Raskaaksi 2015

Viipsukka, isot pahoittelut :sad001 Toivottavasti saatte keltarauhashormonin tukilääkityksenä loppukiertoon (ja alkuraskauteen). Sulla on näemmä useampi km jo ollut, joten kyllä sietäisi jo apuja asiaan saada!

Viima ja norappi, toivottavasti tärppää noilla keinoilla :wink

Kolmas tänä vuonna, ja laskujen mukaan 9, mutta lääkäri oli kirjoittanut neuvolassa, että 10 raskautta, joista kolme synnytystä. En tiiä sitten, että kuka tässä laskuissa on mennyt sekaisin, mutta ihan liikaa on menetyksiä...

Voi todellaki on Viipsukka sulla paljon menetyksiä.. Olen niin pahoillani! :( Jännä miten eivät ole aiemmin ottaneet puheeksi keltarauhashormoonia raskauden tueksi. Mulla heti kolmannen keskenmenon jälkeen siitä jo mainittiin ja päätin, että kokeilen koska en sillä menettäkkään mitään. Enemmän menettäisin jos en kokeilis.
Voimia sinulle ja toivottavasti saat nyytin seuraavalla kerralla syliin asti <3

Oli jännä tänään... Töissä eräs ulkomaalaistaustainen työkaveri ensin jutteli niitä näitä, sit vähän aikaa oli hiljaa ja tuumas että "en tiedä miksi mutta minusta tuntuu että saat toisen vauvan, en tiedä miksi, hyvännäköinen olet (hoikka siis) mutta en tiedä tuntuu vain" ! :'D nauroin siinä ja polttelin tupakkia että "aijjaa mitennii!" :D Hih ja sit on ollu sellane jännä olo, saatampa ollakki aivan aluillaan! :rolleyes: Sen näkee ens vkl!!! En malttais :D jännä jos oon nyt että miten jotku ihmiset on nui herkkiä aistimaan!! Tosiaa ei tiiä muut ku minä ja mies tästä yrittämisestä ja ku tupakkiaki viel poltan plussaan asti.. x) Huii. Ps. Pupuiltiin taas tnä :)

Viipsukka voimia! Olisit niin pysyvän plussan ansainnut kaiken kokemasi jälkeen ❤️ Toivottavasti tärppää pian ja lääkitys auttaa pientä pysymään mukana!

Jännityksellä täällä odotan teidän testejä... Plussapuhuria koko ketjuun!!

On. Ystävä plussasi eilen ensimmäisestä yrityskierrosta. Olen ihan superonnellinen heidän puolestaan ihan vilpittömästi, mutta taas tuli mieleen, että miksi tämän pitää toisille olla niin paljon vaikeampaa. Tänään sain ovistestiin hymiön, tallettelut on jääny kaiken kiireen keskellä ja koko ajan ollut vieraitakin. Onneksi nyt kylässä on mun sisko joka tietää yrityksestä, ja sille voi suoraan sanoa että lähdeppä koiran kanssa lenkille, me tehdään nyt vauva :)

Pidän täällä peukkuja kaikille piinailijoille ja tärppipäiväläisille. Ja aina on yhtä iso pettymys, kun jonkun menkat alkaa, pahoittelut. Lueskelen viestejä mutten ehdi juuri kommentoida, kun meillä tämä kiire ja kyläilyputki jatkuu. Lähdetään lauantaina itse reissuun.

Kaakao kp 10/24-25, dpo -1

Aamulla tein kiireessä testin eikä siinä ainakaan märkänä ollessa juuri mitään näkynyt.. En kerennyt jäädä ootteleen joten pitää katsoa sit ku töistä pääsen että miltä se kuivana näyttää.. :/

Huomenta kaikille! mulla on ollu niin tylsää alkukiertoa ja kiireistä, etten ole tänne joutanut kirjoittelemaa.

Tervetuloa uusille!
Pahoillelut kaikille menkoista ja keskenmenoista! Varsinkin Viipsukka :(
Nyt plussaa testeihin kaikille testailijoille, keitä teitä nyt oli, Millier ainakin! Tärppionnea meille kaikille! Erityisesti teille pidempään yrittäneille. Larissalle toivon sydämmeni pohjasta plussaa! Samoin Beislalle ja Miralle onnea matkaan inssien kanssa! <3

on. Itsellä täällä ihan ovis käsillä, jee! en testaile, mutta kovasti tuntuu nipistykset, limat ja halutukset sitä luokkaa olevan. ;) Mitekäs se menikään, jos ovistuntemuksia on esim. kolmena päivänä, niin tapahtuuko itse irtoaminen niistä viimeisenä? Mulla oli toissapäivänä illalla isoimmat limat, eilen isoimmat halut ja tänään nipistykset. :O Halut ollaan kyllä hyödynnetty hyvin. :D Nytkö vaan taas odotellaan sit?

