nni, se pahoinvointi ei kyllä kuulosta huonolta oireelta. Varsinkin jos ovis on mennyt ohi huomaamatta. :)
Bb, kuulostaa karsealta sun pahoinvointi, toivottavasti helpottaa pian.
ninukki, miten meni klinikalle soitto?
mannikka, en oikein näe väriä sun testissä.
Ninni, onpa ikävä tulehdus, joko antibiootit auttoi?
Mariska, onnea vielä täälläkin!

Toivon niin kovasti että pieni pysyy nyt matkassa.
joanmarie, en osaa sanoa onko sun testissä väriä vai pelkkä viivanpaikka. Mutta melko aikaiset dpo:t vielä, jospa se siitä vahvistuisi. :)
Tintti, rentouttavaa taukoa. :)
Tyttötiikeri, ihana kuulla että kaikki oli viimein ok!
Larissa, pahoittelut tädistä. Mutta ihan hyvät "pelastukset" sulla. Toivottavasti saisit ne luget, jos terot ei kerran poistaneet tiputtelua.
norappi, kuulostaa hyvältä! Nyt toivotaan että papu pitää kiinni niin saat kohta plussan testiin. :)
Kuulostaa vähän rasittavilta mummot jotka väittää että oot raskaana vaikka et olekaan. Ehkä ymmärrän vielä jos kerran sanoo, mutta jos jatkaa vänkäämistä ei se tosiaan enää oo kivaa. En tiedä kehtaisinko jossain vaiheessa ite sanoa että ei se kuule niin helppoa ole.
Kaakao olipa sulla uni, irvistävä naama ja kaikkee.
Myyliini, toivottavasti teillä tärppää pian! Mulla oli just sama olo kun alotettiin yritys, mutta nyt "pahin" into on vähän laantunut.
Myy, oon tosi pahoillani.

Kumpa saisit superpian leikkausajan, niin saadaan sut kuntoon! Haluatko, että sut poistetaan listalta?
Mira, pahoittelut negasta, on se aina masentavaa vaikka toivoa onkin vielä.
Millier, kuvaa odotellessa!
mimulus, pahoittelut negasta. Ilmeisesti kierto voi kyllä heitellä paljon hormonaalisen ehkäisyn jälkeen. Oon tosin myös kuullut, että ihmiselläkin voi olla valeraskaus. Tarkempaa tietoa mulla ei kyllä ole.
Lissu, hauskaa tyttöjen iltaa! :)
Elyssei, mainiota että sun mies on nyt innostunut oikeaan aikaan.