Raskaaksi 2015

Voi Esmaa... :sad010Oon monesti miettinyt häntä ja be:tä.

Mira, niin toivon, etteivät nuo tuntemukset johdu tädin tulosta! Plussaa teille!!! ++++++++++++++

Nennaa, laskin, et jos leikkaus olisi elo-syyskuun vaihteessa ja toipumisaika on 3kk, niin jos kaikki menee hyvin, joulukuussa pääsisi taas yrittämään. On ehkä liian optimisesti ajateltu, mutta ei tässä muuten taida pää pysyä kasassa :D

Ninni, viivalle superisti vahvistumista! ++++++++++++++++

Ihana kuulla susta Mimmulih ❤️ Ihanaa kesälomaa!

Plussapuhureita! +++++++++++++++++++++++++++:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017

Ketäs täällä oli testaamassa lähipäivinä? Beisla, Ninni, nennaa, Mira(?) ainakin kai.. Plussia vaan :p

Myy, kiva että leikkaukseen pääset melko nopeaan :)

On. Ovukaatiotesti näyttää plussaa kai, mutta r-testeissä ei roskishaamuja kummempaa. Suorastaan jännittää huomiset testit, jos ovistestissä viiva heikkenee eikä yhteenkään r-testiin tuu mitään, ni pakko kai aatella et nyt sit on tulossa ovis. Olot kyllä edelleen viittais loppukiertoon :rolleyes:

Kerrassaan jännät menkat oli. Eilen loppui vuoto. Mutta yllättäen tänään tulikin tuhrua pöksyihin, mutta paperilla pyyhittäessä ei mitään.. Melkoiset kummitusmenkat o_O :hilarious:

Myy tosi hieno asenne, mä ainakin luotan siihen että pääsette joulukuussa yrittää :) Tsemppiä tuhannesti!
Millier onpa kumma, ootko testaillu jospa oliki valemenkat? Luin just et joka neljännellä on. Pelästyin äsken itekki kun taas tippa oli tullut itellä. Mut vielä en luovuta, jomottaa vaan.
Kyllä aion testailla joka päivä nyt ellei ala kunnolla menkat.

Onko kellään kokemusta valemenkoista?

Ninni, onpa teillä ihana kisu! :happy: Mä niin haluisin kanssa kissanpennun mutta ollaan molemmat vähän allergisia.. :sad001

Myy, hienoa että siellä on noin lyhyt leikkausjono. Mä uskon ainakin vahvasti siihen että loppuvuodesta pääsette taas yrittämään! :shy:

Mira, toivottavasti siellä nyt tilanne selviäis pian! :)

Beisla, plussatuulia sinne lauantain testaukseen! :)

Nennaa, ootan innolla sunkin testitulosta, toivottavasti siellä on iloinen yllätys! :happy:

Mimmulih, hienoa että sulla on ollut noin hyvä vointi. :) Ootko käyny alkuraskauden ultrassa?

Mannikka, jos onkin ovis niin muistakaa hyödyntää. :wink Täälläkin testaillaan huomenna.

On. Tänään vahvin "oire" on ollu väsymys. Ihan poikki ollu melkein koko päivän. No on tässä aika paljon työvuoroja ja muitakin hommia ollu että ei toisaalta mikään ihme. Huomenna sitten testiä kehiin, jänskättää... :nailbiting:

