Raskaaksi 2015

Voi Ninni! Anteeksi, ei ollut tarkoitus huolestuttaa. Älä kuitenkaan murehdi. Joillakin (onnekkailla) ei oo mitään oireita. Siskolla oli niin oireeton raskaus, että sai vasta puolessa välissä siitä tietää kun vauva alkoi liikkumaan.. :)

Ninni eihän niitä oireita kaikille tule. Haluaisin niin kuulua niihin jotka sanovat raskauden olevan parasta ja elinvoimaisinta aikaa ja että voisivat olla aina raskaana. Kummasti se aika kultaa muistoja ja uusinta kierros tosiaan toiveissa. Voi luoja. Voihan se olla että pääsee helpommalla, voihan raskaudet olla erilaisia. Sanonta "tyttö vie äitinsä kauneuden " piti meillä kyllä niiiiiin paikkansa :grin

Tsemppiä kaikille ikävistä oireista kärsiville! Se on sen arvoista.

Älä millier vielä luovuta. Testaa vielä huomena. Itsellä oli tosiaan 2pv ennen oikeaa plussaa liuskassa plussaksi tulkittava viiva:) jospa huominen pupuilu osuisi kohdalleen jos tänään ei onnistu:wink

Kaippa näin alussa ei oireita vielä kunnolla ole, vasta 5+1.. voihan niitä tulla myöhemin:D

Haiidi, koita selvitä pahoinvoinnin kanssa, mä olin viime kesänä muutamaan kertaan tiputuksessa sen voinnin takia.

Millier: kyllä mäki sanoisin että plussa on tänään jos ei huomenna vahvempaa enää aamusta tuu... joten onnistuuko pupuilut sitten aamulla vielä. Riittää 2 päivää. ..

Ninni: ei mullakaan... sehän tässä huolettaa... hyvä jos ei oo oireita ja on tukevasti raskaana mutta kun.... en osaa olla luottavaisin mielin varsinkin kun tänään alavatsassa ollu vähän sellaista menkkamaista oloa...

Törkeesti napailen: tissejä särkee kolmatta päivää. Ei oo "arat" eikä mun mielestä pamelatkaan. Ihankuin liian pieniä liivejä olis käyttäny, niin jomottelee. Alamaha on koko alkuviikon ennustanu menkkoja. Tippaakaan ei oo tullu. Rättien kanssa koko ajan pelaten. Tänään meinasin oksentaa kesken astianpesukoneen täytön. Päätä särkee neljättä päivää. Aaargh.. Pakko oli ostaa apteekista testi... Tai no se oli tuplapakkaus :) jokohan huomisaamuna tikuttelis? Vai vasta su johon womanlog ennustaa menkkoja? Elkää kysykö dpo:ta, ei nimittäin mitään havaintoo :)

Totoro testaa ihmeessä! Oireet ainakin lupaavia.

Minä en taida testata huomenna, vaan lähden juhlimaan. Hieman jarrutellen tietty. Ajattelin asian nyt niin, että jos en yrittämällä yrittäisi, en edes tietäisi olevani raskaana.

Aamulämmöt ollu oviksen jälkeen 36,8 ja tänään dpo 9 oli aamulla 37,2. Tarkoittaakohan mitään?

Ninni & lucky, samaa oireettomuutta minäkin pelkäsin. Menin rv 6+4 ultraan ja olin varma tuulimunasta koska oireita ei tosiaan ollut suuntaan tai toiseen. Noh, siellä kuitenkin ihan normaalia raskaus, ja viikon päästä siitä alkoi etova olo. Raskauteni muutenkin on ollut tosi oireeton, tissitkin on tullu nyt vasta kuukausi sitten aroiksi kun alkavat varmaan kasvamaan enemmän. Eli älkää olko huolissanne (vaikka se onkin vaikeammin toteutettavissa), kyllä niitä oireita ehtii vielä tulemaan :) oireettomuus ei viittaa mihinkään!
Tosiaan vaikka mulla on ollut etovaa oloa ja muutama yrjökin on lentänyt, ja nyt on alkanut paikkoihin joskus sattumaan, niin en valita! Niin kauan tätä on toivottu, mitä vaan tämän vuoksi "kärsii". Tietysti huolistaan on eri asia valittaa, koska on maailman tärkein asia kyseessä. Mua henkilökohtaisesti ainakin ketutti/ketuttaa suunnattomasti se että jotkut raskaana olevat vain valittavat ja surkuttelevat oloaan, olisivat onnellisia hedelmällisyydestään ja siitä että ovat tulleet raskaaksi. Jollain se raskaaksi tuleminen on todella vaikeaa, tai mahdotonta. Aina kannattaa miettiä myös se asian toinen puoli siis :)
Pieni vuodatus, toivottavasti kukaan ei ottanut nokkiinsa! Hyvää viikonloppua kaikille :)
Timbe rv 18+5

Totoro: testaa testaa!

