Raskaaksi 2015

Wuhuuu! Onnea ytnom ja joanmarie! :smiley-bounce016
Äkkiä kaikki loppu- ja ensviikon testailijat mukaan samaan aaltoon :smiley-bounce013

Ja onnea myös puhvis, ihana yllätys sinulla. Häitä on niin ihana suunnitella :)

Tsemppiä kanssapiinailijat ja pahoittelut niille, joille täti tullut kylään :Heartred

Muoks. On. Edessä hyvän ystävän polttariviikonloppu. Pääsen tuulettumaan vähän ja sunnuntaina luvassa pitkät aamu-unetkin, kun lapsi ei ole mukana. Mukava irtiotto. Ensviikko meneekin sitten siskon häitä järjestelessä ja lauantaina on juhlat :) Sitä ennen kuitenkin odottelen jännityksellä onko testattavaa vai ehtiikö menkat alkaa... :wink

kaakao kp 21/23-28, dpo 8

Muokattu viimeksi:
Norappi, niinhän se on, että ei se ekasta monestikaan tärppää. Tällä seuraavalla kierrolla sitten! ;) mutta pahoittelut kuitenkin, on se pitkä prosessi aloittaa aina alusta.:oops: siis ainakin tuntuu pitkälle!

Ytnom ja joanmarie ihanaa, onnea! :) tarrasukkia paaljon :)

Larissa kerros mulle tuleeko aina kiinnitysvuotoa? Kannattaako digi tuhlata millon, nyt dpo 11. Kp 21/28-30.
Ja seuraan koko ajan tuntemuksia, tuleeko niitä oikeesti edes näin aikasin. Luulen kaikenlisäks että kuvittelen niitä koska tottakai sitä nyt koko ajan seuraa tarkasti omaa oloaan..Aiemmin oon joka kerta käyny klinikalla verikokeessa dpo 14 että saan heti tiedon ja saan edes viikon levätä ennen inssiä.. nyt mennää mökille ja en pääse lääkäriin! Sit mun 1 lomaviikko meneekin stressatessa että oonko, enkö oo... pakko oli digi siis ostaa.

Huh, onpa rankkaa taas :) Ihanaa viikonloppua naiset!

Mira13, omasta kokemuksestani voin sanoa(vaikka larissalta kysyit) niin mulla ei ollut kiinnitymisvuotoa ollenkaan. Ja digin tein sitten ku oli halvemmassa liuskassa näkyvissä haamu (dpo 10-11). :)

Minäkään en viime raskaudessa huomannut mitään kiinnittymisvuotoja. Ja jos tässä nytkin ollaan raskaana niin ei sitä ole nytkään tullut..

Juu ei mullakaan ollut kummassakaan aiemmassa raskaudessa kiinnittymisvuotoa.

Kun olen oireitani seuraillut, niin olen todennut että kaiken maailman nipistelyjä, turvottelua ja tuntemusta on aina ennen menkkoja VAIN niissä kierroissa, kun on ollut ovulaatio. Ovuloimattomissa kierroissa olen melkoisen oireeton. Siksi alkuun erehdyinkin luulemaan näitä "oireita" raskausoireiksi ja pettymys oli aina melkoinen kun ne menkat alkoi tai testi oli negatiivinen, kun olin "varma" että tämän täytyy nyt olla sitä... Sitten ne pari kertaa kun olen raskaana ollut, niin ei ole kyllä ollut yhtään mitään tavallisesta poikkeavia tuntemuksia ennen plussaa.

Kuvaa yritin valittaa että liian iso...en määkään ole huomannut neljässä edelisessä raskauksissa kiinnitys vuotoa. Hyvin sujui loppuun asti ne raskaudet ja tuolla murut uinuu

Suuret kiitokset kaikille! Hämmentyneet mutta ihanat fiilikset. :)

Toivon sydämestäni että te kaikki saisitte mahdollisimman pian testeihin plussia ja ensi vuonna oman pienen kainaloon.

Tuota kiinnitymisvuotoa ei omalla kohdallakaan ole kummallakaan kertaa ollut.

