...Itse testasin puhtaan negan...mutta sitähän en nyt sit tiedä että onko tänään dpo 10, 2 vai jotain siltä väliltä...oli mitä vaan niin eiköhän tässä taas odotella uuden kierron alkua... onneksi tässä kuussa aika gynelle :)
Sunlight, kyllähän siellä testissä haamulainen näkyy! Hcg tuplaantuu joka toinen tai kolmas päivä, joten ylihuomenna pitäisi näkyä jo paljon selkeämpi viiva :)
Nuunu, hyvä kun kierto lähti käyntiin, toivottavasti kierto asettuisi nopeasti tuttuihin uomiinsa eikä venyisi :)
Waterlily, no johan on kummallinen kierto siellä! mie oon siis käsittänyt ett jos ovuloikin sen 2-3krt, niin ne yleensä tapahtuu vuorokauden sisällä toisistaan. Harmi kun et päässy digillä varmistamaan.
Viima, siellä kans omituinen kierto, toivottavasti tallettelut on hoidettu!
Pitää nyt vähän hehkuttaa, vaikkei tämä nyt Oikeasti mitään ole. Sain ovistikkuun hailakan toisen viivan \o/ Eli ehkä tässä kropassa jotain hormonitoimintaa on. :D
Laitan vielä tännekki, alun vuodoista huolimatta nt-ultrassa näky täydellinen pienokainen<3 vastasi viikkoja, tänään 12+5 <3 tämä tuleva mamma on niin onnellinen ja rakastunu!
Sunlight, on tuo haamu! Jos cb ei vaan vielä oo tarpeeks herkkä :)
Waterlily pahoittelut negasta jospa ois vaan liian aikasta vielä..
Nennaa, kohta sitä testiä jooko :)
Lankku siitä se lähtee :)
Haiidi, onnea :)
ON. Vieläkään ei plussaa ovistikkuun. Eilen ja toissapäivänä ruskeeta tuhrua havaittu. Halut ja limat viitannu oviksen läheisyytee.. En sit tiiä oisko tosiaan jääny tikuilta huomaamatta kai se on vaan jatkettava testaamista..
Tässä muuten kävi niinkuin vähän arvelin.. Kun ei otettu ehkäsyä käyttöön vaan mentiin keskeytetyllä, niin riippuen nyt vähän ovispäivästä, saattaa olla mahollisuudet tärpätäkin tästä "taukokierrosta"
Kp15/30(?)
Sunlight, onnea haamusta ja vahvistumista viivalle!
Waterlily pahoittelut negasta.
Haiidi, onnea!
Jopsu, samoilla kiertopäivillä tosiaan mennään. Tosin mulla ei ole mitään jännitystä tällä kertaa ilmassa. Oon aivan varma, että menkat alkaa ensi viikolla. Seuraavaa kiertoa odotellessa...
Mannikka, testaan ensviikon loppupuolella, jos on enää tarvista. Kesäkuussakin kierto oli yks-kaks 37pv (aiempi 28pv ja sen jälkeenkin ollut 28pv) joten ei pidä tässä vielä hoppuilla :)
Jospa siekin pääsisit testailemaan parin viikon päästä plussan :)
Äippä riippuu vähän testistä. .. cb: n digin voi tehdä aamupissasta mutta halvemmat tikut päivällä väh 2 tunnin pidätyksellä. .. Niissä tulee ohjeet mukana :)
Äippä, Clearbluessa ei ohjata muuta kuin, että monet ottavat aamuvirtsasta, että saa riittävän väkevän näytteen. Muutoin eri lähteet, mitä olen lukenut ovat suositelleet klo 10-17, jotkut klo 10-20. Hyvä huomioida, että olis pidätystä takana 3-4 tuntia.
Kp 12 ehkä / 26-30...
Äippä, mulla näkyny lh-huippu aina iltapäivästä/illalla. Aamupissasta ei sais ainakaa kaikilla testeillä tehdä ku aamulla lh on vielä matala, vaikka huippu saattaa tulla samana päivänä myöhemmin. :)
Yöllä heruu kuulema huonosti LH:ta virtsaan, niin siitä tuo klo 10 eteenpäin eli esim toinen pissa, jos käyttää edullisempaa ovisliuskaa. Clearbluen kaksoishormonitestissä painotetaan että nimenomaan aamun eka pitää olla, koska se mittaa myös estrogeeniä.
Ovistesteistä; muistaakseni oli niin, että aamun ekasta pissasta ei kannata tehdä, sillä lh-hormoni "hajoaa" yön aikana virtsassa. Eli aamun ekan pissin jälkeen 2-4 h pidätys ja sitten testi (tai illalla vasta).
Monet (kuten minä) saa ovistesteihin jonkinlaista viivaa läpi kierron. Mulla viivat jopa vahvistui kierron loppua kohti vaikka en raskaana ollutkaan. Sen takia suositellaan, että ovistestien käyttö kannattaa lopettaa siihen, kun ekan o-plussan saa testiin näkymään. Tietenkin, jos alkaa olla r-testin paikka niin sitten voi kokeilla o-testiä, mutta ei ne aina näytä raskautta vaikka r-testi jo näyttäisikin. Ja jotta o-testi näyttäisi raskauden, tulisi viivojen olla tasavahvat tai testiviivan vahvempi.