Raskaaksi 2015

Beisla, kasvaako sun follikkelit periaatteessa sinne 18-22 mm kokoon? Mainitsit, että ultrassa näkynyt lukuisia pieniä.
Mulle on niin mysteeri tuo ovulaatiojuttu. Mullahan ei silloin vikalla "omilla" tehdyllä Ivf-yrityksellä meinannut kasvaa follikkelit paljon mitenkään, vaikka pistin Puregonia täysannoksella jotain 13-14 päivää (lisäksi kaikki kerätyt olivat jotenkin epänormaaleja). Luulen, että "normaalit" pistää 9-11 päivää. Ei mtn hajua, onko luomumahiksia vai ei.

Joo mulla on kans armottomat ovulaatio-oireet tippuneet nyt taivaasta. En oikein tiedä, miten tähän suhtautua - kun on näin alkupuolella tämä kierto ... No, aika näyttää, mitä tästä seuraa.

En oo vielä tehny uutta testiä.. Just äsken kaupassa käydessä meinasin ostaa rfsun paketin, mut sit aattelin, että jos huomenna ostaiskin apteekin oman tai vaikka sen pregchekin..:rolleyes: Tekee kyllä itelläkin mieli nähdä onko se vahvistunu.. Vielä tätä ei oikein osaa uskoa vaikka sen on koko ajan tavallaan tiennyt.. :rolleyes:

Millier, ymmärrän hyvin että tekee mieli nähdä positiivinen suunta. Tiedätkö yhtään millä viikoilla olisit hedelmöittymisen perusteella?

Vastaan nyt pikaisesti kun kavereita kylässä viikonlopun.

Kiitos vielä selvityksestä Kaakao.

Katjusha, mut on siis ultrattu tasan kaksi kertaa, eri kierroissa, kp12 ja kp9, mut sattumoisin just noi kaksi kiertoa heitti pitkäksi, tais olla 39 ja 38 päivää kun normaalisti on 28-32. Ovista ei ole muuten tutkittu ollenkaan. Kp12 isoin folli tais olla 12ml ja kp9 oli 9ml. Molemmille kerroilla eri lääkäri/gyne kommentoi follien suurta määrää. O-testiin oon aina saanut hyvin plussan, mutta tiedä häntä.

Millier, kantsii varmaan odottaa pari päivää että hcg ehtii tuplaantua ja sitten tehdä testi. :)

En tiedä, ehkä jotain 6viikolla.. Ovisplussan sain 10.7(mutta sekään ei sit välttämättä ollu just sillon).. Eiköhän tää kaikki selviä kun sinne neuvolaan pääsen. Ens viikolla varaan ajan. Pitää vaan keksiä miten saan soitettua niin, ettei työpari kuule sitä puhelua :rolleyes:

On sille syynsä, miksi niin monia raskaustestejä myydään tuplapakkauksena :) Muistan että esikoisesta piti käydä niitä kahta testiä kurkkimassa vielä piiiitkään, kunnes liikkeet alkoi tuntua, kun ei vaan meinannut uskoa :) Laitahan Milier sitten meillekin kuvaa ihailtavaksi kun taas testaat!

Mitenhän ton treenaamisen suhteen? Mulla oli tänään ovis (tai aikaisemmin jo)
Saakohan treenata ihan normaalisti? Eihän sille pitäis olla mitään estettä?

Viima, voit elää normaalisti.
Itse olen ollut vähän urheiluhullu, joten olen jättänyt vain äärimmäiset tunnit välistä - että kehossa olisi hyvin estrogeeniä ja vähemmän "stressiä"'..

Mulla vilkkuu nyt toista päivää. :) ovisoireena ilmapallomainen olo.

Kp 12/26-30

Mulla edelleen nega r-testi. Ei mitään oireita ollut oviksesta eikä nytkään menkoista /raskaudesta. Paino on noussut vähän, mieli on tosi maassa.. Seuraavaa kiertoa kohti, kyllä se täti varmaan maanantaina tulee.

