Raskaaksi 2015

Viima ja Beisla, kiitos :)

Sunlight, toivotaan että ois kiinnitysvuotoa!

Hauska kun muut näkee raskauteen liittyviä unia ja minä nään unia riehakkaista Levi-reissuista :hilarious:

Minäpä tuun myös tänne jutteleen nyt kun olen hetken seuraillut ^.^ Elikkä itse olen 22 vuotias ja avopuolisoni 25 vuotias. Meidän poika täyttää lokakuussa 3 vuotta ja toista on yritetty nyt sitten heinäkuun puolivälistä asti :) Tässä jännityksessä nyt olen kun tein maanantaina illasta testin (en jaksanut odottaa aamuun xD) ja siihen ilmeni kaksi viivaa joista toinen oli huomattavan oudossa kohtaa,todella himmeä ja puolikas. Oli aamulla kadonnut kokonaan vaikka koko illan näkyi.

Tänä aamuna tein sitten toisen ja negaa näytti, mutta mutta vuodon pitäisi alkaa tän viikon lopussa, elikkä ei ole vielä myöhässä.

Esikoinen tärppäsi kolmannella yrittämällä. <3 <3

Ja niin sitä alkoi jälleen uusi kierto. Eteenpäin sano mummo lumessa, eikä muuta mahda. Ehkä meidänkin vuoro tulee joskus. Plussatuulia myös tänne!

Kp1/38

Sunlight, jospa se olis kiinnittymisvuotoa eikä muuta :)

Täällä on kummaa vuotoa ollut 7 päivää, ja nyt se on ohi. Tilasin kaksoishormonidigejä verkkokaupasta, ja alan ehkä testailla hei kun tulevat. En tosin tiedä, oliko nuo kuukautiset, mutta sillä oletuksella mennään.

Tsempit kaikille ja isommat vuodot pysyköön poissa!

Tervetuloa uusille! Olkoon käyntinne lyhyet ja plussanne pysyvät!

Pahoittelut kaikille negan testanneille ja tädin kohdanneille. Seuraavasta kierrosta sitten tyhjennetän tämä ketju, eikö niin!

Muutamalla oli myös pitkiä kiertoja menossa ilman tätiä tai plussaa. Pidetään peukut ja varpaatkin pystyssä että se plussa sieltä vielä pärähtää!

On. Reissun päällä ei ehdi joka päivä kommentoida, vaikka käynkin teidän juttunne lukemassa. Omassa kierrossa odotteluvaihe, ja joka päivä jännityksellä avaan foorumin, josko joku olisi plussannut! Toivotaan tänne nyt valtaisaa plussatsunamia!

Kaakao kp 15/25 (23-28), dpo 4, yk 6

Täällä on tosiaan ovis tulossa.. talletteluja on tehty joka toinen päivä. Tänään taas!
Sit vaan taas piinailemaan..
Ylempi testi on eilinen, ja alempi tänään:rolleyes:

Ketkä teistä alkaa kohta testaamaan?

Liitteet

• Screenshot_2015-08-11-13-42-41.png
    Screenshot_2015-08-11-13-42-41.png
    305 KB · Katsottu: 162
Täällä odotellaan vuodon alkamista, kun pe tosiaan söin viimeisen pillerin. On tämäkin kyllä, nyt odottaa malttamattomana ja sitten että ei tulisi :hilarious: Enkä muista yhtään, että miten on tähän asti liuskan lopettamisen jälkeen alkanu.

Pahoittelut niille, joille se vuoto ei ole tervetullutta :sad001

Välillä tännekin kirjoittelua, enemmän tulee kirjoiteltua tuonne esikoinen toiveissa- ketjuun :) Mutta lueskelen kyllä päivittäin ja pidän itseni ajantasalla teidän kuulumisista :happy:

Pahoittelut kaikille kp 1 kohdanneille.... miksi se aina löytääkin paikalle :sad001
Hirmuisesti peukkuja kaikille oviksen ja r-plussan metsästykseen! Kaikille täällä sen pysyvän plussan soisin:smiley-angelic001:Heartpink

itsestä sen verran, että menossa dpo 10..kp 30/ 27-33... nega testattu aamulla.. tietysti :p mutta odotellaan odotellaan...

Sunlight, sä ootkin jännän äärellä :) Plussatuulia :)

Viimalle himokkaita hetkiä :) Parhaat mahikset kai onkin kun tallettelee ahkerasti ennen ovisplussaa. Joskushan se voi olla jo myöhäistä kun sen plussan saa, ellei nyt heti samalla sekunnilla pääse vällyjen väliin :D

Kaakaolle erityiset plussatuulet piinapäiville :) Sä taidat olla yksi pidempään yrittänyt tässä ketjussa kun niin moni muu siirtynyt muualle.

ON. Oiskohan nyt kp 15, jotain tuolta alakerrasta bongasin muuten niin kuivasta saharasta poiketen. Eli olisikohan mulle kuitenkin ovis tulossa ns normaalilla aikataululla :) Miehelläkin alkoi vapaat sopivasti. Tänään kuitenkin ollut semmoinen pvä että ei paljon kiinnosta edes naamaa katella, puhumattakaan muusta :D Just oon poikaa nukuttamassa ja jos joskus saan tän unille, niin itseni kanssa vietän rauhassa loppuillan! Onhan se päivä huomennakin ;)

Heippodei tänne kaikille ihanille vanhoille tutuille ja uusillekin :)

Oon vähä vetäytynyt täältä, ohimennen oon seuraillut kuulumisianne :) moni on siirtynyt sinne pidempään kirjottaneiden ketjuun jonne en uskalla käydä kertomassa kuulimisiani :D

Hirmuisesti onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut negoista ja tädin vierailuista..!