Jm: älä ota. Oot raskaana!

Timbe: ihana tsemppari! Juu en valita sitte ku oireita tulee jos tulee! :D ♡ tiedän mistä johtuu ja oon niistä onnellinen pitkän yrittämisen jälkeen! Juu huoli on kun viimeksi meni kesken ni ei osaa ottaa rennosti... ja vähän ylireagoin noitten testien kans kun oon kaikki heti mulle nyt. .

Ninni, yritä olla murehtimatta oireettomuudesta. .mulla oli tuulimuna-raskaudessa kaikki maailman oireet....eli ei ne oireetkaan välttämättä kerro kaiken olevan kunnossa.. jokainen raskaus on varmasti erilainen ja jokainen myös kokee asiat eri tavalla :) nyt vaan nautit siitä plussasta <3
..täällä dpo 11...kp 26/28-30..jännittää...mutta yritän henkisesti jo valmistautua menkkoihin ettei tunnu niin pahalta kun viimeksi, jos/kun ne kohta alkaa..ehkä aamulla testaan kuitenkin :)

Mulla tosiaan toi ovistesti vaan tummenee! Mulla oli jo aivan satavarmasti ovis :shifty:
Oireiden ja testien mukaan.

Hitsi nyt tuli himo testata :grinMulla on kaapissa vaan noita one step liuskoja ja niistä ei tainnu olla kellään hyvää sanottavaa? Tai siis ei näytä vaikka esim apteekin testillä jo selkeä plussa. Ilmankos niitä jaellaankin ovistestien kaupanpäällisinä! Ja onneksi sain myös juuri puhelun koskien huomista. Mentäisi vain syömään ja jos muutama. Joo- o sehän sopii, eipä tarvi selitellä :grin

Mut siis noista lämmöistä vielä.... olen lukenut että joillain laskee n. dpo8-9, kiinnittymisen aikaan ja sitten alkaa taas nousta? Mulla ei kuitenkaan ole missään vaiheessa laskenut, nyt vaan hieman noussut jo nousseesta?? Tiedä näistä....

Pakko kyllä sanoa, että viime kesänä kun olin varma että siihen pahoinvointiin kuolee, kun se ei vaan loppunut (vasta puolen välin jälkeen...) Ja kävin nesteytyksessä sairaalassa ja vietin päivää pää vessanpöntössä ja vannoin, että tää on viimeinen raskaus..
Ja tässä sitä ollaan, kyllä mä sen kaiken kestän uudelleen jos vaan saan toisen tollasen riiviön <3

Ai joo.. Naama kukkii. Kauheita näppyjä oikein syvällä ihon alla pakottaa.. Poskissa, otsa ja leuka, kaulassa ja dekoltee-alueella pinempiä ja käsivarsissa ja reisissä ihan puberteetti näppyä :hungover:
Isäntä vitsaili et tuleekohan mulle äänenmurros vielä.. Heh heh.. Jotain hormonihöyräkkää tässä on.. Eeeehkä mä huomenna testaan. Ihan varuiks vaan :wink

Pitänee lukea ohjeet valmiiks, kun ei oo tullu nää vielä tutuks :)

Onko jollain käytössä promatris merkkisiä raskaustestejä? Tommosia liuskoja..Sain niitä kaupanpäälle, mutta mukana ei tullut mitään ohjetta. .eli kauan pidetään virtsassa ja minkä ajan sisällä on tulos luettavissa? :)

Terveisiä mökiltä! Iso kuva on kuinka hyvin näkyy Tampere ja muissa tästä kalliolta otetut kuvat.

Liitteet

• 1436549115520.jpg
    1436549115520.jpg
    162.3 KB · Katsottu: 176
Takaisin