Raskaaksi 2015

Nää, kyllä se vaan nega oli :( on se uskottava.vuoto oli vaan niin outo ja lyhyt. Ei muuta kun uutta yritystä :)
Tsemppiä muille testaajille! ❤

Ihanaa kuulla Lissun ultrakuulumisia, onnea!

Pahoittelut äippä2015 :(

Täällä testaillaan lauantaina, silloin joko dpo 10 tai 11, kun en nyt ihan tajunnu miten se lasketaan :hilarious: Flunssaa pukkaa, vatsaa nippailee ja repäisykipuja tulee aivastaessa mutta minä pessimisti en kyllä luota ennen kuin näkyy testissä. Joskus ennenkin oli hirvee lista kaikkia oireita, vaan testi näytti negaa ja taisi olla oviksen aika sillon. Nyt oon tosin enempi kärryillä omasta kierrosta, mutta sen näkee sitten että onko nää mitään..

Mannikka, toivottavasti ovis ja menkat tulee ajallaan, niin pääsette nopeasti ohi tästä taukokierrosta.

jm, toivon kovasti etten ole flunssassa syyttä. :grin Vaikka onhan sekin täysin mahdollista. Kiva kun kävit moikkaamassa! Ihanan pitkällä oot jo, tsemppiä ultraan. :)

Eeliah, lupaavan kuuloisia oireita! Meinaatko odottaa menkkojen mahdolliseen alkuun, ennen kuin testaat?

kaakao kumpa oliskin! Itsellä ei ole sen varmempi olo kuin muuten.
Toivottavasti saat tietoa irti soittoajasta. Kuulostais kyllä fiksulta ultraaminen, jos kerran ei ole ultrattu annoksen pienentämisen jälkeen. Onnea ovisplussasta! :)

SunLight, Waterlily ja Toiveikas tsemppiä testiin, kumpa tulis plussia! :) SunLight sun oire kuulostaa tosi hyvältä!

Lankku huh sulla on pitkä odotus. Mutta ymmärrän että ei sitä imetystä halua lopettaa, hatunnosto kun jaksat pitkään. Kuulostaa kyllä todellla oudolta jos neuvolasta käsketään lopettamaan imetys. Eikö kuitenkin monessa maassa suositella pidempääkin imetystä kuin Suomessa? Luulisi olevan vauvan etu, jos siihen pystyy.

NuuNu toivottavasti kierto nyt alkaa!

Jelppis tsemppiä oviksen metsästykseen, eiköhän se muutaman päivän päästä ilmaannu paikalle.

Mira kiva kun palasit, mutta pahoittelut ettei vieläkään tärpännyt. :sad001 Miksiköhän lääkäri pelotteli että aukkari voi pilata tämän kierron mahdollisuudet? Jos kuitenkin aukkari on ennen inssiä? Mulle taas lääkäri sanoi, että aukiolotutkimuksen jälkeen on hieman kohonnut todennäköisyys plussata. Meillä ei plussaa aukkarin jälkeen tullut, tosin se johtui siitä että inssin ajoitus meni juhannuksen takia täysin pieleen. Mutta toivon että teille kävis paremmin, alkaa sielläkin olla jo turhan monta inssiä takana.

Lissu ihanaa kuulla että kaikki on siellä hyvin! :)

äippä pahoittelut negasta. :sad001

Miuna tsemppiä sullekin testiin, vaikka noin varhain ei välttämättä mitään näy. Dpo on days past ovulation, päiviä ovulaation jälkeen, eli oviksen jälkeinen päivä on dpo1.

Omaa napaa, todella lievien kramppien lisäksi ei oikein mitään muita oireita. Mitä nyt flunssa jatkuu, mutta on mulla flunssa pari kertaa vuodessa muutenkin. Ja tiedän mistä tämä tuli, kun olin viime viikolla flunssaisen kaverin luona kylässä. Keltarauhanen tuntuu välillä tykyttävän, mutta se nyt ei kerro kiinnittymisestä.
Beisla kp22/29 dpo9, yk8

Ei tarvi testata, tänään kp 1. Ensimmäinen kierto jäi sit 36 pvää. Mulle normioloissa aika pitkä kierto. Aika epävarma koska ovis oli.... Limojen perusteella luteaalivaihe jäi melko lyhyeksi... Noh, tässä nyt voi olla kaikenlaista. Kahtellaan nyt vielä seuraava kierto enempi tjottaillen. Sitten varmaan houkuttelee ovistestit jos/kun uuteen kiertoon menee.

Mä nyt taustailen. Kahtellaan josko ovisoloja tulee :)

Sandy kp 1/36 tjot/yk 2

Höh Sandy :( Jospa tjottaillen tärppäis!

Beisla, tiiän ettei testi välttämättä näytä vielä mitään kun mulla on semmosia 25mIU testejä, mutta pari menee ensi viikolla vanhaksi, joten pitää käyttää pois :grin Mahtavatko olla jo epäkuntoisia, no uusia oottaa jo kaapissa. Ja noin mäkin oon aatellu ton dpo:n laskemisen, mutta joku joskus täällä(?) kirjoitti jotain joka vähän pisti hämää.

Pahoittelut negoista ja menkoista!
Tsemppiä piinailijoille ja oviksen metsästäjille!
Plussia testeihin ja vauvaliimaa jo plussanneille! Mukava kuulla jo plussanneidenkin kuulumisia. :)

on. Viikon päästä pitäisi alkaa menkat. En varmaan tällä kertaa testaa ellei menkat tuosta myöhästy.

