Hei taas pitkästä aikaa! Joka päivä olen teidän juttuja lukenut, mutta olen yrittänyt pitää ajatukset muualla ja mielen mahdollisimman stressivapaana, niin ei ole tullut kirjoiteltua mitään. Ei ole tullut hinkua testata liian aikaisin enkä ole väkisin kehittänyt itselleni mitään oireita :)
Joku oli kokenut keskenmenon. En muista olenko juuri sulle jo kommentoinut, mutta olen todella pahoillani ja tsemppiä jatkoon
Pahoittelut kaikille negan testanneille ja tädin kohdanneille!
Plussia oli tullut myös. Onnea onnea onnea :)
on. Olen nyt tosiaan rennosti ottanut tämän kierron ja menkkoja odotan alkavaksi tämän viikonlopun aikana. En ole asettanut minkäänlaisia odotuksia tästä kierrosta, niin ei pettymyskään ole (toivottavasti) kovin suuri jos täti kurvaa paikalle.
Alkuviikosta parina päivänä kivut muistutti, että kierto on lopuillaan. Ei ne tosin onneksi kauaa kestäneet kumpanakaan päivänä. Tänään tuli aiemmin pieni nipistys molempiin rintoihin ja muutama tunti myöhemmin aika voimakasta vihlontaa molemmissa rinnoissa, jonka jälkeen rinnoissa tuntunut tavallaan painetta. Vielä kun jaksaisi pari päivää odottaa hötkyilemättä ja sen kummemmin oireita miettimättä.
Plussatuulia kaikille!
nni kp26/27-28, dpo 15 ehkä?
MUOKS* niin ja tervetuloa uusille! :)