Raskaaksi 2015

Onnea junibea! Nyt edeltävät oireet listausta meille tuskaisille :)
Muistanko väärin, että mainitsit jotain yhdyntäkivuista ihan äskettäin? Joku ainakin :)
Mulla tuli eilen pupuillessa olo että isännän "tavara" on kasvanu julmettomasti tai mulla paikat pienentyny. Touhutessa koko alavatsaa sattui älyttömästi ja isäntä ryskytti takaseinään. Piti lopettaa heti alkuunsa hommat. En oo koskaan tollasta tuntenu! Samalla tuli toooosi huono olo ja nukahtaminen oli tosi vaikeeta. No yhtäkkiä alko veri "haisee suussa". Mä juoksin vessaan et mul vuotaa verta nenästä, mut ei. Nyt on enää outo maku jälellä. Aamulla oli pakko ottaa vähän näkkäriä, pelkästä kahvista tuli tosi etova olo. Mikä on outoo, koska en syö mitään aamupalaa yleensä.

Juu, tiedetään, menkat alkaa ja tää on ihan luulotautia. Kuitenkin jo viides yrityskierto niin toivois jo jotain tapahtuvan :)

Taidan sen digin tehdä vasta viikonloppuna :wink mutta ehkä uskallan maaliskuisiin jo tulla kun oireitakin on jo kovasti... ja viivat tummuu.. en ole vielä miehelle kertonut :grin ajattelin lauantaina yllättää raskaustestillä jossa on rusetti ympärillä.. meillä on silloin 7. hääpäivä :Heartred:Heartred

Tototro: Varmaan jollakin muulla ollut niitä yhdyntäkipuja, mulla ei ole ollut.

Olin aika varma alkukierrosta että ei tärppää koska kärisn tiputteluvudosta.. ne vuodot loppu kuitenkin ovulaatioon. Ovulaation jälkeen oli varma tunne että ei tärppää, varsinkin kun en saanut tikutettu ovista vaan tuntemusten perusteella mentiin. dpo6 asti ei mitään oireita.
-dpo7 alkoi rintojen pinkeys ja nuutnut olo, sain pienen flunssan, munasarjoissa repäisykipuja
-dpo8 täysin samat oireet kun dpo7
-dpo9 samat oireet kuin dpo7 ja 8, mutta illalla alkoi huono olo. (r-testiin viivanpaikka)
-dpo10 samat oireet kun dpo9, pahoinvointia koko päivän, syömisen avulla pysyy puoli tuntia poissa (r-testiin hailura haamu)
-dpo11 samat oireet kun dpo10, repäisykivut kovenee. (r-testiin selkee haamu)

Elyssei, pahoittelut!

Lycky ja junibea onnea!

Totoro, jospa ei ois luulotautia :)

On: maanantaina sain siis apteekin 10mlU/ml testiin haamun, jotain epämääräsiä viivoja on näkyny pc:n ja one stepin testeissä ja eilen sit cb digi ja ei raskaana :( Koko viikon ollu menkkajomoja ja muutamana iltana huono olo. Eilen päivällä nous oksennusta suuhun. Huippaa ja hengästyttää, leposyke on normaalia korkeampi 50->60 bpm. Itkettää ja iltasin pyörin sängyssä kun ei saa unta. Turvottaa ja nännit kipeemmät +herkästi nöpöttää. Vvtä tulee edelleen melkolailla. Kun testit on negaa ni oonkohan mie valeraskaana?! :o:p

Totorolla: kyl kuulostaa oireet ihan hurjalta :) ootko varma että puuhastelit oman ukkos kans? :D tuskin mitää luulotautia...

Junibea: mä en uskalla sinne vielä tulla... joten odottelen hetken vielä...

Beisla tiedän niin ton tunteen.. mulla otti toka kerta kyllä voimat pois ja oli niin paska olo..
Tsemppiä sulle, kyllä se siitä! Varmasti plussaat pian nyt kun teillä on asiatkin edenneet! Elokuussa sitten, toukovauvoja :)

Elyssei pahoittelut kp1 :sad001

Junibealle ja Luckylle onnittelut sekä Ninnille myös viivojen vahvistumisesta :)

Mannikka onko menkat jo myöhässä?

