Raskaaksi 2015

Eea, mä vuorostani sain pregcheckillä vielä dpo 12 ihan negan, mutta seuraavana aamuna tuli tosi haalea plussa ja digi kertoi raskaana 1-2 :) Mä tykkään pregcheckistä :) Sillä aion testata tulevaisuudessakin ja digillä sit varmistusta jos aihetta :)

Niin paitsi että en nyt mitenkään satavarma voi olla dpoista, mutta noun meni oman fiiliksen (ja seksin) mukaan.

Hei taas pitkästä aikaa! Joka päivä olen teidän juttuja lukenut, mutta olen yrittänyt pitää ajatukset muualla ja mielen mahdollisimman stressivapaana, niin ei ole tullut kirjoiteltua mitään. Ei ole tullut hinkua testata liian aikaisin enkä ole väkisin kehittänyt itselleni mitään oireita :)

Joku oli kokenut keskenmenon. En muista olenko juuri sulle jo kommentoinut, mutta olen todella pahoillani ja tsemppiä jatkoon :Heartred

Pahoittelut kaikille negan testanneille ja tädin kohdanneille!

Plussia oli tullut myös. Onnea onnea onnea :)

on. Olen nyt tosiaan rennosti ottanut tämän kierron ja menkkoja odotan alkavaksi tämän viikonlopun aikana. En ole asettanut minkäänlaisia odotuksia tästä kierrosta, niin ei pettymyskään ole (toivottavasti) kovin suuri jos täti kurvaa paikalle.

Alkuviikosta parina päivänä kivut muistutti, että kierto on lopuillaan. Ei ne tosin onneksi kauaa kestäneet kumpanakaan päivänä. Tänään tuli aiemmin pieni nipistys molempiin rintoihin ja muutama tunti myöhemmin aika voimakasta vihlontaa molemmissa rinnoissa, jonka jälkeen rinnoissa tuntunut tavallaan painetta. Vielä kun jaksaisi pari päivää odottaa hötkyilemättä ja sen kummemmin oireita miettimättä.

Plussatuulia kaikille!

nni kp26/27-28, dpo 15 ehkä?

MUOKS* niin ja tervetuloa uusille! :)

Muokattu viimeksi:
miten saa nuo"yhessä,kihloissa,km,esikoinen,yritystä" yms yms näkyy omaan viestiin?!? :O anteeks nyt mut tää ketju eka jossa aktiivisesti nyt oonkaa :) mut ee hitto tätä tunnetta kyl voi uskoo,oon NII varma et oon paksuna...sit ens vkpl:na testi näyttää etten :D :S noooh....

saa90 sen saa kun painat sivun yläreunasta sitä omaa nimimerkkiä ja sit valitset "Allekirjoitus" ja raapustelet siihen mitä haluat :)

Tyttö nukahti ja pakko käydä vielä tälle illalle tuhlaamassa yksi testi. Nyt on 4h pidätystä takana.. Aiempaan testiin en pidättäny niin kauaa. Aamulla sit uudestaan, jos tää on edelleen puhas nega.

Tää vauvakuume on kumma juttu.. Tuntuu et sitä jos jotaki ei helpolla pysty saamaan mielestään poijes! Ja mitä lähempänä kierron loppu on ni sitä pahemmaks se menee...

Onpa tällä nyt negoja tullut ihan liikaa, pahoittelut jokaiselle! :sad001

Marienilla onneksi näkyi jotain haamulaista, vahvistumista sille! :) Koska testaat uudestaan?

Wildside, vai poika sieltä on tulossa! Ihanaa, paljon onnea ja hyvää vointia loppuraskauteen! :Heartred

Täällä mennään 7+0 ja ens viikolla ois eka neuvolakäynti. :)

Dpo 13 Huhtikuulle menis laskettu-aika, mutta eiköhän synny jo maaliskuussa, esikoinen syntyi sectiolla ja todennäköisesti myös tämä pikkukakkonen, jos sinne asti päästään. Oonkin tällä viikolla ihmrtelly tätä lamauttavaa väsymystä :) no selvisi syykin :)

Liitteet

• DSC_0329~2.jpg
    DSC_0329~2.jpg
    559.8 KB · Katsottu: 234
Täältäkin pitkästä aikaa kirjoitellaan, loma teki kyllä hyvää kun sai pääkin hieman tasoittua :grin

Pahoittelut multakin kp1 ja negan kohdanneille. Aika paljon tuntui nyt negoja olevan, mutta aika monella vielä mahdollisuus plussaan! Ja Marienille sellainen jo selvästi kehittymässä!