Millier, pahoittut negasta :sad001

Voi kiitos Mimulus :Heartpink Nippailuista ei oviksen tarkkaa ajankohtaa voi päätellä, sillä ovistuntemuksia voi olla ennen ovista, oviksen aikaan ja vielä oviksen jälkeenkin. Monesti keltarauhanen aiheuttaa kaikennäköisiä nippailuja vikon pari oviksen jälkeenkin kunnes menkat taas tulee. Limoista voi päätellä vähän enemmän, sillä ovis on yleensä sinä päivänä, kun on viimenen päivä limoja. Tämäkin on toki yksilöllistä. O-tikut on oikeastaan ainoa keino, millä voi ennustaa oviksen tulevan 1-2 vuorokauden sisällä. Aamulämmöistä ja oireista voi oikeastaan päätellä oviksen ajankohdan vasta jälkeen päin. Itse olen nyt käyttänyt aamulämpöjen mittausta (jotta osaan aloittaa lugesteronin 3 pv oviksen jälkeen). Tikuttaminen jotenkin stressaa liikaa, kun tulee sellainen olo, että "nyt olisi PAKKO harrastaa petipuuhia". Sori, tulipa pitkä sepustus laughing7

Napaa: Täälläkin alkaa olla ovis käsillä, ainakin oloista päätellen ja jos on lääkäriä sekä ultraa uskominen :wink Hassua ootella ovista näin aikaisin, kun viime kierroissa se on ollut viikkoa myöhemmin :grin Ei haittaa mua, on ainakin hyödynnetty :grin

Larissa kp 11/27-33, yk 14

Täällä on nyt limat muuttunueet ihan vetisiksi ja melkeen läpinäkyväksi. Ei siis vielä yhtään limaista! Täällä on kyllä niin märkää että...housut koko ajan märkänä. K.napukka on hieman jo auki. Nippailuja ja vihlontaa on! Talletukset tehtiin eilen.
Sit vielä huomenna ja tänään jos on haluja tarpeeks :)
En sitten tarvinnutkaan o-testejä. Jännä! Jos ei tästä kierrosta tärppää, niin otan kyllä ens kiertoon mukaan kaikki alkaen jauheista greippimehuun! :)

Mites te muut? Milloin testailette?
Millier testaski jo..missähän sun menkat on, jos et raskaanakaan ole?!

Viipsukka. Oot kokenut liikaa menetyksiä. Aivan liikaa! Sä kyllä ansaitsisit jo sen pysyvän plussa.. niin kuin kaikki muutkin täällä:Heartred

Mä olen lopettanut tupakanpolton noin 5kk sitten! Poltin sitä ennen kyllä useemman vuoden.

Mrcs, en tätä kiertoa tietenkään tikuttanut kun ajattelin ottaa rennosti.. :facepalm: En vielä tiedä koska sitten menis gynelle, varmaa täytyy odottaa viel viikon kahden verran kunnes leikkaus (+ suurimmat kivut) ohi.. Toki toivon että täti nyt ennättäisi tulemaan ennen ja lähtemäänkin, kun yksikätisenä ei oikein siteiden vaihdot innosta.. :grin Ootko koska aatellu seuraavan kerran testailla?

Millier :(

Täällä edelleen tyhjän päällä.. Alavatsatuntemuksia silloin tällöin, märät paikat ainakin löytyy!

puhvis kp48/33-43

Menkoista ei minkäänlaista merkkiä, ei menkkajomotuksia. Valkovuoto tosi runsasta, nippailee välillä, tissit hiukan kipeet ja turvoksissa, nälkä alkaa yökittään ja närästää aamuisin. Kp41 nyt ja dpo26. Ei tuo aamuinen testi masentanu mua yhtään.. En tiedä oonko sit tyhmä, mutten suostu uskomaan etten oo raskaana ennen ku menkat alkaa, kun tuo raskauden tunne on nyt tosi vahva.. :oops::confused:

