Raskaaksi 2015

Ei, en tarkota missään tapauksessa, ettei oireista saa keskustella ja pohtia jne. Mietin vain onko tämä oikea ryhmä siihen. Vähän samasta asiasta oli joku aika sitten puhe kun tullaan vaan ensimmäistä kertaa kommentoimaan ja kertomaan että plussa tuli. Onnekkaita olette, joilla helposti tärppää, mutta tämä on niin arka asia kuitenkin jos on pitkään yrittänyt. Heti plussannut ei tietenkään pysty samaistuun siihen kun kuukaudesta toiseen joutuu pettymään ja lujaa...

Jm: mulla laski dpo 8 ja 9 sitten taas nousi muttei noin ylös ku sulla mutta jokaisella kai erilaista. ..Lisäks edellisessä plussassa kohosi 36.8 ja 37.2 illalla lämmöt... nyt ei noin ylhäällä oo... tiedä sitten...

Santra87: juu kyllä sen kestää... vaikkei oikeesti oo kivaa jos Olo ei helpota juuri ollenkaan missään vaiheessa, johan siinä kaikki voimat häviää. Kyllä vähän saa valittaa mutta ei pienestä

Waterlily: ne on just niitä one step testejä joihin ei oo paljoo ollu luottamista... huonoja kokemuksia ja turhia viivanpaikkoja jopa vedellä :D mutta toisilla toimineet

Lucky: Dpo 16/ rt plussan vahvistumista odotellen/ yk 22 / 1 km huhtukuu/2015

Muokattu viimeksi:
Mäkään en noihin one step testeihin oikein luota...Onkohan digit "parhaimpia"? Vai millä ois ns.luotettavinta testata? Mä oon vähän hukassa näiden testien kanssa :shifty:
ostin tänään pregcheckin liuskatestejä. En sitten tiedä onko ne mistään kotoisin:grin

Haiidi, toivottavasti löydät keinot elää phv:n kanssa, mutta koita kääntää se tosiaankin positiiviseksi merkiksi :)

Ninni, mä kyllä oon varma et siellä masussa on kaikki hyvin vaikkei oireita vielä oo :) Joko oot neuvolaan muuten soitellu? :)

Waterlilylle ja Totorolle hirmuisesti tsemppiä testaamiseen, toivottavasti kumpikin plussaa huomenna! :)

Norappi, rentouttavaa "lomaa", jospa se elokuussa tärppää kun on ollu stressaamatta yrittämistä :)

On. Tässä kaks päivää ollu pari kertaa semmonen jännä kipu niinku esim aamulla, kun selkää venyttäessä alamahassa tuntu semmonen vihlasu... Muutaman kerran tullu semmonen menkkajomotus, joka kestää vaan jotain 3sec kerrallaan... Tänään kp 28/? ja dpo 12-13, et eiköhän menkat ala viikonlopun aikaan... JOS ei nii ma testiä, mutta en jaksa sinne asti uskoo :D

Mun mielestä apteekin oma testi on hyvä ja luotettava..sitä mä oon käyttänytkin. Mut näillä mun vahvoilla viivalaseilla ne digitestit ois varmaan parempia :rolleyes::grin

Ninni ihanaa! :) Meinasitko ar-ultraan? No just tossa luin et repäsykivut ja menkkajomot on tavallisia alkuraskaudessa, että ehkä mä teen läpällä aamulla sen Predictor Earlyn, vaikka en kyl tiiä onko se paska testi :D Joku täällä sitä oli vissii käyttäny, ja on se sentää apteekista ostettu, et silleen henkii luottamusta... Perhana, pitiki mennä lukemaan ku pieni toivonkipinä heräs uudelleen :D

Sallahaa odotellaan plussaa maanantaiksi :p

Norappi rentouttavaa mökkiloma, tiedät varmasti sanonnan siitä, että silloin tärppää kun ei yritä :wink Ehkä se on hyvä juttu lun jätit testit kotiin!

Onnittelut vielä plussanneille, mahtava juttu <3

Ja Myylle onnea leikkaukseen! Uskon vakaasti, että ensi kesänä sinäkin saat kulkea ihanan vauvamahasi kanssa <3

Mä olen molemmissa aikaisemmissa raskauksissa käyttänyt pc testejä plussatessa :happy:

Tervetuloa uudet mukaan jännäilemään, tämä on omalla tavalla ihanaa ja ainutlaatuista aikaa :rolleyes:

Milloin aiot Viima testata?

Hyvää viikonloppua naiset, pitäkää hauskaa ja nauttikaa miehistänne :wink

Juu mä tein sen predictorin testin ja haamun siihen sain :D
Ja meinaan varata ar-ultraan ajan ehkä ensi viikolla. Viimeks ku varasin niin sain sen jo seuraavalle päivälle, nii en ole kiirehtinyt sen kanssa nyt.. :)

Viima, ainakin paketissa lukee että se voi näyttää jo neljä päivää ennen oletettuja menkkoja positiivisen tuloksen, että voihan sen tehdä jo dpo 12-13. :)

Niin ja lisään vielä, että just katoin mun kalenterista että olin saanu dpo 12 digiin positiivisen tuloksen :)

Teitkö clearbluen vai minkä? Eikö just tolla pregcheckillä ollut myös digi, vai näinkö kaupassa harhojao_O

Siis tein clearbluen digin. :) pregchekillä ei taida digiä olla, mutta sekoititko sen rfsu:n digiin? Niitä myydään kaupoissa. Ja pregchekillä on myös puikkotestejä.

Sekoitin sen siihen rfsun digiin :grin
Taidan suosiolla ostaa clearbluen :hilarious:niitähän sai vain apteekeista?
Tyhmiä täällä kyselen!:oops:

Takaisin