Totoro, mä puhuin niistä yhdyntäkivuista! Mulla sattuu aina ennen kuukautisia kun mies työntyy oikein syvälle (ei oo koossa valittamista

), menkkojen aikaan ei kärsi oikeen sekstailla ollenkaan. Sillä aattelin, että oiskohan menkat tulossa...
Junibea, lupaavalle vaikuttaa, eli onnea plussasta! :)
Samaten Luckylle onnittelut! :)
Myy, ihan huippujuttu että pääset jo tässä kuussa leikkaukseen!! Se menee varmastikkin hyvin. Toivottavasti toivut hyvin, niin pääsette vielä hyvin tämän vuoden puolella yrittämään! :)
En muista tsemppasinko jo Elysseitä, mutta nyt ainakin: Ihan perseestä kp 1, varsinkin kun oireet kuulosti niin lupaaville

Jospa säkin pystyt vähä rentoutumaan tauon aikana. Uutta matoa koukkuun vaan :) Niin ja mä muuten asun kolmatta vuotta Joensuussa, kotosin oon Keski-Suomesta. Puhun oikeesti jo sujuvaa "mietä", mut en osaa vielä oikeen somessa siinä muodossa kirjottaa
On. Kp 27/? dpo 11-12, edelleen menkkajomon tyylisiä tuntemuksia, ehkä vähän eritavalla ku ennen, mikä varmaan viestii luomumenkoista. Taitaa pukata pms:ää, itku tirahtaa millon mistäkin ja ärräpäät lentää

There will be blood...