Raskaaksi 2015

Mymmelisti, mulla on sama muistikuva.

Muoks. Juu rfsu:n digi antaa näemmä vaan vastauksen YES+ tai NO- eli ei sillä tule juuri sen viisaammaksi kuin liuskatestillä.

Ei-diginä löytyy yesno testi, jossa viivan väristä/vahvuudesta tulkataan viikot.. Herkkyys oli 12 miu/ml muistaakseni.

Se Yesno kuulostaa kyllä kans vähän turhalta siinä mielessä, että ihmisillä nousee hcg eri tahtiin, joten miten viivan vahvuudesta voi oikeasti viikkoja päätellä... Digin viikot on jotenkin konkreettisempaa :D vaikka sama juttu siinäkin on, että jos hormonit nousee nopsaa niin joku saattaa saada 3+ aikaisemmin kuin "kuuluisi"

Haha, ihan yhtälailla se digi niitä viivojen vahvuuksia tulkkaa ;) eihän digin viikotkaan sen paremmin voi pitää paikkansa .. Mut onhan se tietty ihan kiva kun valmiina lukee..

Heei, digin korvikkeena yks 25miu/ml ja yks 50miu/ml testi,
jos haamuviiva vain herkemmässä -> 1-2 viikkoo,
jos vahva viiva 25 ja haamu 50 -> 2-3 viikkoo,
jos leffaviivat molemmissa -> 3+ viikkoo
;)

Eiks siin cb:n digis oo tarkkuus +- 5 päivää verrattuna ultraääneen, emt :D Kyllähän se suuntaa antaa miten pitkällä on tai täällä oltai kaks viikkoa pidemmällä mitä oikeasti oon :D Sama juttu esikoisen kanssa, silloinhan plussasin vast kp40 tai jotain ja tulos oli 1-2 eikä +3, tietty :D Mut huomasin kyllä et jos vaikka 1. päivä tuli 1-2 niin siitä about reilu 1 vk ni tuli jo 3+, et ei ihan oikein kaiketi :D

Jep :p haen labrasta pari lasukkaa ja refractometerin ja sit kasa r-testejä.. Eiku .. :p

Noh, jos alkaa viivoja näkyä, niin kai tuota pitää testata huvikseen :D

Mä tykkään cb:n testeistä. Ehkä siinä viikkonäytöllisessä on se, että lukee selvästi raskaana ja viikot perään, kun taas liuskoissa pitää tuhrustaa ja ettiä toista viivaa. Mun mielestä siitä raskaudesta tulee realistista kun pystyy lukemaan ihan selvästi, että raskaana!

Mulla tosiaan eilen oli o-testi hieman tummempi kuin toissapäivänä. Tänään en oo ovista testannut kun testit loppu :shifty:
Ylempi testi oli toissapäiväinen, ja alempi eilinen!

Liitteet

• Screenshot_2015-08-13-14-10-25.png
    Screenshot_2015-08-13-14-10-25.png
    336.5 KB · Katsottu: 166
Muokattu viimeksi:
Joo jannski kai se suurimmalla osalla pitää paikkansa.. Mutta siinähän on vaan 25miu/ml ja 50miu/ml testiliuskat mitä se kompuutteri siinä sit mittaa&tulkkaa :p eli yhtälailla antaa väärin jos nousee huomattavan hitaasti/erittäin nopeesti hormonit

1-2 weeks: 50-200
2-3 weeks: 200-2000
3+ weeks: 2000+
Nuo cb digin arvot kuullemma :D ihan kukkaruukun vierestä, tuli tutkittua että digitestin viivoja VOI tutkia, niillä on sivuillakin jossain semmonen kolmen viivan vahvuus "tutkimusjuttu" :D Ja tosiaan kun availin niitä digejä niin tuli katottua miten vahvoja on ja millon vois tulla se 3+ :D

En mä kyllä sitä cb digiä raaski ostaa.. :confused: kauankohan siinä menee jos netistä tilaa? Mies ei kyllä varmaan ymmärrä miks mä alkaisin testejä nyt tilaileen kun se plussa on jo tullut :grin

Millier raskauskeijusta jos tilaa ennen klo 13 kaiketi ni tulee seuraavana päivänä, mut jos nyt tilaisit ni menee sit maanantaille :) apteekistakin saa 2kpl päkitsejä 19,90e!
Muoks. Ja netissä maksaa about 18,90e plus euron postit :)

Jannski, joo itekkin avasin ja tutkin nega digin viivoja "huvikseen" :D

Millier tee-se-itse viikkotesti kuvioihin :p

Mymmelisti minä ainakin aina kaivelen noita taulukoita jne :p

Mannikka onko sulla jonku nega digin kuvaa tallessa tai siis otitko kuvaa ollenkaan? :D Meinaa mulla eka nega on aina ollut "väärä" nega eli liian vähän vaan sitä hormoonia ollu mut silti ain yks vahva viiva + hailura viiva joka sit vahvistunut :)

Millier, mä tilasin raskauskeijulta 2 kpl cb:n viikkonäytöllisiä raskaustestejä, ja ne tuli kahdessa päivässä!

Jannski, oleppa hyvä.. Nega digi murhattuna :D

Liitteet

• 1439465361370.jpg
    1439465361370.jpg
    24.9 KB · Katsottu: 196
Takaisin