Raskaaksi 2015

Meillä oli 2 vuotta yritystä takana kun pärähti plussa testiin, en tosiaankaan voinut uskoa sitä todeksi. Kädet tutisi ja piti istua ihan paikalleen hetkeksi, tein ilta pissasta digin, mies ei ollut kotona mutta kotiin kun tuli niin katsottiin kummatkin sitä digiä ihmeissään. Mä kävin vielä seuraavana päivänä hakee apteekin oman testin johon ilmesty 2 punasta viivaa. Uskon kyllä että muutkin ajan kanssa plussaa! Koska näköjään se mahdollisuus tuli meillekin! :) nyt rv 18+4 ja esikoinen kummallekin tämä.

Että älkää naiset luovuttako! Vaikka niin välillä tekis mieli tehdä, hirmusesti tsemppiä tuleviin kiertoihin ja plussatkaa ihan jokainen! Oikeesti, mä käyn täällä taustalla teidän juttuja aina lukaisemassa ja oon kovin pahoillani että osa on joutunut kokemaan km, toivon oikeesti jokaiselle sitä pysyvää plussaa. Ja turhat tuhrut voi painua syvälle jonnekin! ;)

Hyvää viikonloppua kaikille!

Ihana tarina alinah :) onnea loppuraskauteen :)

Larissa kirjoitit hyvin tosta positiivisesta ajattelusta. ..Tottahan se on että ei nää asiat voivottelemalla etene!! :) vaikka välillä on kyllä ihan pakko avautua ja vaipua epätoivoon :grin sit taas jaksaa tsempata :)

Viima toivottavasti täti pysyy loitolla! :happy: tsemppiä muillekin piinapäiviä viettäville!! Alkavan syyskuun kunniaksi vois jokunen plussa tänne ketjuun pärähtää :)

On. Kp 16/? Dpo 4 :) ja viides yk menossa kkm jälkeen. .. apuna tässä kierrossa gelee, vehnis, vitskut, panox, preseed jne...panokset kovenee :grin

Kiitos alina tarinastasi ja onnellista loppuraskautta! :)

Waterlily, eiköhän noilla eväillä luulisi plussan liikenevän! :) tsemppiä piinapäiviin!

Päivitelläänpäs tännekin kuulumisia. Eli tänään käyty ultrassa ja siellä näkyi suurentunut kohtu sekä ruskuaispussi ja viikkoja oli vasta 5-6. Mä tietenkin nyt huolestuin kun plussasin pari viikkoa sitten ja viikkoja vielä noin vähän.. Reilu viikko ootellaan ja jännätään seuraavaa ultraa :nailbiting:

Hirveesti tärppionnea ja plussatuulia ihan jokaiselle :Heartred:Heartblue

Millier, toivottavasti siellä on kuitenkin kaikki hyvin! Tsemppiä seuraavan ultran ja vastauksien odotteluun

Larissa, tuokoon rento ote "poppakonstina" teille plussan. :wink

Viima, on se pettymys silti kova vaikka oliskin lyhyt yritys takana. Silti on oikeus surra. Musta tuntuu, että alun pettymykset oli jopa pahempia. Totta kai hyvä yrittää ajatella positiivisesti, mutta mulla auttaa kun annan itseni surra kunnolla yhden päivän. Sitten voin taas katsoa toiveikkaasti eteenpäin.

laidallinen, mäkin komppaan että kannattaa kyllä soittaa lääkärille ja kertoa yrityksestä. Eihän sitä tarvitse heti tietää haluaako mitä hoitoja tai tutkimuksia, mutta ajankin saamisessa voi mennä useampi kuukausi, niin on se jo askel eteenpäin. Päättää sitten mitä haluaa, kun tulee se tilanne.