Ja kun noista onestepin liuskoista on täällä ollut todella paljon pähkäilyä niin annan niillä testailijoille seuraavan vinkin: viivanpaikka tulee testiin lähes aina, se näkyy melko selvästi, värieroa testin valkoisen pohjavärin kanssa ei juuri ole mutta viivanpaikan reunoilla näkyy todella ohuet ääriviivat ja kun testiä katsoo valoa vasten ( eli valo tulee testin takaa) viivanpaikka näkyy läpikuultavana ja valkoisempana kuin testin valkoinen osa.
Ja kun sitten testissä onkin haamu, viivanpaikka on reunojaan myöten tasaisen "haamuinen", haamuviiva on yhtä paksu kuin kontrolliviiva ja kun testiä katsoo valoa vasten viivanpaikkaa ei näy ollenkaan vaan joko samainen haamu tai niin että koko testin valkoinen osa on tasaisen värinen.
Näin siis omien testien kanssa ainakin on käynyt.

Ja vielä kun oli puhetta siitä milloin digi kannattaa tehdä, niin omalla kohdalla ei nyt ollut ihan tarkkaa tietoa oviksesta mutta tasan kaksi viikkoa sitten en vielä ihan saanut ovistestiin plussaa, seuraavana päivänä en päässyt testaamaan ja sitä seuraavana eli 12 päivää sitten testasin ovisplussan eli oletettavasti ovis olisi ollut 11 päivää sitten. Testailin liuskoilla dpo9 ja dpo10 negat (viivanpaikat) ja tänään dpo11 aamulla todella haalean haamun, iltapäivällä aavistuksen tummemman haamulaisen ja digillä Raskaana 1-2.

Onnea puhvis kihlauksen johdosta :)

Odottavan aika on tosiaan todella pitkä. Illan aikana rinnat tuntuneet lähes koko ajan jotenkin painavilta ja kipeiltä. Kävin prismassa, mutta en sieltä löytänyt poistopisteistä digitestiä. Eikä meidän lähiprismassa kai ole erikseen mitään poistohyllyä muuta kuin elektroniikkaosastolla. Ostin sitten rfsu:n digitestin jo laatikossa olevan liuskan lisäksi. Päätin että annan niiden olla siellä ensi viikon lauantaihin asti. Oli mitä tuntemuksia tahansa.

Mies lähdössä taas baariin kavereidensa kanssa. Ja mulla huomenna aamuvuoro. Miehen kaveri yritti houkutella mua mukaan baariin, niin etten joisi alkoholia ollenkaan. Ehkä kuitenkin menen mieluummin nukkumaan ja yritän olla virkeä töissä :grin

Joanmarie noi one stepit toimii kaikilla vähän eri lailla. Mulla on ollu kaikki ihan puhtaan negoja ilman mitään viivanpaikkoja. Jopa tämän kierron kp 26/28-29 ei antanut edes roskishaamua ja kp 31/28-29 testasin vasta seuraavan kerran ja se oli plussa. :)

Onnea minnea!

Onnea Nyytti!

Susanne: onnea

Joanmarie: onnea haamusta ja digin tuloksesta

Ytnom: onnea!

Plussista onnea vielä ja haamulle vahvistumista! Pahoittelut negoista ja menkoista!

On. Täällä kp 23/36-42 ovista en tikuttanut mutta kp 19-21 kerran hyödynnetty... saa nähdä sit mitä tässä kierrossa tapahtuu vai tapahtuuko yhtään mitään

Eli täällä tänään kp1. Edellinen kierto oli vaan 23 päivää. Harmittaa vaan kun seuraava kierto osuu juuri sillain että ollaan mökillä. Pitää joku ratkaisu keksiä niin voi rauhassa talletuksia tehä :)
Hyvillä mielin uuteen kiertoon.

Voih, harmi norappi. :/ mutta hyvä että hyvillä mielin jaksat uuteen kiertoon, ei muu auta. :) tsemppiä!

:talk017 kaikille vaan mahdollisimman hyvää mieltä vaikka tulis potkuja päähän. Ei luovuteta naiset!

Huh, olipas monta sivua viestejä luettavana :) pidin viikon taukoa foorumista ja nyt meni jokunen tunti lukemiseen :p:grin
onnea kaikille plussan saaneille ja haamuille vahvistumista ! :happy: ihania kuvia plussa-testeistä olitte laittaneet:happy:
täällä menossa kp 12 ja ovista metsästän :grin

Takaisin