Totoro mikäs kiertopäivä sulla on menossa?

Täällä varmaan ovis käsillä?! Erikoista, kun kun on vasta kp10. Ajattelin etten tässä kierrossa kiinnittäisi siihen huomiota (tjot), mutta oli vaikea olla huomaamatta housuihin lorahtavia limoja, lisäksi halut miestä kohtaan kasvoi räjähdysmäisesti entisestään, viime yönäkin kaksi kertaa kellistin miehen joka ei todellakaan ole minun tapaista :p Oli miten oli, en aio tikuttaa kuitenkaan vaan fiilispohjalla mennään.

Vaikuttaako vehnis ja greippimehu noin paljon limoihin?? Ja maca haluihin?? Vastaavaa ei oo mulla ennen ollut, onneksi mies ei pistä vastaan yölläkään:rolleyes:

Minni: yk3 oli nyt. Ollaan kyllä oltu ilman ehkäisyä kuopuksen synytymästä asti eli 12/13, maaliskuussa sain keskenmenon ja sen jälkeen ollaan oikein "paneuduttu" tähän yrittämiseen. Tässä kierrossa aloin käyttää vehnistä, monivitamiinia ja foolihappoa.

Onnea kaikille plussanneille:Heartpink
Toivotaan että me muut vielä saadaan se maaginen plussa testiin:rolleyes:
muistin muuten äsken vessassa käydessäni, että mun oletetun ovulaation jälkeen mulla tuli ruskeaa vuotoa päivän tai pari. Sitä tuli pyyhkiessä ja tiputteli vessanpönttöön! Vuoto alkoi kun sain ovistestiin negan edellispäivien plussien jälkeen:rolleyes: oon aivan satavarma, että mulla oli ovis:happy:
Multakin vielä Elysseille pahoittelut:sad010

heis pitkästä aikaa, kotona käymässä...

onnea plussanneille nauttikaahan raskaudesta :)

plussatuulia kaikille :)

tervetuloa kaikille uusille :)

saanko tiivistelmän ku on iha liikaa kahlattavaa tullu tänne...?

täällä tyttö yrittää jo nousta seisomaan tukea vasten ja tueksi valinnu minut, sanoo jo useampia sanoja, iti eli isi, veli, äiti, ei. ollaa oltu anoppilassa nyt kokoajan tukena ja turvana ni ei ol näkyny ja nyt kälyn netti on poikki ni ei ol yhteyttä. minä saan jännätä tän kuun loppuun asti et tuleeko muutto pääkaupunkiin ku konsuli joka on kaveri aikoo yrittää puhua mulle töitä suomen suurlähetystöstä inshaAllah. ja iloisia uutisia sit vaatepuolelta, olen saamas anopilta ompelukoneen inshaAllah ku heillä ei ol käyttöä sille :) esikko alottaa syksyllä kolmannella luokalla.
tytön 6kk lääkärikuulumiset oli että eivät olleet uskoa ku sanoin että rintamaidolla on tyttö pelkästään. 65cm, 8500g ja 44cm päänympäärys. luonnetta löytyy, ei vierasta ja isin oppi sanoon toissapäivänä ku vesi loppu ja isi oli lähten ostaa vettä. ramadan on kohta ohi inshaAllah ja helteet on jotai iha hirveetä, yli 40 astetta joka päivä ni tyttö ei suostu syömää puuroa ni maidolla ja vedellä mennää, alhamdulillah maitoa riittää mulla.

Onnittelut kaikille onnen kohdanneille ja pahoittelut epäonnesta!

