Raskaaksi 2015

Onnea millerille plussasta. Plussatuulia kaikille.

Pahoittelut kp1 waterlilylle. Mä niin ootin että olisit plussannut. Toivotaan että seuraavasta kierrosta.

Mä jännään ja varmaan sunnuntaina teen testiä. Odotukset ei kyllä oo edes korkealla. Tehtiin kyllä kaikkemme tämän kierron eteen.

Kp21/27-29 dpo7 yk5

Larissa, Mut jos on kiinnittymishetket menossa niin ei tässä ole montaa päivää aikaa vertailukohdaksi tehdä testiä. Ei ole ehkä tieteellisesti luotettava enää ;)

Waterlily, no en mäkään ole mikään super-expertti, mutta sen tiedän, että
kiinnittyminen usein tapahtuu 6-9 dpo, joten luteaalivaihe liian lyhyenä tuo liian laihat mahikset. Luulen, että ovispäivää ei lasketa vaan se on se nolla. Ovulaatiotesti positiivinen - päivä on -1 dpo.

Norappi, meinasit testata ennen "eräpäivää"? Tsemppiä :)

Omaanapaa anteeksi! Kp35/32-34 tänään en edes viitsinyt tehdä testiä kun on jo pari negaa tehty hätähousuna. Aiheellista ehkä sunnuntaina jos ei ole alkanut. Ällövaro. Pöksyihin oli Kp33 tullu pari hailakkaa veristä pistettä. Sen jälkeen ei mitään... eilen kun nousin ylös niin aika ikävästi repi vasemmalta puolen alamahaa. Vähä samanlainen kipu ku juoksee hulluna ja alkaa pistää mutta kohta oli eri.

Täytyy kyllä myöntää että nyt ei ole harmainta hajua mitä kropassa tapahtuu.. se plussa ois kiva, mutta kaipa se voi vielä muuttua. Menkkatuntuja ei ole ollenkaan. Toivossa eletään!

Ihanaa päivää teille ihanat naiset!

Lauruska, siinä tapauksessa ihanaa ja rentouttavaa lomaa! :)

Minjelmiina, mitkä dpo:t? Jos olisikin ollut kiinnittyminen kun ne pari viirua tuli? :)
Siinä tapauksessa testit tuskin vielä mitään näyttäisivätkään :)

Miralle tsemppiä piinaviikoille! Toivottavasti pian tärppäisi :) monesko inssi tää oli?

nennaa en tiedä dpota... Ovista koitin jälestää mutta en saanut cbn digiä edes hymyilemään. 7 liuskaa joista yksi veti errorit :( Loppu se testailu sitten siihen ja mahdollinen ovis jäi bongaamatta, mutta veikkaan että on saattanut olla ovis vaikka hiukan myöhempään, ainakin tuntemuksien perusteella. Onneksi mies on huolehtinut pupuiluhommista.

Aloitin sillon ovistestailun 25.7. ja viimeinen testi oli 30. päivä. Menkat alkoi viimeksi 11.7. :D Oon siis ihan pihalla.

Mira13, hienoo - nyt kaikki varpaat pystyyn että tapahtuu ihastuttava kohtaaminen :)

Onpas helpottunut olo, kun ehkä ollaan menossa eteenpäin tämän kaiken pettymyksen jälkeen. Eilen olin ihan varma, että ei ole hedelmällisiä päiviä tiedossakaan, ja ovistesti näytti tyhjää sen tueksi. Tänä aamuna olin superyllättynyt, sillä kaksoishormoni-digi vilkkui :) Parasta tähän hetkeen, kun en vielä viime viikolla tiennyt oliko se vuoto kuukautiset ja merkki uuden kierron alusta vai mitä. Siltähän tuo nyt vaikuttaisi, kun ainakin estrogeenit on nousussa. Pidetään nyt peukkuja, että se ilmoittaisi myös LH-huipun tulevina päivinä... Lapsentekoharjoitukset jatkuu nyt joka toinen päivä (ainakin) - tahdilla. Eilinen jäi välistä, mutta se ei liene haitaksi, saadaan parempi erä tälle illalle.

Tsemppiä kaikille ja kärsivällisyyttä rakkaudella :)

kp 11 / 26-30 yk since forever

Minjelmiina, pääasia ett talletukset on hoidettu! :) eiköhän sieltä kohta tuplaviivat näy ;)

Katjusha, ihan mahtavaa kun estrogeeni nousee, toivottavasti saat myös LH-huipun kiinni! :) ja sitten luomuna plussaamaan! ;)

Aphrael, hyvä että pahoinvointi on hellittänyt. Ja ihanaa varmasti tuntea liikkeitä jo. :)

Puhvis, pikaista toipumista. :hug013

Tunturipöllö, tervetuloa! :greet025

waterlily pahoittelut menkoista. :sad001 Ei kuulosta hyvältä, jos sulla on kovin lyhyt luteaalivaihe. Toivottavasti ens kierrossa olis normaali.

norappi tsemppiä testiin, pari päivää enää! :)

minjelmiina, toivon hyvää tulosta sunnuntaille, ainakin hormoneilla on ollut aikaa nousta. :)

Katjusha onnea vilkkunaamasta!

