Raskaaksi 2015

Beisla, ajattelin ihan vaan aamuisin testailla. Pc:n tikkuja oli kaapissa valmiina niin niillä mennään. En minulla ole mitään pakottavaa tarvetta tietää koska ovis on. Peitot heiluu muutenkin ihan riittävästi niin, jos on onnistuakseen tässä kierrossa niin onnistuu. Mitään ongelmaa ei ole siis ennen ollut oviksen kanssa. Nyt vaan jotenkin haluaisi tietää, että se tulee. :)
Ja toivottavasti Beisla tämä on teidän kierto. Ehkäpä normaali olo voisi olla merkki hyvästä? :)

Äippä, kyllä minä ainakin olen syönyt samaa mammavitskua siitä asti kun aloimme esikoista yrittämään. Jatkoin siis imetyksen ajan sitä samaa ja sen jälkeenkin kun on ollut ajatuksena saada se toinen alulle. Siinä mun käyttämässä on ainakin tosi hyvin kaikki samassa niin ei tarvitse monesta purkista muistaa aamulla nappailla. Sen lisäksi mulla on d-vitskut ja kalaöljykapselit.

Äippä, mä söin ennen kun plussasin niin 3kk raskaus monivitskuja, foolihappoa lisänä, omegaa ja d-vitskua lisänä. Mulle moni kehu greippimehun tehoa, mutta kun jätin sen pois niin tuli sitten plussatestiin.

Äippä, mä aloitin foolihapon jo marraskuussa vaikka yritys aloitettiin tammikuussa. Maaliskuussa kun plussasin aloitin mammavitskut, omegan, kalkin lisäksi. :) aloita syömään vaikka monivitamiinia!

Mmmh..tein tänään pc:n eikä oo edes haamun haamua. Niissä muissakaan ei enään näy. Tais olla ihan vaan viivanpaikat jotka aiemmin pongasin. Nyt siis dpo13, ja nega testattu. Eli tästäkään kierrosta ei tärpännyt....

Meinaan ottaa greippi/appelsiinimehua päivittäin, jos se auttaisi mun "vihamieliseen" kohtuun. Olen lukenut, että alkalisoivilla ruoilla voi vaikuttaa kohdun ja limojen happamuuteen (lieventävästi). Voi olla, että vihamielisyys on autoimmuunijörjestelmän ongelma, mutta siihen vaikutusmahdollisuuteni ovat pienet. Eli teen sen minkä voin ruoalla ja meditoin kohtuani vastaanottavaisemmaksi.

Mä niin luulin että nyt tärppäs. Ei sitten tärpännytkään. Oireita mulla on edelleen.
Onkohan mahdollista, että hcg ei ole noussut vielä tarpeeksi?

Ainaki apteekin vitamiinit on kauheen kalliita, en raski ostaa :/ Foolihappoa syön.. Pitäs varmaa myös d-vitskuu ja ehkä jotai muutaki syyä :)

Onnea Ninni! Ihanaa!

Pahoittelut negasta Viima, mutta vielähän se plussa ehtii tulla :)

Katjusha, kaikki keinot vaan käyttöön, jotta saat kehon sekä kierron toimimaan!

Noista vitamiineista yms. Kopsaan tähän mitä kirjoitin äipälle vastaukseksi tonne toiseen ketjuun. Sorry tämä on nyt vähän pitkä teksti, mutta konstit on olleet jo monet tässä reilun vuoden aikana. :hilarious: :grin

Mulla on ollut pidempään jo käytössä foolihappo, greippimehu/greipit ja vehnänalkioöljy. Greippi lisää mukavasti ovislimoja, mutta vettäkin kannattaa oviksen aikana juoda enemmän, jotta on nestettä josta se lima voi muodostua :wink

Vehnänalkioöljyllä on ollut myös selkeä positiivinen vaikutus, sillä se pidensi loppukierron luteaalivaiheen 8 päivästä 12-14 päivään! Eli alkiolla on parempi mahdollisuus kiinnittyä :) Eräällä palstalaisella oli ihan ultrasta myös todisteita, että kohdun limakalvo oli ennen vehnistä ohuempi kuin vehniksen kanssa, eli suosittelen!

Geleestä mulla on valitettavasti negatiivisia kokemuksia, sillä se pahensi loppukierron tiputtelua entisestään, joten sitä en enää ikinä osta! 2-3 kiertoa kokeilin ja sitten luovutin sen kanssa.

Viime kierron lopussa aloitettiin miehen kanssa yhdessä monivitamiinit ja siihen vielä erikseen sinkki päälle. Nyt siis yk 15 muistaakseni menossa, joten ehkä jo hyvä aika alkaa syöttämään miehellekin jotain. Ilolla suostui nuo aloittamaan, sillä tutkimusten seuraava vaihe olisi miehen simppanäyte ja sinne se ei halua :grin Sinkki varsinkin on miehelle se tärkein:wink Täällä on kuultu monet onnistumistarinat, miten miehen näyte on ollut surkea ja raskautumisen mahikset lähes nollissa, mutta fooli-sinkki yhdistelmällä on saatu plussa nopeasti!

