Raskaaksi 2015

Kiitos myy ja luin kyllä ;) mahtavia uutisia ja toivotaan pikaista toipumista ja pikaista plussaa! Mahtavaa!

Hienoja uutisia Myy!

Kiva kuulla Gatusastakin pitkästä aikaa! Toivottavasti saisit töitä :)

Kiitos teille kaikille, ootte ihania ♡ kyllä tässä vähän epätoivon fiiliksiä alkaa olemaan kun tässä yli neljän vuoden aikana en oo tullu raskaaksi vaikka mies vaihtunu.. ja nyt tää kierto oli ihan erinlainen, olin ihan satavarma että oon raskaana, sellanen outo henkinen olo että NYT ON.. mut ei, ei niin ei..
Hohhohhoo, noh en ajattele asiaa niin kyllä se tästä taas..

Ihana kuulla gatusasta (:

Ja myy, niin lyhyt aika enään! :0 kauhian nopiasti menny aika! (: ♡

Kyllä mää täällä aina välillä käyn lukemassa teijän juttuja (:

Pitäny montakertaa kysyä että missä päin kaikki asuu? :D jos vaikka sattuis täällä asumaan niin olisi kiva olla semmonen samanhenkinen ihminen kun ei ole ketään kenen kanssa vois puhua edes yritys tai vauvvajutuista.. :D

Lucky mikä dpo sulla nyt? Ja eiköhän sieltä aamupissasta tule ne tummemmat viivat :) mutta selvä plussa tuokin! Itse ainakin jo hihkuisin ilosta :D
itsellä dpo 10....aamun tokasta pissasta tietysti nega testattu :D odottelen ainakin pari päivää ennen seuraavaa testiä... :)

Kiitoksia tsempeistä. Ehkäpä ei tartte olla välttämättä leffa viivat ollakseen raskaana... kunhan vuotoa ja kipuja ei ala olee ni voin kai ainaki yrittää olla huoleti... Kertokaas keinoja miten saa turvotuksen pois??? On sen takia jo nii hankala olla ku maha turvonnut ylhäältä alas asti... nyt salaatin ostoon jos se helpottaisi

Lucky, ei mullakaan tässä raskaudessa tuon tummempia viivoja noilla dpo:illa ollut.. Ja alkuraskauden turvotusta ei saa millään pois :D mulla ainakin turvotti kaikki mitä suuhun laitto tai ei laittanu. Joskus rv10-12 se turvotus sit lähti :D onneks olkoon ja paljon tarrasukkia sun muita mööpeleitä mukaan matkaan :)

Luckylle ja Junibealle varovaiset onnittelut plussista.

Myy, Wow miten nopeasti pääset leikkaukseen! Toivotaan, että toipuminen sujuu erityisen hyvin ja saat pian heittää sen kierukan pihalle!

Lankku, Mä olen imettänyt molempia lapsia noin vuoden ikään asti ja vasta imetyksen loputtua on muutaman kuukauden päästä alkanut kierto. Itse olen ainakin pitänyt tuota ihan normaalina.

Puhaltelenpa täältä taas kovasti plussatuulia!

Itsellä nyt rv 11+ jotain ja huonovointisuutta edelleen. Huomenna piti lähteä perheen kanssa pikaiselle Tukholman matkalle mutta tänä aamuna herättiin nuorimmaisen vesirokkoon eli se siitä kesän ainoasta ja sen vuoksi odotetuimmasta matkasta. Mutta leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä ;)

Totoro, mä puhuin niistä yhdyntäkivuista! Mulla sattuu aina ennen kuukautisia kun mies työntyy oikein syvälle (ei oo koossa valittamista :laughing002), menkkojen aikaan ei kärsi oikeen sekstailla ollenkaan. Sillä aattelin, että oiskohan menkat tulossa...

Junibea, lupaavalle vaikuttaa, eli onnea plussasta! :)

Samaten Luckylle onnittelut! :)

Myy, ihan huippujuttu että pääset jo tässä kuussa leikkaukseen!! Se menee varmastikkin hyvin. Toivottavasti toivut hyvin, niin pääsette vielä hyvin tämän vuoden puolella yrittämään! :)

En muista tsemppasinko jo Elysseitä, mutta nyt ainakin: Ihan perseestä kp 1, varsinkin kun oireet kuulosti niin lupaaville :sad001 Jospa säkin pystyt vähä rentoutumaan tauon aikana. Uutta matoa koukkuun vaan :) Niin ja mä muuten asun kolmatta vuotta Joensuussa, kotosin oon Keski-Suomesta. Puhun oikeesti jo sujuvaa "mietä", mut en osaa vielä oikeen somessa siinä muodossa kirjottaa :grin

On. Kp 27/? dpo 11-12, edelleen menkkajomon tyylisiä tuntemuksia, ehkä vähän eritavalla ku ennen, mikä varmaan viestii luomumenkoista. Taitaa pukata pms:ää, itku tirahtaa millon mistäkin ja ärräpäät lentää :grin There will be blood...

