Huiskis
Vauhtiin päässyt keskustelija
Sunlight, onnea plussasta!
on. Välillä jotain nippailuja on ollut, lievää turvotusta, illalla lievää päänsärkyä, kylmä (sormet nytkin jäässä). Alkuviikosta naamaan pukkasi finnejä, nyt nekin kuivuneet pois. Oisko nämä sellaisia oireita?
Itse alan uskoa olevani raskaana, vaikka alkuviikosta ajatukset oli ihan päinvastaiset. Siksi sillä testilläkään ei silloin tuntunut olevan mikään kiire. Karmeeta, jos sitä plussaa ei tule ensi viikollakaan.
Pitäis nyt sitten osata vaan odotella rauhassa, eikä hermoilla ja ajatella asiaa koko ajan. Olen nähnyt unia vuoroin positiivisista testeistä ja vuoroin menkkojen alkamisesta. Ja taas oli unen testissä viivat mutkilla. Mutkaviivat on näköjään joku mun juttu. Olis kiva saada ne viivat (suorat tai mutkaiset
) testiin ihan oikeassakin elämässä. Mutta odotellaan...
kp 30/26, yk 3
on. Välillä jotain nippailuja on ollut, lievää turvotusta, illalla lievää päänsärkyä, kylmä (sormet nytkin jäässä). Alkuviikosta naamaan pukkasi finnejä, nyt nekin kuivuneet pois. Oisko nämä sellaisia oireita?
Itse alan uskoa olevani raskaana, vaikka alkuviikosta ajatukset oli ihan päinvastaiset. Siksi sillä testilläkään ei silloin tuntunut olevan mikään kiire. Karmeeta, jos sitä plussaa ei tule ensi viikollakaan.
Pitäis nyt sitten osata vaan odotella rauhassa, eikä hermoilla ja ajatella asiaa koko ajan. Olen nähnyt unia vuoroin positiivisista testeistä ja vuoroin menkkojen alkamisesta. Ja taas oli unen testissä viivat mutkilla. Mutkaviivat on näköjään joku mun juttu. Olis kiva saada ne viivat (suorat tai mutkaiset kp 30/26, yk 3

Mullakin on peukut pystyssä sulle!
Eikös sullakin ollut inssi aika vasta? Milloin testailet? 

Ei tässä toiveita voi korkealle nostaa, sillä mennään mitä tulee :)