :woot:

Larissa, alunperin vaihdoin tujumpaan mun akupunktiohoitajan suosituksesta (tilapäisesti), koska mulla oli stressin takia niin pahoja uniongelmia. Nyt tosin purkissa alkaa jo pohja näkymään. Mun homeopaatti ei sitä ainakaan lähtenyt vaihtamaan, rasvahappolisät vaihdettiin sekä lisärauta sai lisärautaa toisesta merkistä vielä (jotta kilpirauhaslääkitys toimii paremmin). Mun homeopaatti siis pyörittää myös luontaistuotekauppaa eli tietää paljon myös näistä lisäravinteista (myös koulutusta) ym.

diabolicat, ok kunhan itse tiedät miten niitä kannattaa käyttää :) Ajattelin vain varoittaa ettei tule yllärinä, jos kierto alkaa venymään tms.

Joo no kiertopäivien lukumäärä on ainakin pysynyt normaalina, mutta tosiaan kiinnittymisvuotoa tuli vasta 11 päivää ovulaatiosta, kun se aiemmin tuli paljon nopeammin, alle viikossa (joka taasen ehkä oli liian nopeasti, ainakaan yhtään plussaa ei tullut niistä).

En muista, kuinka monta päivää oli kiinnittymisvuotoon onnistuneessa tapauksessa kun se oli vahinko ja luulin kiinnittymisvuotoa liian aikaisin alkaneiksi menkoiksi - juuri aloitettu kilpirauhaslääkitys se vaan pistää hormonitoimintaa sekasin nääs. ;)

Ovulaatio tulee kuitenkin samana päivänä kuin ovulaatiolaskuri kertoo, jos vertaa ovulaatiotikkuun (ainakin näin oli tästä kierrosta).

Muokattu viimeksi:
Sunlight, on tässä jo muutama hätänen nega tehty :D jos huomenna (dpo10) ei näy mitään ni ehkä ma testaan taas.. Tai voi olla et joka aamu kun on malttamaton :))

Noniin, eilen tikutettu todella vahva plussa Sofin ovistestillä (kp 16). :) En ihmettele yhtään ettei ole aikaisemmissa kierroissa tärpänny, kun ovulaatiokin näköjään sijoittuu kierrossa väärään kohtaan... ja toki kierto ollut aika epäsäännöllinenkin Nuvaringin lopetuksen jälkeen. Mutta josko nyt alkais tärppimään, kun tietää oikean ajankohdan sänkypuuhille. ;)

Mulle ei muuten Nuvaringin lopetuksesta muita oireita tullu tuon epäsäännöllisen kierron lisäksi... :) Käytössä oli kuitenkin useamman vuoden.

Mies muuten pitää mua ihan pöpinä, kun nyt jo kattelen Torista ja Huutiksesta vaunuja... Ku mä haluan ne Brion Happyt swivel rungolla. :smiley-bounce015

diabolicat, tässä yksi lähde, paljon löytyy lisää kun aiheesta googlettelee. Useammilla englanninkielisillä keskustelupalstoilla luin kokemuksia, että jos ottaa B6:ta liikaa ja liian pitkään niin voi venyttää kiertoa vaikka ei raskaana olisikaan. Sitten on tietysti vielä hermostovaurioiden riski, jos saa ruuasta paljon kyseistä vitamiinia ja ottaa purkista vielä siihen päälle yliannostaen joka päivä. Ja tämä on mahdollista vaikka kyseessä onkin vesiliukoinen vitamiini, joka ei varastoidu kehoon.

http://www.livestrong.com/article/417640-benefits-risks-of-b6-vitamin-for-fertility/

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! On ihan parhautta huomata, kuinka lämminhenkistä porukkaa täältä löytyy - yhä edelleen :Heartbigred

Millään en meinaa malttaa testaamisen kanssa, mutta negoja on kai tässä vaiheessa turha testata (dpo 9). Pelottaa vaan, että täti tulee odotettua aikaisemmin, kun alavatsaa on juilinut siihen malliin jo useamman päivän ajan. Lämmöt kuitenkin vielä 37 tuntumassa, kuten on olleet oviksesta lähtien, joten sen puolesta ei kai pitäisi vielä olla hätää. Mutta minkäs teet, kun olet skeptinen ja yrität välttyä turhilta pettymyksiltä...

Ja mannikka muuten: mennään samoilla piinapäivillä :3some

Takaisin