Mannikka, toivottavasti ovis ja menkat tulee ajallaan, niin pääsette nopeasti ohi tästä taukokierrosta.
jm, toivon kovasti etten ole flunssassa syyttä.

Vaikka onhan sekin täysin mahdollista. Kiva kun kävit moikkaamassa! Ihanan pitkällä oot jo, tsemppiä ultraan. :)
Eeliah, lupaavan kuuloisia oireita! Meinaatko odottaa menkkojen mahdolliseen alkuun, ennen kuin testaat?
kaakao kumpa oliskin! Itsellä ei ole sen varmempi olo kuin muuten.
Toivottavasti saat tietoa irti soittoajasta. Kuulostais kyllä fiksulta ultraaminen, jos kerran ei ole ultrattu annoksen pienentämisen jälkeen. Onnea ovisplussasta! :)
SunLight, Waterlily ja Toiveikas tsemppiä testiin, kumpa tulis plussia! :) SunLight sun oire kuulostaa tosi hyvältä!
Lankku huh sulla on pitkä odotus. Mutta ymmärrän että ei sitä imetystä halua lopettaa, hatunnosto kun jaksat pitkään. Kuulostaa kyllä todellla oudolta jos neuvolasta käsketään lopettamaan imetys. Eikö kuitenkin monessa maassa suositella pidempääkin imetystä kuin Suomessa? Luulisi olevan vauvan etu, jos siihen pystyy.
NuuNu toivottavasti kierto nyt alkaa!
Jelppis tsemppiä oviksen metsästykseen, eiköhän se muutaman päivän päästä ilmaannu paikalle.
Mira kiva kun palasit, mutta pahoittelut ettei vieläkään tärpännyt.

Miksiköhän lääkäri pelotteli että aukkari voi pilata tämän kierron mahdollisuudet? Jos kuitenkin aukkari on ennen inssiä? Mulle taas lääkäri sanoi, että aukiolotutkimuksen jälkeen on hieman kohonnut todennäköisyys plussata. Meillä ei plussaa aukkarin jälkeen tullut, tosin se johtui siitä että inssin ajoitus meni juhannuksen takia täysin pieleen. Mutta toivon että teille kävis paremmin, alkaa sielläkin olla jo turhan monta inssiä takana.
Lissu ihanaa kuulla että kaikki on siellä hyvin! :)
äippä pahoittelut negasta.
Miuna tsemppiä sullekin testiin, vaikka noin varhain ei välttämättä mitään näy. Dpo on days past ovulation, päiviä ovulaation jälkeen, eli oviksen jälkeinen päivä on dpo1.
Omaa napaa, todella lievien kramppien lisäksi ei oikein mitään muita oireita. Mitä nyt flunssa jatkuu, mutta on mulla flunssa pari kertaa vuodessa muutenkin. Ja tiedän mistä tämä tuli, kun olin viime viikolla flunssaisen kaverin luona kylässä. Keltarauhanen tuntuu välillä tykyttävän, mutta se nyt ei kerro kiinnittymisestä.
Beisla kp22/29 dpo9, yk8