Raskaaksi 2015

Millier, ootko vilkassu millaisilla viikoilla oisit? :)

Vitsit jännittää enemmän sun puolesta kun omasta :grin

puhvis kp51/33-43

Heh, mulla on ovis vasta tuloillaan!:hilarious:
K.napukka on siirtynyt ylös, enkä meinaa yltää siihen ilman ponnistamista. Limat ovat tosi TOSI runsaat, mutta väriltään valkoista. Limojen seassa oli aivan vähän verta?

Vooot?? Nyt tulee taas kananmunanvalkuaislimaa :o mitähän ihmettä, toista ovulaatiotako yrittää :rolleyes::D

Millon Millier meinaat vielä testata?
Minkälaisia oireita sulla on ollut? Anteeksi jos oot jo kertonut, mutta tänään oon vaan käyny lukeen äkkiä niin ei jää mieleen!:oops:

En vielä tiiä millon testais.. En ainakaan ihan lähipäivinä. Valkovuoto on tosi runsasta ja paksua, menkkajomoja oli muutaman päivän ajan, mut nyt ne on kokonaan loppuneet,päänsärkyä, naama kukkii, mahaa nippailee, rinnat on hiukan kipeet, väsymystä ja nälästä tulee tosi huono olo.. Kyllä näitä oireita on, eikä nää kaikki oo kyllä ihan mielikuvitustakaan..:rolleyes:

Ai joo, ja nyt viimeisimpänä tää huimaus.. Mahakin näyttää turvonneelta, mut se voi myös johtua liiasta kakun syömisestä :grin

Naisen keho on siitä kummallinen, että se ei toimi aina samalla tavalla. Voisiko Millier olla, että on ollut esimerkiksi ovuloimaton kierto ja siksi jäänyt myös menkat välistä? Kuinka pitkä kiertosi yleensä on ollut?

Oon siis nyt muutaman viikon ajan tehny noita testejä ja ne on näyttäny negaa/haamujen haamua/viivanpaikkaa. Viimeksi torstaina tein tällaisen testin ja se oli apteekin oma. Jeilei, voihan sekin olla mahdollista. 10.7 tein positiivisen ovistestin ja mulla oli nippailut ja limat just sillon..mut eihän sitä tiiä jossei se ovis kuitenkaan tapahtunu tai jos se vaikka onkin ollu myöhemmin.. Kierron pituutta en tiedä kun ei oo ollu ku yhet menkat pillereiden jälkeen..

Millier, kurja kyllä tilanteesi. Itse ainakin inhoan tietämättömyyttä. Mutta koska sinulla nyt on pillereiden lopettamisesta vasta niin vähän aikaa, niin keho ja hormonit voi olla sekaisin ja kierto hakee paikkaansa. Odottavan aika on pitkä, mutta nyt kannattaa tosiaan vain rauhassa odotella. Oman mielenrauhan takia voit tietenkin tehdä raskaus- tai ovistestejä, mutta sinuna antaisin keholle vain aikaa.

Viima, en laittanut kuvaa :)

Pillereitä söin pari kk ja sitä ennen minipillereitä vajaa puoli vuotta. Kesäkuussahan mulla oli se kemiallinen raskaus/varhainen km..

Millier, ootko ollu missään yhtydessä terveysasemalle? Jos ei menkkoja ala kuulumaan parin viikon kuluessa ja testit näyttä edelleen negatiivista, niin voisit varmaan soitella ja kysellä vaikka kierron käynnistämisestä. Voi olla, että siellä halutaan odottaa 3-6kk, mutta voi olla että apuja saa aiemminkin.

En oo ollu yhteydessä, kai sinne pitää jossain vaiheessa soittaa..

Ja siis mullahan on alusta asti ollut se tunne että tästä kierrosta tärppää ja koko ajan on se tunne, että raskaana ollaan. Kun vain sain sen siihen tikkuun näkymään. Jos se hcg erittyy vaan super hitaasti? :rolleyes:

Millier, onhan sekin mahdollista, että hormonit nousee vain superhitaasti, ei se ole ennenkuulumatonta. Tai jos se ovis oli kuitenkin hieman myöhemmin, kaikista tuntemuksista huolimatta. Minä olin myös joissakin kierroissa ihan varma, että plussa tulee ja raskaana ollaan, mutta toisin aina kävi. Omien toivottomien kuukausien jälkeen suhtaudun jokseenkin realistisesti kehon tuntemuksiin ja toimintaan ylipäätään, vaikka itse sen plussan nyt olen saanutkin. Siksi en sinullekaan turhaa toivoa halua antaa, vaikka olisihan se plussa kaikista parhain vaihtoehto :)

Takaisin