Ninni & lucky, samaa oireettomuutta minäkin pelkäsin. Menin rv 6+4 ultraan ja olin varma tuulimunasta koska oireita ei tosiaan ollut suuntaan tai toiseen. Noh, siellä kuitenkin ihan normaalia raskaus, ja viikon päästä siitä alkoi etova olo. Raskauteni muutenkin on ollut tosi oireeton, tissitkin on tullu nyt vasta kuukausi sitten aroiksi kun alkavat varmaan kasvamaan enemmän. Eli älkää olko huolissanne (vaikka se onkin vaikeammin toteutettavissa), kyllä niitä oireita ehtii vielä tulemaan :) oireettomuus ei viittaa mihinkään!
Tosiaan vaikka mulla on ollut etovaa oloa ja muutama yrjökin on lentänyt, ja nyt on alkanut paikkoihin joskus sattumaan, niin en valita! Niin kauan tätä on toivottu, mitä vaan tämän vuoksi "kärsii". Tietysti huolistaan on eri asia valittaa, koska on maailman tärkein asia kyseessä. Mua henkilökohtaisesti ainakin ketutti/ketuttaa suunnattomasti se että jotkut raskaana olevat vain valittavat ja surkuttelevat oloaan, olisivat onnellisia hedelmällisyydestään ja siitä että ovat tulleet raskaaksi. Jollain se raskaaksi tuleminen on todella vaikeaa, tai mahdotonta. Aina kannattaa miettiä myös se asian toinen puoli siis :)
Pieni vuodatus, toivottavasti kukaan ei ottanut nokkiinsa! Hyvää viikonloppua kaikille :)
Timbe rv 18+5