Lissu kp 29/33-35

Pahoittelut jo etukäteen mut on vaan pakko purkaa jollekkin ketä ymmärtää :/ Mun sydäntä riipii ja viiltää kun ajattelenkin että mun masussa on tyhjää. Mulla on niin tyhjä olo itsellä. Nyt etenkin kun on kesä, aurinko paistaa, on lämmintä... raskaana olevat naiset kuljeskelevat niin onnellisen näköisinä vatsaansa hivellen ihanissa kesäisissä mekoissa. Mun sisällä herää vaan kysymys, miksen minäkin. Toki tiedän että moni on yrittänyt pitkään eikä ole vielä sitä ensimmäistäkään murusta saanut mutta, en vaan voi mitään ajatukselle :/ Puhuin kaverille tästä joka naureskeli vaan että onhan sulla jo noita tossa niin mitäs mariset.. Lannistaa. Kyllä, tiedän että varmasti tulee vielä se päivä kun taas saan tuntea ne ensimmäiset hennot liikkeet, saan tuntea ensimmäiset pikkuiset potkut, pienen pienen hikan, nähdä pikkuisen olion monitorilta ja tajuta että siellä vatsassa ihan oikeasti on joku, nähdä se pieni nyytti ensimmäistä kertaa kun iskä leikkaa napanuoraa, saada se pieni nyytti rinnalle availemaan silmiään ensi kertaa tähän maailmaan <3 Haikeaks vetää.

Ja sitte omanailun päätteeksi kuulumisien tutkailua :D

Myy, ihanaa että ei tarvi pidempää odottaa! <3 Toivottavasti pääsette yrittämään mahdollisimman pian.

Lissulle plussaisia tuulia :*

Miller, ootko testaillut millon? :D

Plussiaplussia!! ++++++
Pahoittelut negoista ja tädeistä :/

Niin ja täällä kp 23/28 :)

Moikkelis. Kuumeiluun ilmoittautuu mukaan 28-vuotias yrittäjä nainen. Puoliso tjottailee ja minä yritän :p

Helmikuussa päätettiin jättää ehkäisy pois ja siitä asti sitten olen kiertoa metsästänyt. Kierrot heittelee 17-32 pv välillä. Kahtellaan mitä tuleman pitää.

Olen seurannut jutustelua nyt kuukauden verran ja päätin rekisteröityä vihdoin että pääsee tykkäilemään kommenteista :grin kovin huono olen itse mitään kirjoittamaan.

Helteistä kesää ja plussia toivotellen totoro87

Tervetuloa mukaan yrittämään Totoro! :) Toivotaan, että se kierto alkas pian tasottua :) Mekin alotettiin tjoittailulla tässä kuussa kun jätin 8. pv renkaan pois, omassa päässä alkaa koko ajan vääntyä enemmän yritykseksi vaikka mies ottaa rennosti :D

Tervetuloa Totoro :)

En oo viime torstain jälkeen tehny testiä.. Silloinhan mulla oli se haamujen haamu. Mut sen lauantaina alkaneen kovan kivun ja runsaantuneen vuodon takia en oikein usko valemenkkoihin.. :confused:

Lissu kyllä meinaan testata aamulla :)

Totoro tervetuloa, toivottavasti kierrot tasoittuu :)

Semmonen fiilis on että se "plussa" siinä mun testissä oli ihan joku huijaus, koska muissa testeissä ei näkyny mitää. :/ aamulla testaan kuitenki uudemman kerran parilla eri testillä :)

Islaestel et ole ajatustes kanssa yksin! Masuja tuppaa näkyyn joka kulmantakana varsinkin kun vaatteet vähenee. Eniten mua masentaa varmastikkin se epätieto voidaanko ikinä edes lasta saada kun ensimmäinen toiveissa :/ se olis mulle kaikista kamalin tuomio, mulle joka on äidiksi päättänyt tässäelämässä tulla jo kaksi vuotiaana :D
No onneks kummallekkaan meistä ei oo lapsettomuus edes vaihtoehto, se tulee sitten jotain muutakautta jos ei itse saa :P
Muoks. Onko islaestel sinun oikea nimi! Jos on niin AIVAN ihana! :)

Mä en oo kerinnyt lukeen nyt muuta kun katsoin Ninni sun kuva. Nyt toivotaan että viiva vahvistuisi.

Muillekkin plussia.

Lissu en sitte menny alkuraskauden ultraan kun ollu niin hyvä olo. Toivottavasti tämä seesteinen olo tarkoittaa hyvää. :)

Takaisin