Elyssei, sulla ja mahdollisella pienokaisella on erilliset verenkierrot vielä, joten eipä alkoholin nauttiminen tuossa vaiheessa kiertoa vielä vaikuta. Eihän suurinosa edes tiedä olevansa raskaana tuossa vaiheessa tai välttämättä edes osaa aavistella sitä ja juovat alkoholia, ja silti maailmaan syntyy vaan koko ajan lisää lapsia :)
Ilpuri, mä toivon niin kovasti että teille tulis jo plussa! Sun oireet kuulostaa lupaavilta, varsinkin jos sulla ei ennen ole ollut tuollaista. Kyllä mä täältä pari muistan jotka on plussanneet vasta viikon kk oletetun alun jälkeen. Kumpa sullekin tulis väriä jo testiin! :)
Elyssei, mä oon mennyt sillä linjalla että lasin-pari voi ottaa näön vuoksi, mutta en halua humaltua oviksen jälkeen. Sitä on tutkittu hiirillä, että myös alkraskaudessa voi olla vaikutus jos juo jatkuvasti suuria määriä, mutta jos ei ole alkoholisti niin tuskin siihen pääsee. Parilla satunnaisella lasillisella tuskin on merkitystä.
Niin Ninni, mulla tais laskuri arvata ovulaation 7. päivän tienoille. Jospa se tulis kuitenkin ennen 12. päivää, kun tuo puolisko lähtee silloin esikoisen kanssa kaksin reissuun. Ja minä jään töihin, höh!
Ihan uskomatonta.. en ajatellut että tää päättyis heti kkm jälkeen näin hyvin.. oliskohan jonkun poppakonstin ansioita.. :) tavallaan mua hirvittää, koska pelottaa jos tämäkin raskaus päättyy samalla tavalla.. hui mitä ajatuksia, mä oon tosi onnellinen!
Mitä poppaskonsteja sulla olikaan? :) ja oliko tää mones yk kkm mukaanlukien?
Äh kova olis yritys! Eipä ainkaan voi sanoa yrityksen puutteeksi jos tästä kierrosta ei tärppää kun niin oikeihin alkoihin ainakin peitot helu ja geleet, greippi ja miehellä vitskut mukana :/
Tää oli nyt 4 yk jos kkm lasketaan mukaan :) hyppään pari kuukautta yli ku oli jälkivuodot sun muut, ettei me silloin tosissaan yritetty.. käytössä on monivitskut, foolihappo, omega ja vehnis. Ja tää oli eka vehnis kierto
Waterlily kiitos paljon <3
Ninni, mikä dpo sulla nyt olikaan? Muakin alkoi nyt jänskättää ku äsken spottasin vähän, pari viirua kirkasta verta ja suojaan oli tullu tummempaa, vanhaa verta kans vähä. Ja nyt on jännät "krampit" alavatsalla.... Toivon niin et ois esim. kiinnittyminen! Nyt dpo 7. Jännää! :)