Raskaaksi 2015

Myy. Hirmu isot jaksamiset sulle ja toooosi iso mielikuvitushali ♡ mutta on se parempi että saitte sydänongelman tietoon ja näinkin nopeasti hoitamaan asiaa, kun tiedä mitä komplikaatioita siitä olisi myöhemmin voinut tulla :/
Kyllä se pikkunen teille tulee heti kun olet saanu itsesi kuntoon ♡
Mutta kai sää edes välillä vähän käyt kertomassa kuulumisia (:

On. Tais se ovis olla kp.15.. kun sillon kp. 14 alko limat ja illalla tuli muniskipuja ja eilen kp.16 niitä muniskipuja vasta olikin mutta ei limoja enää niin paljon.. eli jos nyt oli ajallaan.. kp.15 niin pupuiluja -4, -1, +1, +2.. varmaan parhaiten innostunu ukko nyt ku aikasemmin tähän aikaan kiertoa :D yleensä sen innostus alkaa just ennen tätiä ja sitte se on äkänen ku on puutteessa :D

Kp. 17/27-44 dpo.2 yk.3

Millier mä en saanut edes haamua apteekin testillä vaikka muut antoi jo plussaa, onnea ja toivotaan vahvistumista :)

nni, se pahoinvointi ei kyllä kuulosta huonolta oireelta. Varsinkin jos ovis on mennyt ohi huomaamatta. :)

Bb, kuulostaa karsealta sun pahoinvointi, toivottavasti helpottaa pian. :hug013

ninukki, miten meni klinikalle soitto?

mannikka, en oikein näe väriä sun testissä. :sad001

Ninni, onpa ikävä tulehdus, joko antibiootit auttoi?

Mariska, onnea vielä täälläkin! :wav Toivon niin kovasti että pieni pysyy nyt matkassa.

joanmarie, en osaa sanoa onko sun testissä väriä vai pelkkä viivanpaikka. Mutta melko aikaiset dpo:t vielä, jospa se siitä vahvistuisi. :)

Tintti, rentouttavaa taukoa. :)

Tyttötiikeri, ihana kuulla että kaikki oli viimein ok! :grin

Larissa, pahoittelut tädistä. Mutta ihan hyvät "pelastukset" sulla. Toivottavasti saisit ne luget, jos terot ei kerran poistaneet tiputtelua.

norappi, kuulostaa hyvältä! Nyt toivotaan että papu pitää kiinni niin saat kohta plussan testiin. :)

Kuulostaa vähän rasittavilta mummot jotka väittää että oot raskaana vaikka et olekaan. Ehkä ymmärrän vielä jos kerran sanoo, mutta jos jatkaa vänkäämistä ei se tosiaan enää oo kivaa. En tiedä kehtaisinko jossain vaiheessa ite sanoa että ei se kuule niin helppoa ole.

Kaakao olipa sulla uni, irvistävä naama ja kaikkee. :grin

Myyliini, toivottavasti teillä tärppää pian! Mulla oli just sama olo kun alotettiin yritys, mutta nyt "pahin" into on vähän laantunut.

Myy, oon tosi pahoillani. :sad001 :hug013 Kumpa saisit superpian leikkausajan, niin saadaan sut kuntoon! Haluatko, että sut poistetaan listalta?

Mira, pahoittelut negasta, on se aina masentavaa vaikka toivoa onkin vielä.

Millier, kuvaa odotellessa! :smiley-bounce012

mimulus, pahoittelut negasta. Ilmeisesti kierto voi kyllä heitellä paljon hormonaalisen ehkäisyn jälkeen. Oon tosin myös kuullut, että ihmiselläkin voi olla valeraskaus. Tarkempaa tietoa mulla ei kyllä ole.

