Raskaaksi 2015

sallahaa, niin mäkin ymmärsin, ettei mitään menkkatappokipuja aiheuta :hilarious: en usko että on oviskipuja, kun edellisten kunnon menkkojen mukaan nyt menossa kp34/27-28. Kuun alussa, kaks viikkoa menkkojen jälkeen, oli neljä päivää tiputtelua niin jopa niistä laskien olisi menossa jo kp22.

En haluaisi "tuhlata" viimistä testiä tekemällä liian aikasin. Yritän vaan jotenkin odotella vielä viikon, että tuo toinenkin mahdollinen kp on yli sen normaalin kierron

Hoh, tänään oli siis käynti yksityisellä lapsettomuusklinikalla ja johan rupes tapahtuu :)
mulla todettiin pco, ovuloin joskus ja jouluna, jos silloinkaan. Nyt katkaistaan tää kierto teroilla, ja seuraavaan sit kp3-7 letrot tekeen ovista ja peruslääkitykseks metformiini (sokerilääke, mutta pco käytetään tasaamaan kiertoa). Kp10-12 sit ultra, mikä on follien tilanne, tarviiko irrotuspiikkiä, nostetaanko letro-annosta vai hä :)

nni: aaa niin joo, koitin etsiä tuolta aijempaa keskustelusta missä vaiheessa sun kierto on nyt, mutta ei osunut silmiin :grin Odottavan aika on niin järkyttävän pitkä!

On: Mä tuossa aamulla lueskelin, että mulla olleet oireet saattaakin johtua oviksesta! Oon vaan aatellu et jos ne on tosta renkaan jättämisestä aiheutuneita hormonimuutoksia :grin Mutta en tiiä, on tää vähän outoo, että tonne oikeelle alamahaan pistänyt menkoista asti, kun netissä luki että oviskivut voi alkaa muutama päivä ennen ja sit varmaan olla vielä vähän oviksen jälkeenkin, mut mulla tuntunu näin kauan... En tiiä. Mut tosiaan mulla about kuuteen vuoteen oviksia ollu ehkäisyjen takia, niin ei mitään käsitystä miltä se voi tuntuu, saattaa kroppa reagoida aika vahvasti... Paljon ollaan kyllä tässä menkkojen (13.-16.pv) jälkeen miehen kanssa touhuttu kun on niin järkyttävästi himottanu, että saa nähä miten käy jos tässä nyt oonkin ovuloinu :rolleyes:

Kuulostaa kyllä tosi kurjalta tuo myyn tilanne. :(

Hieno juttu ninukki että saat hoitoa!

Minä puolestani en taida enää uskoa mihinkään kehoni lähettämiin signnaaleihin enää. Nyt alkoi verinen vuoto, tosi vähäinen kyllä, mutta tästä ne menkat varmaan lähtee. Ei kyllä ole yhtään menkkakipuja! Muinoin kun normimenkat oli, niin aina sai särkylääkettä napsia ja oikein oksetti kun sattu niin paljon. Mutta saattaahan se kuulemma lapsenteon jälkeen kuukautiset muuttua ihan erilaiseksi..? Katotaan nyt että mihin tämä muotoutuu, mutta valmistaudun kyllä uuteen kiertoon. Ja onhan se yrittäminenkin ihan hauskaa! ;) ainakin vielä, kun vasta eka yk takana.

Myylle paljon tsemppiä! Omalla kohdalla sydänvian löytyminen kesti yhteensä 5 vuotta joka hoitui lopulta tahdistimen laitolla. Paljon tsemppiä tulevaan ja takaisin yrityksen pariin heti kun mahdollista! :)

Täällä testattu aamulla taas pelkkä viivanpaikka. Alavatsaa juilii ja muutama vihainen vihlaisukin oli. Paineentunnetta todella alhaalla ihan häpyluun yläreunassa. Todella outoa, ei ainakaan koskaan oo itsellä ollut vastaavia menkkaoloja.

Kp 27, dpo 10-12

Ovis löytyi! Ei mulla sit muuta :D

Hile kp17/32 yk11

Liitteet

• 1435243542625.jpg
    1435243542625.jpg
    27.6 KB · Katsottu: 173
Taitaa jäädä eilisen varaan tämän kierron touhut, joilla mtn tsäänssiä on :D Mies sai jonku vatsaflunssan tietysti JUST tänään, parka :/ Mutta, en lannistu! Eiks sen "tsäänssitaulukon" mukaan -2 dpo ollu viel ihan hyvät mahkut :) Eli oletan tänään olevan dpo -1 ja huomenna dpo 0. Jee! :cool:

Joo kännykkä ei näytä noita hymiöitä, ei ainakaan mulla :D siinä on tommoset kolme epämääräistä hymiötä jotka tekee mitä? kiinnostais tietää :D

Kokeillaan onnistuuko :rolleyes: Näkeekö muut tuossa mitään? Mulla on kyllä vahvat viivalasit.. :grin Mut silti itse en jotenkin uskalla luottaa tuohon ennen kuin viivat vahvistuu.. Joku kyseli dpota. En tarkkaan tiedä milloin ovis oli, mut luultavasti joskus toissa viikolla. Tänään ei oo ollu menkkakipua, mut töissä tuntui sellaista terävää nippailua..

Liitteet

• 20150625_183957.jpg
    20150625_183957.jpg
    251.2 KB · Katsottu: 214
Millier, ehkä viivanpaikka näkyy? Sano jos vahvistuu :) mä en aina näe noissa mitään, mutta muut ehkä näkee :)

Takaisin