Mun kaverilla ei näkynyt raskaus edes verikokeissa alussa. Eikä tietenkään testeissä ja eipä kukaan uskonut että hän olisi raskaana muuta kun hän itse. Tosi pitkään meni että näkyi verikokeissa en tiiä miten on mahdollista mutta niin se vaan oli. Me jo pelättiin että hän on mennyt iha sekasin vauvakuumeen takia :D
En sitten tiedän mistä johtuu ettei näkynyt mutta olisko sillä tekemistä että on tulossa vammainen/ pahasti vammainen lapsi sieltä.. :eek:
mutta lääkärit olivat aivan ihmeissään asiasta ja kyllähän sitä alettiin tutkimaan nopeasti ja selvisi aika nopeasti ettei ole täysin normaali vauva tulossa.

Muokattu viimeksi:
Sisko sai testiin haamun vasta kp45 ja hällä kierto oli jotain 34-36pv. Että kyllä mikä tahansa voi olla mahdollista.. Kunhan nyt tulis se plussa taikka se täti, niin loppuis tää epätietoisuus :rolleyes:

Mä myötäelän täällä niin Millierin mukana. Toi epätietoisuus on piinaavaa.

Täällä mennään kiertopäivässä 54/31, olihan siinä välissä pientä tihrusteluvuotoa, mutta sitä ei edes hyvällä mielikuvituksella voi kuukautisiksi sanoa. Kävin jopa lääkärissä, että olisin päässyt verikokeesee, mutta en pääse. Lääkäri meinasi, että vahvat raskausoireet on vaan hormoneista johtuvaa, mutta näkee sen ennemmin tai myöhemmin mistä johtuu.

Hei kaikille. Tulin nyt vain omanapailemaan ja kertomaan teillekin, missä täällä mennään... :sad015

Eli meillä todettiin tänään rv 7+5 ultrassa kkm, alkio vastasi viikkoja 5+6 eikä sykettä näkynyt. Tuntuu niin kamalalle, itkettää koko ajan ja päässä pyörii miljoona ajatusta. "Tää on niin epäreilua, miksi se ei vaan voinut tulla spontaanisti pois, meille ei tulekaan vauvaa, epäonnistuttiin..." Toisaalta semmoinen olo, että jotenkin alusta alkaen tiesin, että ei tää voi vaan näin helposti käydä. Olin siis varautunut huonoihin uutisiin, mutta sattuu silti niin helvetisti... Melkein neljä viikkoa saatiin elää odotuksessa. Onhan se toki vähän, enkä osaa kuvitellakaan miltä vastaava tuntuis pidemmälle edenneessä raskaudessa. Mies piilotti ainoaksi hankinnaksi jääneen tutin jonnekin odottamaan :sad001

Viikon päästä torstaina lääkäri vielä kattoo ja saan sitten varmaan ne tyhjennyslääkkeet, ellei tule siihen mennessä ite pois. Millon lie päästään yrittämään uudelleen... Pelottaa, kun tietää mitä tulee tapahtumaan, toisaalta pelottaa miltä se sitten lopulta tuntuu... Entä jos tää ei jää viimeseksi epäonnistumiseksi? Entä jos uutta plussaa ei vaan ala kuulua? Se tunne oli niin musertava, kun katoin ultran näyttöä ja tajusin tilanteen, ennen kuin terkkari ehti sanoa mitään. Loppukäynnistä en muista oikein muuta kuin että itkin vaan. Mutta jos tän kerta oli määrä tapahtua, onneksi tapahtui nyt eikä myöhemmin. Raskausoireet oli koko ajan tosi vähäisiä, vahvimpana tissituntemukset. Alamahakivut ei sitten ilmeisesti merkinneetkään vain kohdun kasvua, vaan ehkä mun kroppa on koittanu jo pari viikkoo saaha pientä pois, ilman tulosta... Ehkä tälläkin on joku tarkotus.

Jään nyt joksikin aikaa koko foorumilta pois. Palailen ehkä tänne ketjuun, kun päästään yrittämään uudelleen. Toivottavasti plussailette pian ja kyytiläiset jaksaa loppuun asti, ootte kyllä kaikki vauvanne ansainneet :Heartred Ehkä vielä meillekin esikoinen suodaan, ja tää koettelemus vaan vahvistais meitä.

Takaisin