Huiskis kp 20/26, dpo7, yk3.

Höh pahoittelut sandy kp1! :(

Huiskis meillä varmaan about samaan aikaan piinailut muillakin ens viikon ke tai to pitäis alkaa eli Melkee viikko :)

Täällä tosiaan ovista ei ikinä saatu kiinni mutta silti onneks peitto heilunu aika paljon :) nyt vaan odotellaan ens viikon alkuun ja sit ehkä vois jopa testailla :)

Pahoittelut kaikille negoista ja onnea uuteen kiertoon! :)

-Jopsu91- kp 19/26-28 yk 2

Hmm.
Tuunpa päivittelemään tänne. Nyt kp37, eikä menkoista tietoakaan...viime kierrossa kp35 lähtien oli menkkaoireita.
Tänään jo luulin menkkojen alkaneen kun jotain hulahti jotain housuun. Se oli valkovuotoa!
Oksettannu on useempana päivänä jo.

Viima, kuulostaa kyllä lupaavalta. Jospa se plussa tulisi vielä testiinkin. Mutta onhan tuo varmasti piinaavaa, kun ei saa varmuutta asiasta!

Eeeeliah tervetuloa!

Lankku, pöh jos ei kierto vielä käynnistynyt.. Joillakinhan ei käynnisty ennenkuin imetys loppuu kokonaan. :(

Nuunu, toivottavasti täti saapuu pian niin pääsette yrittää :)

SunLight, jospa oireet kertos raskaudesta :) toivotaan plussaa :)

Mira pahoittelut uudesta kierrosta.. :(

Lissu onnea hyvistä ultrakuulumisista! Ja rauhalista loppuodotusta!

Äippä, pahottelut negasta :(

Viima, kuulostaa hyvälle. Jospa ne testit alkas kohta näyttää plussaa :)

ON. Kovasti ollu nippailuja kolme tai neljä päivää.. O-testit näyttää kuitenki negaa. Kyllä sais alkaa tulemaan jo. Lähempänä normaalikiertoa kuitenkin ollaan jo ..
Kp13/30(?) taukokierto

Ainiin! Ilman noita testejä oisin väittänyt, että ovis oli eilen illalla. Polttelu + nippaukset oli sitä luokkaa. Ja lisäks tänään valkkarin seassa oli ruskeeta.. En oo kyl aiemmin oviksen aikoja bongannu tiputtelua..

Täällä alkais ehkä olla ovulaatio lähettyvillä. itellänihän kierrot on vaihdelleet ku tuulet konsanaan suuntiaan ja parhaillaan kierto kestänyt sen 56 päivää... mutta molemmat lapset on saaneet alkuna 28 päivän kierroista! katsotaan katsotaan, ikinä en itse oo kovin hyvin ovulaatiota kehossani muutoin tunnistanut aivan sataprosenttisen varmasti, muuten ku tikuttamalla...

Kovasti kaikille plussatuulia puhaltelen :smiley-angelic003

Beisla, munkin gyne oli sitä mieltä, että ei 2-3 päivän tuhrulla ole merkitystä. Ja seuraavassa kierrossa ultrataan vaihteeksi. Tosin nyt on ollut kyllä semmoiset vuosisadan oviskivut, että vähän hirvittää montako follia siellä oikein ovuloi :nailbiting:

Nyt mä en tiedä mitä mun kropassa tapahtuu. Rtestin tein. Nega. Ovistestin tein niin selkeä plussa että!! Kirkuvan punaiset viivat tuli. Testiviiva oli kontrolliviivaa niiiiiin paljon punaisempi. Ennen en tuollaista ole saanut. Nyt vuotaa kananmunanvalkuais limaa hitokseen..
Kipuja on oikealla puolella alavatsaa. Väsyttää,oksettaa,v**uttaa ja pupuiluttaa. Voi että! Ihanaa vai mitä. Mulla on ovis!!! Sitä nää oireet on ollu. Plääh. En kyllä ymmärrä nyt on kp37.....onkohan mulla ollu menkat tässä välissä vai hä? Mulla oli jo ovis nimittäin...:hilarious:

Viima, ihme juttu mutta hyvä että joku selko asiaan tuli! Peitto on toivottavasti heilunut jo viime yönä! :)

Kaakaolla jännä paikka, jospa olis tärppi! Mutta tuleeko lisäksi tuplaosuma, vai tripla?! :dummy::dummy1:

Harmi äippä :sad001 pahoittelut.

Huiskis ja Jopsu ainakin pääsee toivottavasti alkuviikosta testailemaan. Plussia tietty, eikö? +++

On. Täti Is In Da House! :dance011Mä ohjaan sen Lankku sun luo täältä!!
Hihii, nyt mäki pääse laittaan kp2 (yk1). Kierron pituudestaan ei osaa sanoa mitään kun ei oo menkkoja 16kk ollu, joten sehän voi olla mitä vaan. Talletettuja tehdään siis fiilispohjalta enkä aio tikuttaa ovista. Mies sitä paitsi työreissulla aina ma-to joten esim kp 14-16 on mahdottomia, jotka sattuis taas olemaan juurikin niitä optimaalisia jos kierto olisi heti 30-32pv. Koitan olla laskematta liikaa :laughing002

Kirpsakka syyskeli ainakin Pohjanmaalla! Aurinkoista päivää!

Takaisin