Meillä oli 2 vuotta yritystä takana kun pärähti plussa testiin, en tosiaankaan voinut uskoa sitä todeksi. Kädet tutisi ja piti istua ihan paikalleen hetkeksi, tein ilta pissasta digin, mies ei ollut kotona mutta kotiin kun tuli niin katsottiin kummatkin sitä digiä ihmeissään. Mä kävin vielä seuraavana päivänä hakee apteekin oman testin johon ilmesty 2 punasta viivaa. Uskon kyllä että muutkin ajan kanssa plussaa! Koska näköjään se mahdollisuus tuli meillekin! :) nyt rv 18+4 ja esikoinen kummallekin tämä.
Että älkää naiset luovuttako! Vaikka niin välillä tekis mieli tehdä, hirmusesti tsemppiä tuleviin kiertoihin ja plussatkaa ihan jokainen! Oikeesti, mä käyn täällä taustalla teidän juttuja aina lukaisemassa ja oon kovin pahoillani että osa on joutunut kokemaan km, toivon oikeesti jokaiselle sitä pysyvää plussaa. Ja turhat tuhrut voi painua syvälle jonnekin!
Hyvää viikonloppua kaikille!
Että älkää naiset luovuttako! Vaikka niin välillä tekis mieli tehdä, hirmusesti tsemppiä tuleviin kiertoihin ja plussatkaa ihan jokainen! Oikeesti, mä käyn täällä taustalla teidän juttuja aina lukaisemassa ja oon kovin pahoillani että osa on joutunut kokemaan km, toivon oikeesti jokaiselle sitä pysyvää plussaa. Ja turhat tuhrut voi painua syvälle jonnekin!
Hyvää viikonloppua kaikille!
Onnea loppuraskauteen :)
tsemppiä muillekin piinapäiviä viettäville!! Alkavan syyskuun kunniaksi vois jokunen plussa tänne ketjuun pärähtää :)