Ai niin otan tämän kierron myös 25-50 mg disperiiniä ihan koemielessä menkoista ovikseen. Pitäisi parantaa munasolun ja kohdun limakalvon laatua sekä auttaa kiinnittymisessä. Katotaan nyt, tämän suhteen oon vähän skeptinen, mutta sama kokeilla :grin

Muokattu viimeksi:
Larissa, testaa sä se disperiini :)
Mä yritin lääkärille toiveikkaana puhua, josko se meitä auttais. Sanoi, ettei auta :( No, koska koko temppuarsenaali on jo käytössä muutoin, niin taidanpa silti jossain kohti itsekin kokeilla. Mulla on ollut nuo kaikenmaailman kapselit ja viherjauhe yms. käytössä vasta heinäkuun alusta, ja tuplavitamiinit vuoden alusta. Saas nähä, kuka eka plussaa. Onhan tää vähän semmoista kilpavarustelua! Mutta ei haittaa mitään, jos vaan tuloksia saatais :)

Reissun päällä viiletetään. En ehdi kunnolla kommentoimaan mutta yritän kuitenkin pysyä ajantasalla teidän kuulumisissa lukemalla :) Tsemppiä ja plussapuhuria koko porukalle!!

Päällimmäisenä jäi mieleen Sallahaan huonot uutiset... Olen todella pahoillani!

Ninnillä oli ihania ultrakuulumisia! Onnea! Ihan vastahan sä plussasit... Mihin tämä aika menee?!

On. Huomenna nappaan tämän kierron viimeisen letron ja sitten su aloitellaan oviksen tikutus ja tallettelu kun kotiudutaan reissusta. Toiveikkaana taas kohti ovista...

kaakao kp6/23-38

Viima, toivoa on! Uusi testi parin päivän päästä?

Onnea Ninni! Ihanaa, että pienellä siellä kaikki hyvin! :love017

Noista vitamiineista. Söin muutaman kuukauden edellistä raskautta edeltävästi mama-vitamiinia ja omegat, about pillereiden poisjäännistä saakka. Neljännestä kierrosta tärppäsi. Jatkoin samalla koko raskausajan ja synnytyksen jälkeenkin, lisäsin tuolloin vielä maitohapot. Nämä kaikki on jääneet pikku hiljaa vain ottamatta tai oon muistanut ottaa hyvin epäsäännöllisesti. Pari viikkoa sitte koitin ryhdistäytyä tässä asiassa ja otin saman setin käyttöön taas. Niinku Jelppis sanoi, niin kätevää kun kaikki tarpeellinen samassa tabletissa eikä tartte niin montaa eri purkkia. Nämä kaikki luonnonmukaisten tuotteiden hyödyt (vehnänalkioöljy, greippi) on ollu mulle ihan uutta infoa. Hienoa, että täältä saa neuvoa ja niksiä moneen asiaan!

On. Mahan nippailut/menkkatuntemukset ilman vuotoa jatkuu. Päätä on särkenyt taas tänään (tai no, eilen) mutta niskakin tuntuu olevan jumissa. Ei ole huimannut nyt. Vielä eilenkin niin vahvana ollut toiveikas olo raskautumisen suhteen on syystä tai toisesta vaihtunut, ja oon jotenkin aivan varma, ettei nämä olot johdu raskaudesta. Jotakin kropassa tapahtuu kyllä, mutta en "tunne olevani" raskaana. Teen testin kuitenkin aamulla niinkuin olin suunnitellut. Olisin aivan tyytyväinen, vaikka vuoto yön aikana alkaisi, koska silloin saataisiin alkaa yrittää ja jännätä oikeasti, tulisiko sieltä vielä seuraavakin vuoto vai nappaisiko. Pitäisi olla huipputuuri, jotta ekaan ovikseen synnytyksen jälkeen olisi sattumalta osuttu. Vaikka voittaahan sitä vähän väliä joku lotossakin! :grin

Plussaisia tuulia ja kauniita unia kaikille!

Mä nyt vaan omanapailen kun en edes muistais mitä kommentoida...

Mulla menos kp 33/?.... Taitaa olla ovis ja menkat hukassa.... Kaipa se olisikin liikaa toivottu että synnytyksen jälkeisten ekojen menkkojen jälkeen kierto olisi heti "normaali". Jännä vaan kun esikoisen jälkeen oli päinvastoin lyhyet kierrot (25 pvää) ja nyt sit mennään jo kp 33...
Mahdollisuus raskauteen on häviävän pieni. Seksiä ollut vaan paristi ja nekin nyt vasta... Ens keskiviikkona aioin kuitenkin testata (ellei menkat ala), mieli kun kuiskailee "entä jos kuitenkin..."

Tsemppii meille kaikille vauvahaaveilijoille!

Täällä on ollut nyt paljon vihlontaa ja jomoja alavatsalla ja nivusissa. Rinnat kipeät,yököttää,väsyttää,närästää ymsymsyms. Täällä on oireita edelleen. Vahvistuvat päivä päivältä. Testin teen kai viikonloppuna.
Jos raskaana oltas niin nyt ois rv 4+1 tai 4+2, enkä vielä haamun haamua ole saanut. Testannut jo kolmena aamuna peräkkäin. No, kaippa se plussa sieltä joskus tulee.

Takaisin