Hei ihanat naiset!
Onko testaajia lähiaikoina? Kuvat tuplaviivoista olisi vain niin ihania :)
Lueskellut olen teidän juttuja ja käynyt tykkäilemässä, mutta en enää muista kelle piti kommentoida ja mitä. Pahoittelut menkoista ja negoista
Millier, onko menkat alkanut tai oletko tehnyt lisää testejä? Olen niin varma, että siellä ollaan raskaana!!!
Napaa: Kävin eilen munatorvien aukiolotutkimuksessa. Jännitti (etenkin, kun olin kaikki kauhutarinat lukenut netistä), että miten paljon sattuu ja olenko työkuntoinen loppupäivänä. No ei tuntunut missään!

Alussa tietty vähän samat tuntemukset, kun perus papaa otettaessa, mutta itse toimenpide ei tuntunut miltään. HUH! Iloisia uutisia sain myös eli lugesteron tehoaa näemmä hyvin, sillä kohdun limakalvo oli sopivan paksu ja ovis on jo tulollaan! Lääke on siis jotenkin boostannut mun kehoa toimimaan oikein :) Normaalisti mun ovis on ollut noin kp 18 ja nyt kuulemma ihan lähipäivinä tulossa jo. Lääkäritäti vielä ultratessaan hihkui, että "sä niiiiiin raskaudut tästä kierrosta!" ja hoitajat nyökytteli mukana eli eihän tässä voi muuta kuin mennä toiveikkaana eteen päin :) Ihanaa, kun tuntemattomat ihmiset (ja alan ammattilaiset) jaksaa olla noin optimistisia! Ihan niin kuin kaikki tekin täällä!
Plussatuulia kaikille teille upeille naisille!
Larissa kp 10/27-33, yk 14