Raskaaksi 2015

Eli Larissa oot testaillut ovista läpikierron ? :) mua harmittaa kun en oo aamulämpöjä mittaillut. ..eikös niistä sitten sais varmuuden sille onko ovis tosiaan tapahtunut? ? Ja mites se ns kuiva kausi jonka oon kuullut olevan oviksen jälkeen? Mulla ei oo...tai ei ainakaan tälläviikolla ole ollut jos siis ovis olikin vasta alkuviikosta. .. lisääntynyt vaan valkkkari..monimutkainen naisen fysiikka :grin:BangHead

Waterlily aamulämpö vois olla hyvä varmistus. Noissa kuukautiskalenteri-appseissa on mukana bbt-seurantamahdollisuus, suosittelen muistiinpanojen kirjaamista varten. Onhan se käppyrä sitten ihan hauskan näköinenkin :)

Nonni malttamattomana en jaksanu oottaaa että testit tipahtais postiluukusta ja hain sitten edellispäivänä kaupasta rfsu merkkisen liuskatesti ensin testin tehtyä näytti ihan puhdasta negaa, jonka jälkeen about 10-15 min päästä rupes ilmestymään haalea viiva, mutta se pysyi näytössä kaikki 1-2 min ja katosi. ( iltapissasta tehty) No sitten siinä hetken miettisin että mitä ihmettä nyt että onko siis toi positiivinen vai nega.. ootin hetken että taas tulis pissahätä ja tein toisen testin perään, joka oli sit nega. en kyllä tajuu, koittanu hirveesti netistä ottaa selvää tästä testistä, mut ei sieläkään oikeen mitään ollut.. siis tosi outoa, no tällä viikolla pitäisi tilaamaani testit tulla jotka on niitä tosi herkkiä ( 10 ja 12) mut siis onko jollakin kokemusta kyseisestä testistä? kyllä vähän ihmetyttää.. ensin tuli kauheee virne naamaan kun testin tein ja näin viivan ilmestyvän ja sit iso pettymys kun viiva lähti noin vaan pois ja ei mitään pientäkään jälkeä että siinä viivaa olis ollu :(

heis pitkästä aikaa ihanat, oli yli kk:n mittanen sähkökatkos...

tervetuloa uudet ja plussatuulia :)

täällä ei ihmeitä rankkoi aikoi ollu mut ei sen enempää niistä. työtäkää ei ol ollu eikä tilauksia tullunna viel. eli mulla löytyy 1-3kk ikäselle valkonen neuletakki, 0-2kk neulehousut, neulemakuupussi 1-3kk ikäselle ja 6-9kk ikäselle ( pienempi valkonen isompi mintunvihreä), hattu 0-2kk ikäselle, tossuja eri ikäsille vauvoille ja töppöset sekä lapaset kokoa 1-3kk :)
neulon ja virkkaan vaikka jännetupentlehus on tosi pahaks äityny jo.

Toiveikas koklaa mielummim aamulla tai pidätä ainaki 3-4h :) Älä siis luovuta vielä. Toi kyseinen testi kuulemma aika epäluotettava..

Kaikki ookoo aukkaritutkimuksessa. Tosin saatanan rankka päivä henkisesti.. ja oon näköjään yksi niistä joita tutkimus sattu vaikka suurinosa ei edes tunne mitään. Kun tutkimus oli ohi niin hyvä että päästiin kotiin lähtemään kun itketti :( Alkaa painaa taas tää yritys. Mutta meillä on tänään juhlapäivä, niin se piristää :) Ja sit vaan toivomaan että ovis tulee tutkimuksesta huolimatta normaalisti ja ensi viikolla päästäs inssiin tekee vauvoja!! :)

Tsempit kaikille! :) :)

Mira13, hienoo :) totta se on: nämä askeleet osaa olla todellakin perin liikuttavia. Välillä ei tiedä itkeäkö vai nauraa, kun mennään tragiikan ja joskus komiikankin puolelle.
Kp ehkä 13?/26-30 kaksoishormonitesti näytti toista päivää O, eli ei merkkiä oviksesta tai estrogeenin noususta, blaah.

Mulla kierto sen 30-34pv. Tilasin 14kpl ovistestejä :D nyt on kp9 menossa, tulee ihan hirveesti jo sellasta kirkasta sitkos limaa(soriii) ei kai ny viel voi ovis olla.

Äippä, ei yleensä ole mutta mun tuttu vasta synnytti, sen ovis olis kp 10, ja normaali 28 päivän kierto. Eli oli vuosia osunut vikapäiville! Ovis tulee noin 10-18 päivää ennen seur kuukautisia.

Huomenta naiset! Tänään tehty apteekin oma testi :wink Tulos ois tämmönen!

Vielä odotan että sais cb digiin myös tuloksen! :love017

Kp 25/24-30, yk2

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    512.1 KB · Katsottu: 216
Sunlight, onnea!! :)

Toiveikkaan testaus kuulostaa kyllä tosi merkilliseltä, jospa ne paremmat testit näyttäis pysyvää plussaa :)

Voimia Miralle, viettäkää mukava päivä.

Tsemppiä ja mukavaa päivää muillekin!

Täällä nähty viime yönä unta plussauksesta :D Huomenna jos sitten aloittelis testailun, yk1 kun on niin ei malta odottaa pitempään.

Kp 24/28??, dpo 10

onnea sunlight plussasta mashaAllah :)

onnea jo muita plussanneita myös :)

täl neiti 8kk opettelee seisomista ilman tukea ja ku ottaa ite tukea nii käveleeki jo mashaAllah. aika menee niin nopeest, vastaha tuo synty ja nyt jo 8kk, syö ruokaa ja hedelmiä ja höpöttelee millo baba, isi, mama, veli, ei. ja tietty se oma jokeltelu.

Kiitos kaikille vaikkakin vielä varovasti! :) Nyt jännätään pysyykö tämä kyydissä ja onko siellä ihan oikeesti elämä alkamassa <3 Tuntuu vielä epätodelliselta, vähänniiku ei oikein vielä uskois että siellä on jotain tapahtunu :)

Takaisin