Lissu, hauskaa tyttöjen iltaa! :)

Elyssei, mainiota että sun mies on nyt innostunut oikeaan aikaan. :grin

Napaa, vähän masentunut fiilis tän kierron suhteen. On niin epävarma olo siitä, osuiko ainokainen inssi tarpeeksi lähelle ovista. En silti osaa olla piinailematta. :rolleyes: Oireita ei tosin ole nimeksikään, nippailuja lukuun ottamatta. Kp22/31(oletettu)

Beisla, toivotaan parasta :) samat fiilikset mulla. Ens viikolla moni tekemään testiä :P

Antibiootit on onneks tehonnu hyvin, ei tuu enää verta ja pissiminen ei kirvele enää. Pissahätä on kyllä koko ajan. :)

Elyssei_ sulla on pupuilun suhteen nyt hyvät mahikset plussaan ;)

Tuli mieleen tuosta Mimuluksen valeraskaus jutusta, että muistan ku lähihoitaja koulussa hoito-opin opettaja (kätilö tms) oli töissä synnytysosastolla, sinne tuli viimesillään raskaana oleva supistelujen kanssa. Alkoivat ihmetellä sitä synnytystä ja päättivät ultrata. Mahassa ei ollut vauvaa?! Nainen oli sairastunut henkisesti ja kroppa oli kehittänyt raskauden! Hullua :D nainen siis oli ilmeisesti niin kuumeisesti toivonut lasta..

Apua! Ninni22, toivottavasti toi ei oo mun tulevaisuus. :D :D täytyy yrittää pitää pää kasassa.

Uskon että on aika harvinaista tommonen :D meillä on täällä hyvä tukiverkosto niin ei toivottavasti sairastuta tämän takia :)

Moi tytsyt! Taustailen taas jatkossa vähän kun on omassa kierrossa niin tylsä vaihe. :grin

Pahoittelut kaikille negan saaneille :sad001

Onnea plussanneille! Millier oli ainakin ja joku muu? Apteekin testi ei vääriä haamuja anna :wink

Myylle tsempit ja halit vielä tälläkin puolella! Olet urhein nainen kenet tiedän! <3

Lissulle tsemppiä piinapäiviin!

Beisla, toivotaan parasta! Oireettomuushan voi olla hyvä juttu :wink

Ninni, aika hurja tarina!

Täällä on meneillään karmeimmat menkat vuosiin. Kivut on kovat ja vuodan kuin härkä teuraalla. Terolutin aikaansaannosta kai, mutta ehkä tämä on hyvä merkki. :) Tällaista mulla oli aina teininä ennen pillereitä. Voi olla, että siellä on myös joku yrittänyt tarrautua kiinni, mene ja tiedä kun oli se roskishaamukin...

Larissa kp 2/27-29, yk 13

Muokattu viimeksi:
Apua kauheeta noin voimakas valeraskaus :O toivottavasti ei oo munkaan tulevaisuus :D

Beisla toivotaan että osu ovis tarpeeksi lähelle tai inssi tarpeeksi lähelle ovista :D

Äää näin niin täydellisen unen! Helppo raskaus, tädellinen masu, ihana mies (en tiedä miksi sellanen tuli uniin kun miehen kanssa illalla karsee tappelu ja riidoissa nukkumaanki mentiin!), törkeen helppo synnytys, kaikki meni ihan putkeen ja lopputuloksena täydellinen pieni punapäinen tyttövauva <3 oli kyllä melkonen pudotus herätä ja kattoo tyhjää sänkyä ja litteetä mahaa -.-

Kiitos rakkaat ❤️

Beisla, onko ihan hölmöä, jos laittaa listaan, että yritys tauolla? Tällä hetkellä, kun en hyväksy koko tilannetta, niin tuntuu niin lopulliselta, jos poistun listalta :D Olen sitä miettinyt paljonkin, mutta en ole päässyt lopputulokseen. Ehkä elättelen vielä mahdotonta toivetta ihmeestä, että ehdittäisiin kuitenkin jatkamaan yritystä tän vuoden lopulla. Tää foorumi on aikamoinen henkireikä, vaikka olen melko hiljaa viime aikoina ollutkin. Voi tätä tunteiden sekamelskaa! :D
Melkosta hyvään aikaan sulla nippailuja :wink

Ninni, hienoa, että antibiootit ovat alkaneet auttamaan! :) Voi kauhea tuollaista valeraskautta! Hui! :wideyed:

Larissa, mulla kävi mielessä varhainen km:kin, kun puhuit siitä klöntistä. Mutta olen varma, että kiinnitysyritys on ainakin ollut! Mulla on niin vahva tunne, että plussaat tässä kierrossa!

