Raskaaksi 2015

Täälläkin rinnat todella arat ja alavatsassa kipuja mutta niin voi enteillä myös menkkojen alua toisin tulee sitten aikademmin kun yleensä kierto 30-32 nyt menossa kp25..töissä eilen sattu hassu tilanne mummeli kesken juttelua taputti mun mahaa ja kysyi monesko kuukausi? Mä olin ihan nolona juu nää juhannus makkarat siellä vääntää vaa :) en ole ylipainoinen yhtään ja pikku pömppis vaa niin kuin aina loppukierrosta..nauratti vaa niin paljon

Kyfi, meillä töissä mummelit vähän väliä kyselee olenko raskaana.. ja enää se ei edes naurata.. aina vaan nolompaa selittää että on tullu syötyä hyvin. :D ja siis mun maha on pyöreä alhaalta, ihan ku olisin raskaana :D siihen vaikuttaa myös laktoosi-intoleranssi ku maha paisuu heti jos syö jotain mikä sisältää laktoosia :D

Niin ja sitte ku sanoo mummelille että en ole raskaana, niin ne alkaa vänkäämään takasin, että ei sun tarvi valehdella ku se näkyy jo niin hyvin?!

Mulle on töissä kanssa yks mummeli taputellut mahaa ja sano että vai kaksoset tulossa. Mä siinä yritän selittää että en oo raskaana. Se väitti vastaan. Kiva kun sitä jatku useamman viikon aina kun näki mut. Onneksi kukaan muu ei mitään kommentoinut.

Huhhei miten paljon juttua tänne on taas tullut :) Työkiireiden sivussa olen koittanut lueskella, mutten ole ehtinyt kommentoimaan.

Onnea plussaneille <3

Tsemppiä piinailijoille! Mä testaan viikon päästä keskiviikkona, jos ei sitä ennen menkkoja kuulu. Sillon olis kp 26/23-28 ja dpo 13. Lähdetään sillon mun siskon häihin, niin haluan tietää jos on tiedettävää.

Toivotaan kaikki peukut pystyssä vahvistumisia itse kunkin haamuille!

Pahoittelut niille, jotka startanneet taas uuden kierron - vielä se täti joku kerta jättää tulematta <3

Itsekin laskisin yrityskierrot yrityksen aloituksesta enkä km:sta. Itselläni siis esikoisesta tärppäs yk 16, päättyen alkuraskaudesta keskenmenoon, enkä kyllä kokenut että yrittäminen jotenkin alkaisi alusta. Joku mainitsi että julkisella kasketaan yritys aina km:sta alkaen. Itse kyllä pääsin julkiselle lapsettomuuspolin tutkimuksiin ja hoitoihin heti km:n jälkeen! Ja esikko tärppäsikin sitten clomeilla yk 5 km jälkeen eli yk 21 kaikkinensa.

On. Oviksen jälkeen meni melkein viikko ilnan tuntemuksia. Nyt taas jonkinlaista turvottelua/nippailua vatsalla. Viimeyönä näin unta, että tein raskaustestejä. Eka ilmoitti että Raskaana 1-2, mutta siinä oli sitten semmoinen irvistävä hymiö. Toiseen tikkuun pissin sitten ihan koko tikun märäksi ja siitä tuli plussa ja kolmas näytti cb:n ovistestiltä ja siihen tuli hymynaama, mutta oli kyllä r-testi olevinaan. Ihmettelin siinä unessakin että mistä mulla riittää pissaa tehdä näin monta testiä peräkkäin ja sit heräsinkin vessahätään :D Taitaa monisiköriski vähän kummitella takaraivossa.

kaakao kp 19/23-28, dpo 6, yk 4

Musta tuntuu että tuun jo pian hulluksi! Mun on pakko tulla pian raskaaksi!! Pakko saada se oma pikkuinen! En tiedä millaista on olla raskaana mutta haluan kokea sen kun pienokainen kasvaa sisällä! Haluan silittää vatsaani ja tuntea liikkeitä! Haluan kokea myös ne pahoinvoinnit. Tahdon nähdä läheisteni ilmeet kun saan kertoa uutiset perheenlisäyksestä! Kaipaan sitä vauvahössötystä ja tarvikkeiden ostoa sekä sitä kun ajatukset siirtyvät oman navan ympäriltä pienokaiseen.

Myyliini, kyllä sä saat vielä jonain päivänä kokea tuon kaiken! :happy: varmaat oot miettiny, miten kerrot sun äidille jne. :) koska ootte aloittanu yrittämisen? Toivotaan, että kohta kävis tärppi :)

Hirmuisesti onnea Jemberry ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan! ❤️ Kyllä sut muistan :)

Onnea Tyttötiikeri loistavasta papa-tuloksesta! ❤️

Pahoittelut negoja saaneille ja tädin kohdanneille! ❤️

Tsemppiä piinapäiväläisille ja tärppionnea ovistelijoille! ❤️

Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa! :)