On. Täällä ei edelleenkään oireita Letroista, huomenna syön tän kierron viimeisen. Kp5/28-32

Onpas jännä nähdä Beisla miten letrot tehoaa! Itsellänihän nyt siis kolmas letrokierto menossa. Ekassa söin tabut kp 3-7 ja silloin kypsyi se neljä follikkelia. Nyt sitten kaksi kiertoa olen ottanut letrot kp 3, 5 ja 7, eikä ole ultrailtu, mutta oireet on hiukan lievemmät ja ovistestien mukaan olen myös ovuloinut, eli näyttävät toimivan mulla ainakin clomeja tehokkaammin! Toivotaan että nyt on teidän kierto ja pääsisitte plussaamaan <3

Mahtavaa Katjusha! Lh-huippua nyt odotellessa sitten...

On. Ollaan ajelemassa "etelän" lomalta kotiin. Esikoisen kanssa käyty Korkeasaaressa ja Lintsillä, säätkin suosii. Kyllä lomalla on mukavaa :) Dpo:tkin edenneet ihan huomaamatta, tosin ei ole kyllä kovin optimistinen olo tämän kierron suhteen... Viikon verran vielä saa jännäillä kuitenkin.

Kaakao kp 18/25, dpo 7

Kaakao, kiva kuulla sunkin kokemuksia letroista. Nyt mä muistan kun viimeksi puhuit tosiaan siitä neljästä follista. Mä kuvittelin että mulle alotettiin pienellä määrällä, mutta näköjään voi noinkin käydä. :grin Jännä kyllä miten vaihtelee vähän nuo syöntipäivät, kun mulle määrättiin kp2-6. Sama määrähän se on, viisi tablettia. Onko siis niin, että sä et ilman letroja saanut o-testiin plussaa? Mulle on kyllä aina plussa tullut, mutta sehän kertoo vaan lh:n nousun, ei sitä onko mulla kypsä follikkeli. Ei mulla tosin ole varmistettu sitäkään, että en normaalisti ovuloisi. Sain vaan lääkkeet, kun "pitkään" ollaan yritetty ilman plussaa ja ultrissa (ei oviksen aikaan) on näkynyt "valtava määrä" pieniä folleja.

Olisko Beisla vähän kierron pituuden mukaan tuo letrojen ajoitus?! Mulla vähän lyhyenläntä kierto olemassaan (23-28) niin ehkä tuo myöhäisempi letrojen alotus vähän siirtää sitä ovista että ehtis limakalvo kypsyä? Ainakaan näissä letrokierroissa ei ole vielä alle 25 päivän kiertoja ollut. Ovisplussat on tullu kp 12, 11 ja nyt 10.

Mulla tosiaan semmoinen historia, että esikoista yritettiin luomuna ja ilman mitään o-testejä reilu vuosi. Meille oli jo aika lapsettomuuspolille kun yllättäen plussasin r-testiin, eli ainakin välillä ovuloin kyllä ilman lääkkeitäkin. Kun se meni kuitenkin kesken, niin sain clomit ja niillä o-testeihin sain plussan 2 kierrossa neljästä ja nämä plussakierrot sattumoisin myös ultrattiin, niitä negakiertoja ei ultrattu. Eka clomikierrossa kypsyi yksi johtofolli ja kaksi vähän pienempää ja siitä toisesta o-plussakierrosta sai tämä meidän esikoinen alkunsa, ultrassa silloin näkyi yksi juuri ovuloinut follikkeli ja o-plussa tuli tuolloin päivää ennen ultraa. Nyt esikon jälkeen oli ollut normaali kierto noin puolisen vuotta kun aloin tikuttaa ovista. Imetin alkuun vielä pari kertaa päivässä. Kolmesta luomukierrosta yhdessä sain o-testiin plussan, tuolloin kp 8 eli tosi aikasin. Nyt siis kolmas letrokierto ja kaikissa o-testi plussannut.

Olipahan pitkä sepustus :) Mutta siis o-testiin olen saanut plussaa myös luomukierroissa, mutta harvakseltaan (joka kolmas kierto suunnilleen).

Mulla tais tänään olla ovis! Halut ovat olleet paikallaan, ja limat ovat runsaat, mutta valkoiset. Kipuja on ollut vasemmalla puolella, ja tuntunut repäisyjä ja vihlontaa. Limoissa oli yksi valkoinen "pallo" jonka seassa oli läpinäkyvää limaa ja venyi paljon.o_O
Aika jännä. Mulla tänään "jo" kp19/30+

Takaisin