Raskaaksi 2015

Kiitokset tsempeistä Myy ja Ninni :) Tää vuoto on kyllä vahamaisempaa/paksumpaa (onks se sit hyvä?) ku oviksen aikaan oli jotenkin juoksevampaa, koko ajan oli sillo pikkarit märkänä :grin Juu nam :laughing002

Ja oon kuullu tosta punaviinin yhteydestä raskautumiseen, mut en oo tienny et millo se nimenomaan ois jotenkin tehokasta, oviksen aikoihin vai kiinnittyessä... Noh, eilen sitä tuli maisteltuu muutama lasillinen :grin Nyt en kyllä meinaa enää juoda mitään ennenku selviää missä mennään. Juonu nyt useempana päivänä lyhyen ajan sisään tyyliin siiderin sillon tällön, normisti juon aika harvoin ees yhtä, joten ei enää nappaa muutenkaan.

Moikka kaikille kuumeilijoille ! Mukava päästä joukkoihinne.

Pari vuotta sitten plussasin Raskaaksi 2013 -ryhmässä ja nyt sitten esikoinen on 1v 3 kk (olin maalismasut 2014 -ryhmässä, muita?).

Nyt sitten on annettu lupa toiselle lapselle tulla, jos on tarkotettu niin.. Eka kierto meneillään ja kuume on noussut ihan vasta, joten en tiedä kuinka työläästi vielä pongailen oviksia tms. Saattaa olla et ekat kierrot ainaki menee ihan ilman mitään isompia suunnitelmia ja aikatauluja..

1 kierto, kp 10/28-33 meneillään.

Sallahaa, minusta tuo kuulostaa oikein hyvältä! Sormet ja varpaat ristissä! :smiley-angelic001

Ihanaa Tyttötiikeri, pian pääsette yrittämään tosissaan! :)

Tervetuloa Eea! Pikaista plussaa! :)

Oooh plussa sade valtasi tämän ryhmän <3 Onneaonnea Lissu, haiidi ja ninni! <3 Tarrasukkia matkaan kaikille! Tähän puhuriin nyt sit vaan kaikki mukaan :D

Kiitos tsempeistä kaikki <3 Ihanaa että täältä löytyy näin paljon ihmisiä jotka kokee samalla tavalla. Ei tarvi yksin painia ajatusten kanssa :D Huippuja ootte kaikki!

Tervetuloa Eea :) Itehän alotin tällä tjoittailulinjalla, että en nyt niin jaksa pariin kiertoon ressata... Mutta kas kummaa, nyt ois hirvee hätä ja miettiny jo varuiks seuraavan kierron sotasuunnitelmaa :D Noh, jospa kaikki ei oo yhtä hätähousuja, mukavahan se on jos osaa rennosti ottaa, ja kuulemani mukaan silloin se usein parhaiten tärppääkin, kuten varmasti tiedät :)

Tsemppiä Tyttötiikerille ens kiertoon! :)

Eea mä muistan sut tuolta raskaaksi 2013- ketjusta, itse sieltä pääsin silloin helmikuisiin. :) Me ollaan nyt joulukuusta menty tjottaillen, tosin edellinen ja tää kierto vielä taukoillaan, mutta seuraavassa kierrossa vois tosiaan alkaa jo vähän enemmän yrittämään. :)
Mutta tervetuloa mukaan porukkaan vaan! Toivotaan pikaista plussaa sinne! :)

Wildside_, puhuit tuolla aikasemmin että kun keskenmennessä on ollut ihan eri olo kun niissä mitkä mennyt loppuun asti. Mulla kanssa esikoisesta oli niin seesteinen ja luottava olo. Nyt ei ollut mikä sitten meni huhtikuussa kesken. Kyllä se äidin kroppa vaan sen tietää.

IslaEstel, mulla kanssa on sellainen olo että muilla on ihana masu nyt kesällä ja itsellä ihan tyhjä olo. Olisi niin kiva kun voisi kulkea pyöreän mahan kanssa.

Mira, pahoittelut menkoista. Jos seuraava olis se sun kierto.

Totoro ja Eea tervetuloa mukaan :) pikaisia plussia teillekkin.

Haiidi ja lissu onnea teillekkin.