Pidän peukkuja, että Beislan ja Miran inssit onnistuisi!

Mitäs Camomillaselle muuten kuuluu?

Täällä nyt kp12, ajattelin alkaa tikuttelemaan kun tuli noita testejä tilattua. Ilmeisesti noi One Stepit ei olekaan kovin hyviä, mutta kokeillaan nyt kuitenkin kun tuossa ovat eikä mulla ole minkään näköistä muistikuvaa siitä, miltä ovis tuntuu. Tai siis jos tuntuu tai sitä tulee ollenkaan. Meillä kävi tosiaan nyt niin, että kumit sai jäädä pysyvästi laatikkoon ja puuhasteltu ollaan joka toinen päivä. Jännittäviä aikoja siis elellään.

Muoks. Onnittelut Santralle!!

Onnea Santra :) Näin saman ikäisen lapsen äitinä kiinnostaa miten nopeesti muut raskautuu uudestaan ku meillä ois toiveissa toinen lapsi mahollisimnan pienellä ikäerolla. Ootko sie imettäny? Ku en millää muista onko siitä ollu puhetta. Ite odottelen edelleen kierron käynnistymistä tammikuisen synnytyksen jälkeen, imetys ehkäsee toistaseks :( Kova halu ois jo päästä yrittämään...

Santra: onnea! Hienot viivat!

Marien: kyllä se plussa on!

Näin se kunnon plussa-aalto huhtikuisiin alkaa :) jeeee!!!

Lisää testejähän tässä on lähipäivinä tulossa!

Naskali: mulla kans onestep ovistestit tässä kierrossa. En oo aiemmin tikutellut kun on ovis tuntunu. Nyt womanlog ennusti mulle ovista jo kp12 joten aloitin tikuttelut jo kp6. Oon täältä lukenu että ei ne viivan vahvuudet vaan kuinka itellä viivat muuttuu kierron edetessä - merkkaa ovista. Mielenkiinnolla odotan nyt onko se ovis-nippasu minkä vahvunen testillä. Nyt ainaki vahventuu hailurat päivä päivältä :)

IceQueen, mä imetin ensimmäiset 2,5kk, mutta mulla alkoi menkat silti jo muutaman viikon päästä sectiosta.

onnea wildside poikalupauksest mashaAllah:)

onnea santra plussasta mashaAllah ihanaa :)

tääl sama meno ku aina, hellettä riittää liikaakin, tyttö haluu toimii kirjurina kans ku sylis ja uni alkaa painaa.

Harmittaa kovasti teidän puolesta jotka niin toivotte sitä pienokaista ja yritätte parhaanne ja silti sitä ei kuulu taikka on tullut km, mä niin toivon teille kaikille pian plussautumista! *plussa tuulen puhallus*
oon seuraillu täällä taustalla teitä.

Kun minä en täällä foorumil ollut kun yritystä meillä oli sen 2 vuotta, tulin tyhmänä vaan tänne ja länttäsin plussa testistä kuvaa tänne silloin toukokuussa, (rekisteröidyin heti plussattua siis) josta olen pahoillani ja pyydän anteeksi!

Ootte kyllä ihan mahtavaa porukkaa ja vahvoja naisia! :)

Muoks. Onnea hirmuisesti muutamat olikin vissiin plussanneet! Plussatkaa kaikki huhtikuuhun pian! :)

-Alinah 13+5

Muokattu viimeksi:
Onnea plussista!!

Alinah, onhan se ihan ymmärrettävää et kun viimein sen plussan saa, niin liittyy ja haluaa osallistua keskusteluun.

Itsekin vasta liityin kun jo odotin esikoista. Jälkikäteen kyllä harmittaa, kun aikasemmin olisin ehkä enemmän tarvinnut tälläistä foorumia. Eksän kanssa reilu vuosi yritystä tuloksetta, johti sit eroon (muitakin syitä oli toki). Oli hyvin yksinäinen vuosi kun en koskaan kavereillekaan paljastanut et yritetään :( eksä ei osannut lohduttaa. Meneepäs synkäks.. :eek:

Kierrosta en nyt mene sanomaan mitään. Ehkä on sit se kp6 (tai dpo 10, jos olikin vaan jotain välivuotoa :confused: ). Ovistestestejä täs kuitenki pitäs kp10-11 vois tulla jo ovisplussa.. :rolleyes:

Takaisin