Ihana uni ollut Minnillä! Jospa se oli enneuni ❤️

Piti vielä muillekin kommentoida, mutta muisti hyvä kymmenen... :confused:

Myy, mua käy sua ihan hirveesti sääliks, kamala tilanne :'( oot varmaan aiemin sanonut, mutta mä olen ollut tässä ryhmässä niin vähän aikaa, että voitko sanoa mikä sun sydämessä on vikana? :/ toivottavasti asioihin saatais vauhtia ja saisit ittes kuntoon, saisit sitten keskittyä täysillä vaan vauvan saamiseen :)

Ninni, multa löydettiin kkm:n yhteydessä (mikään siis ei mennyt tyhjennyksissä putkeen) sydämen vajaatoiminta ja mitraaliläpän vaikea vuoto. Sydämen tilanteen vuoksi tuli keskenmenokin. Sairaus on ollut mulla piilevänä pidempään. Nyt käyn lisätutkimuksissa ja kk:n välein Tays:ssa kardiologin kontrollikäynneillä. Sydämeen laitetaan keinoläppä tuon viallisen läpän tilalle. Leikkauksen piti olla ensin toukokuussa, kun olin sairaalassa, mutta saivat vakautettua tilanteen niin, ettei tarvinnut vielä sillä reissulla leikata. Kotiutuksessa sanoivat, että leikkaus on lähikuukausina. Kesäkuun alussa olin kardiologin luona ja silloin hän sanoi, että leikkaus on jokatapauksessa tämän vuoden puolella. Ja tietenkin ehdoton raskautumiskielto, sillä sydän ei kestä raskautta ennen leikkausta.

Hyi kamalaa!! Onneksi on vika löydetty, vielä kun pääsisit leikkaukseen. :/ ja toivottavasti toivut sitten leikkauksesta hyvin. :) paljon haleja sulle!

Nyt on pakko ottas pienet päikkärit, silmät menee just nyt kiinni.

Myy, onneksi se syy löydettiin ja nyt korjataan se. Olo paranee kun sydän saadaan korjattua. Mun iskä on ollut ihan eri ihminen sen jälkeen kun synnynnäinen läppävika korjattiin.

ON, olo ei oo muuttunut suuntaan eikä toiseen. Ajattelin huomenna kokeilla tulisiko haamu.

Kp23/28-29 dpo9

Nyt on jotenkin pää ihan tyhjä :dead:

Voimia Myylle :Heartred

Mira, toivoa on vielä :)

Myyliini, mulla vähän sama fiilis. Vaikka ensimmäinen raskaus oli vaikea puoleenväliin asti, kun päivät meni sohvalla todella voimakkaan heikotuksen ja huimauksen vuoksi, niin haluaisin niin kokea sen uudelleen mahdollisimman pian :Heartred

Mitä nyt mahtaa tapahtua. Rinnat vihloo välillä, mutta tavallaan oletan tuntemusten olevan vaan lihaspistoksia. Äsken vaihdoin tytön huoneessa huonekalujen järjestystä ja loppuvaiheessa alkoi ihan kamala kipu koko alavatsan alueella. Tuntui vähän samalta kuin ensimmäiset kipeät supistukset päivänä, jona lähdin tyttöä synnyttämään. Erona vaan, että kipu oli jatkuvaa. Nyt vasta vajaa puoli tuntia myöhemmin alkaa hellittää :eek: voiko johtua laksatiivista, jota otin aamulla kun pari päivää ollut aika pahaa ummetusta? Tämän päivän olluki sitten vatsa ihan kuralla...

Myy, nyt vasta tuon sun tarinan kuulin, mutta tuli kyllä todella paha mieli sun puolesta :sad001 Epäreilua, miksi toiset saa vauvan vasta vaikeimman kautta, kun toisille niitä tuntuu "tipahtelevan" ihan tahtomattaankin... Mutta varmasti teillekin se vauva suodaan vielä ennemmin tai myöhemmin, tsemppiä sitten tulevaan leikkaukseen! :)

nni minusta laksatiivit ei aiheuta alamahakipua, eikös se tunnu enemmänkin tavallisena mahakipuna? Voisko olla oviskipua? :)

Takaisin