Alinah kiitos kannustusviestistä! :)

waterlily no kyllä noilla pitäis jo plussa tulla! :wink

Millier, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. Sä kuitenkin plussasit tosi myöhään. Jos sun plussasta on pari viikkoa, ja yleensä menee noin 12-15 päivää ovulaatiosta ennen kuin raskaus näkyy testissä, niin todennäköinen selitys on että sulla oli ovis myöhässä. Siihen nähden viikot voisi hyvin olla juuri sen mitä lääkäri arvioi.

Laidallinen, tosiaan kannattaa käydä siellä lääkärissä ainakin kertomassa yrityksestä. Me tehtiin niin, ett sanottiin ihan suoraa lääkärille, ettei aiota hoitoihin mennä (eli inssitkin jätetään välistä) ja hänen mielestään oli hyvä ett tiedetään siellä lapsettomuuspolillakin asiasta. Toki mieli saattaa ja SAA muuttua matkan varrella, mutta siellä tiedetään vähän paremmin mihin ollaan valmiita ja mitä halutaan tutkimuksilta :)
Tsemppiä päätöksen tekoon, joka ei todellakaan ole helppo! Mutta kaiken saa peruuttaa tai siirtää myöhemmäksi, jos vielä ei tunnukaan hyvältä :)

Millier, mä yhdyn edellisiin kommentteihin. Luultavasti viikot on ihan ok ovulaatiosi huomioiden. Ennen viikkoa 7 (oikeasti) voi olla vähän just epämääräiset ultratulokset.

Millier, jännät paikat siellä! Toivottavasti kaikki on ok! Mutta komppaan Beislaa ja veikkaan että sulla on ollut ovis myöhemmin kuin luulit ja viikot olisi oikein. :) Mutta ärsyttävää, kun jodut vielä viikon olemaan tulisilla hiilillä! :shifty:

Laidallinen, komppaan muita. Mihinkään hoitoihin tai rajumpiin tutkimuksiin kukaan ei pakota, mutta itse ainakin haluaisin sun tilanteessa tietää, että ovuloinko vaiko enkö. Tsemppiä jatkoon!

Seurailen teitä kaikkia täällä aina sillon tällön :) huomasin että nennaa kyselit kuulumisiani.
Täällä menee ihan hyvin, masu alkanut hieman kasvaa ja näkyäkin. Voisin kuvaakin vaikka laittaa joku päivä :)
Loppujaan aika oireeton vaihe nyt menossa jännittelen sitä rakenneultraa :) joka olis parin viikon päästä. Nyt mennään rv 17+4.

Mun on kauheen hankalaa vastailla kun lueskelen vain teidän kuulumisianne ja yritän pysyä tuolla omalla puolellani höpisemässä raskausjuttuja. :)

Huippupaljon plussatuulta tänne päin :)

Yhdyn myös alinahin sanaan että älkää menettäkö toivoa :) onneksi täällä on aivan huikeita naisia. Oon niin ilonen että löysin tän foorumin koska ollut iso tuki ja apu ja paljon ihania ihmisiä.

Pahoittelut kaikille huonoista uutisista kärsineille.. parempaa onnea jatkossa kaikille <3

Mä olen ihan koukussa tähän foorumiin, taustajoukoissa luen ja myötälen muiden mukana :Heartred

ON. Meilä isännälle lapsihaaveet olikin vissiin vähän kovempi paikka, tyypillisen suomalaismiehen tapaan ei se sitä suoraan sano, mutta peittoa ei ole pariin kuukauteen heiluteltu lainkaan. Kahdeksan vuotta ollaan sujuvasti tjottailtu, mutta kun sen sanan vauva sanoi ääneen niin asiat muuttui.
Eipä kyllä ole kroppanikaan nyt valmis, jonkinlainen valeraskaus jäänyt päälle. Ei ole sitten heinäkuun alun ollut normaali olo, kahdet kuukautiset on jäänyt pienenpieneen tiputteluvuotoon ja tissit on olleet kipeääkin kipeämmät, olen myös vessanpönttöä halaillut ja vatsa on niin turvoksissa, että näyttäisi olevan viidennellä kuulla raskaana. Lääkäri ei antanut muuta lohtua kuin, että odota, kyllä ne oireet ohi menee. Stressiperäiseksi hormoniheittelyksi se tätä sanoi.

