Raskaaksi 2015

Olin sitäpaitsi täyttänyt jo sitä vanhempaa kirjaa, siellä oli laskettu aika 2.12 jne.. nyt odotan tuon uuden kirjan täyttämistä, sitte ku plussa tulee.

Heipä hei pitkästä aikaa. Oon kirjotellut enemmän tuohon keskenmenon kokeneiden ja murkun perustamaan "ei tää voi olla näin vaikeeta" -ketjuun. Nyt ajattelin kuitenkin kommentoida, kun teillä oli keskustelussa yrityskertojen laskeminen. Meillä oli lähes 1,5 vuotta yritystä (ehkä 14 tai 15 yrityskertaa) ennen plussaa, joka sitten meni aika alussa kesken. Tuntuis aika hassulta että tuo keskenmeno nollaisi yrityskerrat ja nyt olisi sitten yk1.. Niinpä ite ilmotan että yritetty lasta 12/13 lähtien ja 5/15 tullut keskenmeno.

Tervetuloa uusille, olkoon visiittinne lyhyt!

Plussanneille onnittelut ja tädin kohdanneille pahoittelut!

Muille plussatuulia!

Voi tuhannesti onnea Mariska! Toivottavasti kaikki sujuisi tällä kertaa hyvin! :)

Tulin nyt vaan omanapailemaan. Jos joku muistaa niin mähän kävin kuukausi sitten siellä papassa kun jo ennen esikoisen raskautta mulla oli niitä solumuutoksia jotka vuosi sitten kontrollissa oli vielä niitä "pahoja " viruksia. No tänään tuli viimeisimmstä käynnistä vastaukset: Normaali löydös! Hurraa!!! 2012 syksystä asti näissä kontrollissa juostu, esikoinen tuli siinä välissä ja nyt vihdoin kaikki kunnossa. Enää ei tarvii naistentautien polilla kontrollissa käydä, kaks kontrollia vuoden välein tk:ssa ja sit jos ne on puhtaat niin riittää 2-3 vuoden välein kontrollit. Helpotus! :)

Onnea hyvistä uutisista Tyttötiikeri!

Minä myös kyllä laskisin yrityskierrot niin, että keskenmenot ei nollaa mitään alkuun.

Täällä alkoi tänään menkat eli eipä ollut teroluteista mulle hyötyä, kun tuhru tuli entiseen malliin ja menkatkin vielä päälle. Ensi viikon keskiviikona on soittoaika lääkärille ja koitan samalla saada luget terojen tilalle. Pääsisi uusin asein uuteen kiertoon :wink Ostin saunasiiderin ja suklaata kp 1:n "pelastukseksi" :grin

Larissa kp 1/27-29, yk 13

Hienoa kuulla hyviä uutisia tyttötiikeri.

Larissa pahottelut kp1. Uuteen nousuun ja plussa tuulia kohden :)

ON, eilen tais olojen mukaan olla kiinnittyminen. Kun tänään ei oo sellaista kipua ollut. Mahassa kokoajan juimii ja tissit päivä päivältä kipeämmät. Koira alkanut tänään seuraamaam mua joka paikkaan. Haluaa olla mun lähellä ja normaalisti ei tällästä tapahdu. Tai sitten kuvittelen ihan kaiken. Päivät menee niin kamalan hitaasti kun mies illassa ja tekee 10 tuntisia päiviä. Sellainen yksin huoltaja olo. Onneksi huomenna enään kun perjantai on vapaa. Odottavan aika on pitkä :)

Kp22/28-29 dpo8

Kiitos tytöt! ❤️ Positiivisin mielin lähden uuteen kiertoon :) Sen verran rasittavaa on aina tuo viikon tiputteluvuoto loppukierrossa, että mieluusti otan jonkun ratkaisun siihen oli se menkat tai plussa. Mutta on kyllä hyvä fiilis tästä alkaneesta kierrosta, jos vielä ne luget sitten saan :wink

Milloinkos oli hyvä aika alkaa raskaustestejä tuhlailee? ;)

Nyt olis dpo 8 ehkäpä. Kaapissa vaan yksi testi mut äkkiäkös niitä lisää sais ;)
Noei. Ehkä maltan odotella ens tiistaihin, sit olis vissiinki dpo14.

Mut eikös jotkut oo aika ajoissa saanu testeihin jo haamuja? :D

Vähän tekis kyl mieli testailla ;) mut ei saatu ovista kunnolla hyödynnettyä ni oon aika varma et testaus tässä kierrossa on turhaa :(

Mut ku se on aina niiiiiin superjännä fiilis odotella mitä siihen testiin muodostuu :D

Mulla samat fiilikset. Mutta mä en pysty odottamaan siihen päivään kunnes menkkojen kuuluis alkaa :D vaikka ne alkaisikin niin en silti tunne käyttäväni r-testejä turhaan. :) viimeks tosiaan sain plussan jo dpo 10-11.

Ihana asenne sulla Larissa, pysy vaan optimistisena! :) Nauti lohtuherkuistas :wink

norappille tsemppiä ootteluun, koita keksiä jotain puuhaa niin päivät hurahtas nopeesti :) Mäkin koiran kanssa yksin kotona päivät kun mies töissä, omat kesätyöt keikkaluonteisia niin aika paljon oon vaan kotona... Tekemisen puute kyllä meinaa vaivata itteekin!

Takaisin