Tulin taas ikävästi lähinnä omanapailemaan. Tilanne on tosiaan se, että esikoinen on jo yli vuoden ikäinen ja miun kierto ei ole vielä käynistynyt. Rationaalisesti tiedän, että tilanne on vielä suht normaali ja imetys pitää ovulaation poissa. Mutta aika kuluu ja se epärationaalinen puoli alkaa kertomaan, että miussa on jotain vikana ja kierto ei alakaan ja tulee hulluja ajatuksia sekundäärisestä lapsettomuudesta jne. Neuvolasta olen kaiken kaikkiaan saanut semmoista omahyväistä myhäilyä, että "tuo on raskaana" ja korkeintaan sen, että lopeta imetys.

Mietin tässä onko muilla asiasta kokemuksia ja milloin kannattaisi asiasta ihan oikeasti huolestua?

Lankku: mitä tarkoitat tuolla myhäilyllä "tuo on raskaana"... no onko mahdollista että oot raskaana? :/ ei kyllä ole kokemusta mutta voisin sanoa että imetys toimii sulla todella hyvänä ehkäisynä jos siks et ole raskaana.

Täällä oli pakko hakea testi... mutta ei se mun mielestä oo vahvistunut yhtään.. Odotin jo 2 H pidätyksellä leffaviivoja mutta oliki pettymys... ei oikein tee mieli sitä digiäkään tilata...

Liitteet

• 1436432406612.jpg
    1436432406612.jpg
    15.6 KB · Katsottu: 184
Tervetuloa takaisin gatusa! Kiva kuulla kuulumisiasi! Mites vauvakuume? ;)

Lucky kyllä tuo on silti melko vahva viiva ;) odottele vielä rauhassa päivä pari ja tee liuska ja sitten tilaa digi ;P

Jos mä nyt huomen aamuna teen tuon toisen liuskan ku on oikeesti hätä... ja sit katon.. Voihan se olla että nyt vähän yli Reagoin. .. toivottavasti onki nii

Nyt en muista olenko toivottanut naskalit tervetulleeksi, joten tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

Tintti!!! Hirmuisesti onnea!!! Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan!!! ❤️

Pahoittelut Minni tädistä! Olin varma, että plussaat... Tsemppiä uuteen kiertoon! ❤️ :hug013

Viima ja BeNe tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

Elyssei, pahoittelut tädistä! Tsemppiä uuteen kiertoon! ❤️ :hug013

Junibea!!! Paljon paljon onnea!!! Hirmuisesti tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan!!! ❤️

Mannikka, tykkäys oireille ja haamuloille, iso möh digitulokselle! Jospa digikin vielä näyttäisi toisenlaisen tuloksen! :smiley-angelic001

Marien, plussakierrossa join verigreippiappelsiinimehua ja vv:toa oli vaikka muille jakaa, kuten wl:giin olin kirjoittanut. Vehniksen pitäisi muistaakseni kanssa edesauttaa asiaa. Macasta olen kuullu, että lisää libidoa. Haluisin itsekin kokeilla, mutta nyt on kaikki luontaistuotteet kielletty.

Ihana kuulla susta Gatusa! Teidän tyttö kyllä kasvaa ja kehittyy hirmuvauhtia! ❤️ Kaikki sormet ja varpaat ristissä, että saat sen työpaikan! :smiley-angelic001 Ja hieno juttu tuo ompelukonekin! :)

On. Osa on tainnut tuolta toisesta ryhmästä lukeakin, mutta kahden viikon päästä tähän aikaan olen sydänteholla toipumassa leikkauksesta. Jonon piti olla 2-3kk ja pasmat meni tiistaina totaalisesti sekaisin, kun tuli kutsukirje leikkaukseen 21.7. Jos kaikki menee hyvin, niin ton kierukan saa heittää kuuseen loka-marraskuussa!

lucky tekisit digin suosiolla :) Mulla viivat tummui tositositosi hitaasti esikosta ja vaikka dpo digi antoi raskaana 2-3 , niin liuskoissa ei vielä mitään komeita viivoja ollu. Yksilöllistähän se on ja kuulemma joka raskaudessa erilaistakin vielä, toivotaan että huomenna on jo komeammat viivat että uskallat huokaista vähäsen :)

Takaisin