IceQueen, kuulostaa turhauttavalta että kierto ei vaan käynnisty. Toivon että pian pääsisitte yrittämään. Ja toki täällä saa kommentoida, onhan täällä nyt ja ennenkin ollut muitakin yrityksen alkua odottavia.
Tikku, raskas tilanne siellä kun valesraskaus ja mies nihkeänä tutkimuksiin.

Varmasti stressaa sua tuo epätietoisuus. Kumpa miehesi suostuisi tutkimuksiin, vaikka ei/ette hoitoihin haluaisikaan. Luulisi hänenkin jo huolestuvan sun terveydestäsi.
Bb voi miten ihania masukuvia! :) Kiva kun kävit moikkaamassa, tule joskus taas kertomaan mitä kuuluu.
Viima pahoittelut negasta, palaa sitten kun jaksat.

Toivottavasti tauko tekee hyvää.
Katariina onnea tytöstä! :)
sallahaa, helpottavaa kuulla että fyysisesti oot toipunut noin hyvin. Pikaista pysyvää plussaa nyt teille!
Taikatuuli, tosi hyvä että sait kilpparilääkityksen. Oon kyllä täällä kuullut että raskautta yrittävälle matalampi arvo on parempi. Samaa mieltä oli mun klinikan lääkäri, mulla nyt tosin oli muutenkin alhainen. Katotaan kohta miten meidän käy tässä kierrossa. :) Mulla on ehkä 5.9. testipäivä, jos tiputtelu ei ole alkanut.
Mimulus ihanasti sanottu, kiitos. :) Ja voihan kasvava munasolu tehdä nippailuja jo ennen itse ovista, ja limoja voi tulla useampana päivänä. Hyvä jos kuitenkin varalta hyödynsitte.
Millier piinaavaa odotella noin ja pohtia tilannetta. Toivon niin kovasti että ultraustapa ja -aika vaan olivat vääriä!
Toiveikas tsemppiä testin tekoon!
Larissa kuulostaa hyvältä sun eteisremppa. :)
Plussatuulia kaikille!
On. Flunssaa pukkaa. Kurkku ollut kipeä eilen ja tänään, en tiedä onko kuume nousemassa. Viikonlopun olin veneilemässä ja nyt on kyllä tosi väsynyt olo.

Kunhan nyt olisin ens viikonloppuna terve, kun on kaverilla juhlat.
Beisla kp21/29 dpo7