Kovasti plussatuulia toivon kaikille :)

Mulla on mennyt kaksi päivää melkein vaan rannalla ollessa ja ilalla ollut niin väsytä että en oo jaksanut lukea juttuja ollenkaan. Ehkä vaan kuvat kotsonut. Itsellä kun ei oo mitää kerrottavaa nyt tässä vaiheessa. Odottelen että milloin olisi ovulaatio. Ihmeellisiä tuntemuksia ollut menkkojen jälkeen. Nyt on jotenkin vaikea tunnustella omaa kehoa. En oikein tiedä missä mennään. Ovista alan tikuttaan maanantaina kun keskiviikkona pitäisi näyttää plussa jos on niin kuin pitäisi olla. Tääs jotenkin mielimaassa samalla tavalla kun viime kierrossa ennen ovista.

Kp9/23-29 yk4

Pakko laittaa kuva kun meidän esikoistyttö oli ekaa kertaa rannalla kaverin kanssa :)

Liitteet

• 1435961067554.jpg
    1435961067554.jpg
    112.1 KB · Katsottu: 168
Puhtaan negan sain pari tuntia sitten kun heräsin yöllä. En vaan jaksa. :sad001

Norappi, ihanat vesileikkeilijät! :)

Voi Beisla, syvät pahoittelut negasta! :( kyllä olisi jo aika sen tuloksen muuttua!

Haiidi, hyvältä näyttää digiä tulos

Täällä menkkoja ei vieläkään. Eilen masu meni illalla ihan sekasin ja jouduin istuu vessassa kaaaaauan! Syötiin miehen kans samoja ruokia koko päivän ja sillä ei mitään. Tänään taas turvottaa hulluna. Päätin et nyt en testaa ennen kun maanantaina. Ellei tietty menkat ala ensin. Mulla on tänään vika työpäivä ennen ekaa loma viikkoa! Oon niin fiiliksissä ja niin väsynyt! Kyllä yrittäjänä on hienoa kun intoilee viikon kesä lomasta :D onneks mulla on viikko myöhemminkin :)

Mä lueskelen ahkerasti teidän kuumeiluja ja yritän pitää omani aisoissa ensi vuoteen asti :D

Onnittelut ainakin Ninnille ja Haiidille :)

Plussapuhureita puhaltelen muille :)

ON: Poika siis nyt 2,5kk ja meillä on mennyt hyvin. Ristiäiset oli viime viikonloppuna ja ollaan pikkuhiljaa aloitettu vellejä. Jonkinlaista rytmiä alkaa tulla jo päiviin ja yöllä herätään vaan kerran syömään. Aika tuntuu menevän tosi nopeasti kun tuntui et vastahan tuo pieni kirppu syntyi ja kohta se jo liikkuu itse :D

Mulla lähti kierto käyntiin 5 viikkoa synnytyksestä ja osasyynä varmaan se etten oo voinut imettää. Hankaloittaa hieman tätä kuumeilua kun sektion jälkeen pitäisi ainakin vuosi pitää taukoa ja en halunnut ottaa käyttöön hormonaalista ehkäisyä joten kortsujen kanssa pelataan. Itse ihan yllätyin kun kp 20 huomasin ovislimat ja menkat alkoi siitä tasan 14 päivän päästä. Saa nähdä miten kierrot alkaa menemään kun jonkinlaista pientä vaihtelua tässä ollut.

Beisla, sinne halit ja tsemppiä <3 voihan se nega vielä plussaksi muuttua! Älä heitä kirvestä kaivoon.
Mitä luckylle kuuluu? Onko parisuhde asiat hyvällä mallilla, syötkö clomeja vielä?
Erityisesti kaikille pitkään yrittäneille vanhoille juttukavereille tsemppiä, ja nyt peitot heilumaan, juhannuksesta eteenpäin on otollisinta aikaa ;) kaikille meille se pysyvä plussa suodaan, siitä olen varma.
Itse kirjoittelen nuissa pienemmissä ryhmissä nykyään, kun tämä on niin suuri ja en pysy yhtään kärryillä kenenkään asioista :D

Freyja, niin oli täälläkin tarkoitus odottaa se vuosi, mutta kuume vei voiton ja poika tosiaan nyt puoli vuotta :P

Takaisin