On. Mulla tän ketjun tarkoitus oli nyt sitten tässä... Kierukka laitettiin tänään, joten en enää virallisesti kuulu tähän ryhmään... Aika itkupitoinen päivä takana ja nyt olen aivan turta. Ei sitä pysty käsittämään, että taas viedään ainakin puolivuotta pois yritysajasta. Olo on vaan niin tyhjä! No halailen sitten vaan noita koiria, kun mies joutuu tekemään paljon ylitöitä, eikä jaksa kotiin tullessa muuta kuin käydä suihkussa ja mennä nukkumaan. Ja sydänleikkausajasta ei ole tietoakaan. Lisää ja lisää tutkimuksia. Aion jäädä taustalle lukemaan teidän kirjoitteluitanne, sen verran pahasti koukkuun oon jäänyt. Plussatkaahan rakkahat tämä ketju tyhjäksi! ❤️ Huutelen sit tuolla ens vuoden ryhmässä, jos huutelen. :)
Plussarikasta kesää kaikille! :talk017

Testi tehtynä tälle aamua. Meni hermot kun ei jaksanut ootella alkaako ne menkat vai ei :grin toooosi hailakka haamu. Apteekin oman testin tein ja niidenhän pitäis olla ihan luotettavia? Tuskin tuo mikään viivanpaikkakaan on.. Kokeilen saanko viivat kameralla vangittua ja laittelen kuvaa sit ku töistä pääsen :rolleyes: toisen testin teen aikaisintaan sit muutaman päivän päästä....

Voi Myy! Paljon voimia sinne! Todella ikävää kun tilanne on tuo, mutta hoida nyt sydämesi kuntoon, toivottavasti leikkaus hoituu mahdollisimman pian ja sujuu hyvin ilman ongelmia ja komplikaatioita. Ja sitten kun siitä olet toipunut niin toivottavasti saatte pian plussan ja oman pienen nyytin syliin asti! Toivottavasti kuullaan susta edes välillä! :)

Millier, hyvälle kuulostaa! Kyllä ne apteekin testit on hyviä. Jännittävää :)

Mira13, kyllä vielä toivoa on! Mäki haluaisin testata jo dpo 10, mutta pelottaa se pettymys jos nega tulee. Mutta jatka testailua :)

Myylle paljon haleja ja tsemppejä! :)

Voi hitsi myy:( kurjaa, mutta ensin pitää välittää itsestä että voi välittää jostain muusta kuten lapsesta <3 nyt hoidat itsesi kuntoon ja annatte sitten pienelle mahdollisuuden tulla! Huippupaljon tsemppiä tulevaan ja olisi mukava kuulla kuulumisia välillä :)

Mira pahoittelut negasta! :/

Millier toivotaan vahvistumista! :)

Tsemppaukset Myylle!

Minäkin testasin tänään, kun kuukautisia ei vaan näy eikä kuulu. Mutta, nega. Edellisestä vuodosta (joka oli luultavasti tyhjennysvuoto kierukan jälkeen) on jo 29 päivää. Ja normaalisti mulla on 24-26 kierto. Ihan on olevinaan raskausoireitakin. Alamasua nipistelee päivittäin ja vihlaisuja tuntuu nivusissa ajoittain. Eilen jopa tippa "maitoa" tissistä kun puristelin. (noloa! :D) Mietin jo, että voiko ihmisellä olla valeraskaus! Mieskin mulle sanoo, että odottele nyt vaan rauhassa, mutta onko hei vähän vaikeeta?

bb, ainakin se Meille tulee vauva - opas löytyy nykyään netistä. Toivottavasti pahoinvointi ei kiusaa pitkään!

Ninukille pahoittelut negasta, kerro sitten miten klinikkakäynti meni!

Mannikka, sun testissä en valitettavasti näe mitään. :sad001 Toivottavasti muuttuu vielä plussaksi!

Ninni, toivottavasti antibiootti auttaa nopsaan!

Mariska, ihania uutisia, paljon onnea! :happy::happy::happy: Nyt pikkuinen tarraa varmasti kovasti kiinni!

Joanmarie, mäkin nään tossa viivanpaikan. Parin päivän päästä sitten uutta testiä. :)

Tintti, ihanaa ja rentouttavaa kesää! :happy:

Tyttötiikeri, jee hyvästä papa-tuloksesta! :)

Larissalle pahoittelut kp 1. :sad001 Mutta toi on just oikein että on kunnon lohtuherkut ja hyvällä asenteella uuteen kiertoon! :)

Norappi, toivottavasti oireet tulis kiinnittymisestä! :shy:

Voi Myy. :Heartred Koko sydämestäni rukoilen että saisivat sut nopeesti kuntoon ja sen jälkeen tuliskin se kauan kaivattu pysyvä plussa!

Miralle pahoittelut negasta! Vielä ehtii kyllä muuttuakin. :)

Millier, onpa jännää! :) Mikä sulla on nyt dpo?

Mimulus, ei se varmaan auta muu kun oottaa pari päivää ja testata sitten uusiksi.

On. Työputki alkaa taas tänään. Onpahan sitten muuta tekemistä kun oireiden kehittelyä. :p Ja huomenna pääsen viettämään kunnon tyttöjen iltaa.

Lissu kp 22/33-35

Takaisin