Omia kuulumisia voisin sen verran valottaa että nyt mennään rv 15+1 :) rakenne ultraan olis viisi viikkoa aikaa enää :) raskausaika on mennyt mukavasti alun pahoinvointia lukuunottamatta :) pientä liikehdintää oon tuntenut tässä viime päivinä. Tuun toki kertomaan rakenneultra kuulumiset :) jos vanhoja tuttuja kiinnostaa :)

Hirmuisen paljon plussatuulia kaikille! Etenkin nyt kaikki pidempään yrittäneet niin teille iso plussapuhuri!!! <3

Minni2 pahoittelut kp 1 :( kyllä sun vuoro aivan varmasti tulee!

Bb kivoja uutisia sulla! :) mullaki parin viikon päästä nt-ultra.

Mullaki jääny aika taustailuks vaikka luenki teijän juttuja päivittäin.. ja multa kans hirmusen paljon plussatuulia kaikille!! :)

Kyllä aika hurisee vaan eteenpäin ettei huomaakaan :)
Tuntuu että ihan vasta oli tikussa tuplaviivat ja nyt jo kohta puoliväli häämöttää.. :o
Ninni, sul onki jännät viikot siel :) toivotaan että pienokainen vilkuttelee sulle innoissaan siel !

Hei taas! Meinasin jo aikaisemmin kertoa kuulumisia, mutta itku silmässä luin tuota "mielipidekeskustelua" ja jätin kommentoimatta. Miksei kaikkien keinoja voi kunnioittaa, vaikka itse raskautuisikin todella helposti :( en itse jaksa uskoa mihinkään vippaskonsteihin, mutta kun yk5 alkaa lähestyä loppuaan niin jo kummasti tekisi mieli tyhjentää kaupan hyllyt mammavitskuista, foolihaposta, sinkistä yms. :oops: joillain kun on oikeasti todettu olevan vaikutusta, niin ei niitä mun mielestä voi lytätä vaan siksi, ettei juuri itse niitä tarvitse.. No, ei asiasta sen enempää.

Pahoittelut kaikille negan testanneille ja tädin kohdanneille! Hurjasti voimia keskenmenon kohdanneille :Heartred

Olen jo ihan pihalla mitä kaikkea täällä on tapahtunut, joten pahoittelen että tulin nyt lähinnä napailemaan :shy: kuinka monella muulla olikaan kp15 tänään? Täällä oletettu dpo 3. Ovis oireet kesti taas sen 3 päivää ja lauantaina (ällövaroitus) suihkun jälkeen lorahti vetistä valkkaria niin paljon, että piti lattiaakin pyyhkiä ja jalat pestä uudelleen :hilarious: siitä asti ollut vatsa todella turvoksissa ja pahoinvointia varsinkin aamuisin. Eilen aamulla kävin jopa juttelemassa wc-ankan kanssa :grumpy: sunnuntaina alkoi todella kivulias VTI ja sain siihen antibioottikuurin. Väsymys on ihan järkyttävää ja tekisi koko ajan mieli repiä mieheltä vaatteet päältä :grin valkkaria tulee reilusti. Mieskin ihmetellyt miksi olen ollut viime aikoina huomattavasti märempi. En siltikään oleta olevani raskaana. Oviksen aikoihin tuli sen verran nautittua kuningas alkoholia, että talletteluista huolimatta taitaa jäädä tämä kierto hyödyntämättä. Jos ja kun täti kurvaa paikalle, niin en voi kun itseäni syyttää ja jatkaa seuraavaan kiertoon positiivisin mielin :)

Tervetuloa uusille ja plussatuulia kaikille :)

Mä olen myös ollut vähän sivussa täältä, jos joku mua vielä ees muistaa :D mutta täältä bulgariasta kirjoittelen, rv 18+3 menossa, parin vkon sisällä rakenneultra, tosin me käytiin täällä tänään urkkimassa, tyttö lupaus saatiin <3 vauvalla kaikki hyvin, virtaukset kunnossa ja kasvu oli pari päivää pienempi, mutta vastasi silti viikkojaan :) varmaahan toi tyttölupaus ei oo, mutta sanoivat mulle että kaikki lantion alueella viittaa tyttöön, koska kiveksiä he etsi eivätkä sellaisia löytäneet. Eli varmaa mutta koskaan eivät lupaa sataprosenttisesti :)

Niin ja voisin itsekin jatkaa esitellykierrosta :) täytän ensi kuussa 23v, mies saman ikäinen. Seurusteltu ollaan pian vuoden päivät ja kihloissa oltu 5kk. Perheenlisäystä ollaan mietitty jo vuoden vaihteesta asti, mutta päätettiin odottaa. Viettää aikaa yhdessä ja hoitaa opiskelut kuntoon. Mies vaihtoi alaa ja hänellä vielä pari vuotta edessä, mutta itse valmistun 8kk päästä, niin tilanne on jo parempi :) Nyt siis yritystä 4/15 alkaen ja menossa yk5. Mulla on entisestä suhteesta 3v 2kk ikäinen prinsessa ja hänkin jo kovasti juttelee pikkusiskosta ja -veljestä :)

Täällä on tallettelut tehty! Sit vielä ylihuomenna...
Mulla on vielä yksi ovistesti, ja sen teen huomenna! Saa nähä tuleeko ovis jo kahen päivän sisällä:)
Me ollaan ukon kanssa tehty kaikki voitavamme (pupuiltu ja eletty terveellisesti :grin) ja nyt vaan kropan pitäs hoitaa homma loppuun!

Ihana kuulla susta lauruskaah! Onnea tyttölupauksesta:Heartpink hyvä että kaikki oli kunnossa :)

Bb, oot jo kohta puolivälissä!
Nautihan raskausajasta :)

Plussatuulia kaikille!:wav:Heartbigred

Takaisin