Bb, kiva kuulla kuulumisistasi! Oot kyllä jo aivan älyttömän pitkällä!❤
Pari viikkoa menee nopeasti, ja hyvä ett siellä on oireetonta ja kuva ois kyllä kiva jo :)
Ajattelitteko muuten selvittää sukupuolen kun sen aika on? :)

Tiku, ikävä kun teillä on töpännyt tjottailu :( toivottavasti miehesi ajan kanssa saa päätettyä mitä haluaa. Tsemppiä!❤

364de37e7d35eb184a1bf368eb688a02
06b19c72383bade40768817c8eb24753

Laitoinpaa nyt parikin kuvaa :D alempi on. Nyt juurikin äsken otettu ja ylempi tosiaan n. viikko takaperin :)
(muoks..Tämä heittikin ne nyt juuri toisinpäin eli siis tosiaan valkeapaita viikko sit ja punapaita nyt :D on tää hankalaa yrittäkää ymmärtää )
Aiotaan myös kysäistä ru:ssa josko siellä näkyisi sukupuoli :) oon kuitenkin sen verran perinteisiin kallistuva että tykkäisin ostella tytölle mekkoja ja pojalle henkseleitä . Vaikka nyt muuten mitään kuolemanvakavaa sukupuolierottelua en kannata.

Tikulle tsemppiä kuulostaa hankalalta tuollainen valeraskaus :S
Ja miehen suhtautuminen.. eikö hän nyt sitten haluaisikaan lasta vai kun oot asiasta ääneen puhunut?

Muokattu viimeksi:
Voi millier. .... Toivon todella että sun huoli osoittautuu turhaksi! voimia :Heartpinkviikko on pitkä aika murehtia :sad001

Tikulla myös ikävä tilanne...toivottavasti kroppa alkaa pian toimimaan ja miehenkin kanssa asiat sutviintuu! :)

Jokos kohta joku on testaamassa? ? :) plussakuvat olis kivoja :)

Muoks. Pakko vielä lisätä, että ihana Bb:n masu! ! :)

Bb, hahah katsoin ensin kuvia ja sitten luin kumpi kuva vanhempi ja olin ett "ei voi olla!" ja palasin kattoo kuvia ja ajattelin "ei niin millään voi olla! Tos toises on niiiin paljon isompi masu jo" ja sit luin eteepäin ni sanoitki ett on toisinpäin kuvat :D huh
Mut siis aivan iiiihana masu siellä jo!❤ rauhassa kasvattelet sitä :) ihanaa raskausaikaa siulle! :)
Mie kans tahtoisin tytölle vähän jotain mekkoja ostella ja pojalle jotain erittäin komeaa, ihan vaan koska ensimmäinen lapsi olisi, tietty myöhemmin saisi itse valita vaatteensa, olkoonkin sitten tytöllä traktoripaita tai pojalla ballerinahame :) Voikun joku päivä sais itekin tuollasen masulin :P

Hahaa nennaa :D aina nää menee ihan ympäri täällä mut joo itse ei jotenki ees tajua koko mahaa sitä vaan kattoo että eihän tässä mitään mahaa edes ole..
Kiitos <3 toivon hirmuisesti että siekin pääsisit hautautumaan tämän palleron alle ja kaikki muutkin täällä :) nukkuminen alkaa vaan olemaan välillä hankalaa kun oon aina ollu mahallaan nukkuja ja nyt se ei enää onnistu. Pitää tehdä reikä patjaan. :D

Laitan täältä nyt vielä kerran oikein röllykän täydeltä vauvapölyä kaikille ! <3

Takaisin