Kp 26/27 yk2

Haamu tasi tänään testiin tulla. Nyt vähän jännityksellä odotan että vahvistuisi. Kyllä plussan eteen tässä kierrossa kaikki tehtiinkin.
Kp23/27-29 dpo9 yk5

Liitteet

• 1439619757052.jpg
    1439619757052.jpg
    26.1 KB · Katsottu: 216
Norappi, kylläpä näyttää aikaisin :) peukut pystyssä, että siitä vahvenee. Meinaatko testata joka toinen päivä? (Miten maltat ;)?!)

Camomillanen, harmitus... Hmm, niin kauan kun ei ole vuotoa on toivoa (voi olla että ei juuri nyt lohduta, mutta halusin tsempit sulle lähettää kuitenkin)

Norappi, varovaiset onnittelut haamusta! :) Tossa näyttäisi kuitenkin väriä olevan, vaikka kyseessä on one step? Hae seuraavaksi apteekin oma tai pc?

Katjusha, jospa se ovis olisi siellä tulollaan! :)

Camomillanen, älä vielä menetä toivoa kun ei vielä ole menkkojakaan! ;) pahoittelut negasta kuitenkin :(

Larissa kp 20/27-33, dpo 8, yk 14

Muokattu viimeksi:
Norapille varovaiset onnittelut :) hae apteekin testi eikö? :)

Camomillanen pahoittelut negasta, toivotaan nyt että se kuitenki plussaks muuttuis ;)

Koskas Larissa ajattelee testailla? :)

Ninni, mie venytän testin tekemistä vielä lähes viikolla ;) dpo 13-14 aattelin vasta tehdä eli ensi viikon perjantaina. Negat masentaa, joten teen testin mieluiten vasta sitten kun on pakko, jotta tiedän mitä pitää lugen kanssa tehdä.

Meillä oli neljäs inssi kun se yks jäi viime kuussa välistä. Nyt alko viel loma ni se meneeki piinailuun.. hehe.

Minkälaisia oireita Beisla? En tunne ketään joka olisi letroja käyttäny tai ainakaan siitä ei ole puhuttu. Kertokaa hölmölle, tarkottaako se että saatat helpommin saada moniraskauden? :)

Norappi nyt uutta testiä :)

Viima ihan normaalisti saa liikkua! Sanotaan että raskaanakin saa tehä kaikkee mitä aiemminkin on tottunu tekee, eli ei nyt mitään fitness kuuria saa aloittaa :)

Mitähän muuta, kaikkee piti taas kirjotella mutta pää lyö tyhjää.. Plussatuulia siis vaan! :)

Mulla on aina tähän mennessä näyttänyt one step ihan puhdasta negaa ja nyt ekaa kertaa näkyi edes jotain. Mä oon aina tehnyt testin ohjeen mukaan niin en oo haamuja ennen saanut (tietenkään kun ei oo ollut aihetta). Mulla on digi tuolla säilössä ja teen sen ensviikolla. Voi olla että haen vielä apteekin testinkin.

Täällä vielä vähän vuotoa, ajattelin tehä rfsun halppistestin huomenna tai maanantaina varmistaakseni ettei oo kuitenkaa raskaus.. Cb en raski vielä tehä ellei rfsuun ilmesty haamua :) Outo olo ollu kyllä ja en kyl tajua miten tää vuoto alko viikkoa aiemmin mut no, enää vähän aikaa :)

Norapille varovaiset onnittelut, tee ylihuomenna vielä testi nii on varmana noussu jos siellä joku möllöttää! :)

Norppi, eiköhän se ihan oikea plussa ole :)

Sunlight, vuoto viikkoa etuajassa voisi olla kiinnittymistä. Etenkin jos vuoto oli niukempaa kuin menkat. Tee ihmeessä testi ihan varuiksi! :)

Takaisin