Ääh, millonkohan sitä vois alkaa tekeen r-testejä:shifty:
En millään malttais oottaa! Eilen illalla oli alavatsassa,nivusissa ja munasarjoissa pieniä nippailuja, ja jomotusta. Tänä aamuna samaa, mutta hiukan voimakkaampaa lievän kuvotuksen ja närästyksen kera.:oops:
En sitten tiedä liittyykö nää raskauteen, kun vasta (luultavasti, jos ovis tapahtui pupuilun aikaan) dpo 8-9 menossa :smiley-angry017

Marien: mä en oikein tiedä. Vois olla jotain kp22 tai 28. Oviksesta ei tietoo. Mobiilisofta kertoo että kp 22 ja dpo 11. Sunnuntaille menkat. Mutta tähän asti se on ollu väärässä. Mun kierrot on mitä sattuu joten tooosi vaikee ennustaa.

Millonkahan sitä vois kuvitella "olevansa myöhässä" joko ens maanantaina testikaupoille jos ei tätiä näy? Kertokaappa kun en oo testaillu aiemmin, eikä kyllä oo ollu olokaan että pitäis testata :)

Elyssei olen joskus miettiny samaa, että olis aika kiva facetoface tavata joku samassa tilanteessa oleva :P itse asun tampereella :)

Lucky87: neuvolatädillä vaan ollut semmoin mairea hymy ja kysellyt onko aamuisin huonoa oloa, oliko aiempi raskaus oireeton jne., kun olen kysellyt noista kuukautisista. Mahdollisuus raskauteen on, mutta kovin nuo testien viivojen poissaolo ja digin "not pregnant" puhuu sitä vastaan. :D

Ärsyttävän tehokas ehkäisy tämä imetys sitten on... :D Kai se sitten on vaan kiltisti maltettava milloin neiti vieroittautuu tissistä, kun ei väkipakollakaan viitsi erottaa.

Mä kyllä käyn tänään hakemassa r-testin, ja teen sen huomenna aamupissasta:shifty:
Saa nähdä. Vaikka ois käynytkin tärppi niin en usko, että vielä näkyis kahta viivaa. Niin aikaisessa vielä mennään. :sad001

Mä yritän pitää taukoa foorumista kun mökkeillään, mutta käyn aina välillä lukaseen nopeeta. Masentaa niin kun ovulaatio hukassa. Me lähdetään huomenna sinne mökille. Taidan luovuttaa tässä kierrossa. Elokuussa uudestaan sitten. Sellainen tunne että ovulaatio on ensviikolla kun olla mökkeilemässä. Silloin se olisi jos kierto olisi ollut normaali. Ei taida mulla olla kierto ihan normaali vieläkään. Ärsyttää ja masentaa kovin. Päiväni on nyt ihan pilalla.

Kp13/24-29 yk4

Onnea plussanneille. Tarrasukkia paljon mukaan matkaan.

Minni2, mä asun Pirkkalassa. Aika lähellä Tamperetta.

Mitä pillereitä/ehkäisykeinoa ja kuinka kauan olette muuten käyttäneet? Mulla oli yaz ja noin neljä vuotta söin. Niiden lopettamisen jälkeen mulle on tullut finnejä niin perkeleesti,hikoilen enemmän ja sen haistaa,mieliala vaihtelee sekunnin välein,hiukset rasvottuu,pää kokoajan kipeä....mitä nyt tälläsiä ihania juttuja.
Kierto tasottui nopsaan kylläkin! Enään en pillereihin koske. :shifty:

Hei, vieläkö uusi vauvakuumeilija pääsee mukaan?
Vuoden on pieni vauvakuume pikkuhiljaa hiipinyt ja vahvistunut. Viimein keväällä päätettiin, että tänä vuonna aletaan yrittämään ensimmäistä. Itse olen 29vuotias ja mieheni 35.
Viimeisen e-pillerin (Mercilon) jätin pois juhannuksena eli ensimmäinen kierto menossa. Pillereitä tuli käytettyä 10 vuotta. Oon yrittänyt vähän hillitä itseäni, kun niin toivoo, että onnistuisi ihan noin vaan. Järki sanoo, ettei pitäis liikaa toiveita laittaa näin alkuun, ettei joutuis hurjasti pettymään.
Nyt ihan näillä päivillä pitäis ovulaatiokin olla, mutta en oo kyllä huomannut mitään oireita, muuta kuin vatsaa on turvottanut nyt muutaman päivän. Enpä etukäteen osannut ajatella, miten henkisesti rasittavaa tämä vauvakuumeilu on! Varsinkin nyt tuntuu, että 2-3 viikkoa on älyttömän pitkä aika odottaa, ennen kuin kannattaa edes tehdä r-testiä. Vaatii todellakin kärsivällisyyttä tämä...:D

Tervetuloa Huiskis!:)

Mun pitäs vielä malttaa odottaa ensviikkoon ennen testin tekemistä, mutta mä teen jo huomenna aamulla yhden. Jänskättää aivan liikaa! Miksei nää viikot joissa pitää vaan odottaa, voi skipata noin vaan!:eek:

Takaisin