Monta sivua viestejä taas, menee pikakommenteiksi kun liian pitkään olin lomalla.
Onnea Nyytti, Minea ja Susanne!
Tervetuloa IslaEstel ja mimulus! Plussatuulia! :)
Minni, kiitos kysymästä, mutta en saanut ovista kiinni. Torstaina sain yhtä vahvan testiviivan kuin keskiviikkona, ja siihen loppui mun testit. Enkä olis kyllä muutenkaan ottanut niitä retkelle mukaan, nyt ovis tuli jos tuli ajallaan, jos ei tullut niin ens kuussa uutta yritystä.
Psykoenkeli, ei ole testattu luovuttajan simppoja vielä, mutta ens kuussa hän on menossa testeihin. En kyllä koe että oltais tuhlattua aikaamme tässä, sen verran monia tiedän joilla on tärpännyt koti-insseillä puolen vuoden sisään. Ja yhdessä kuitenkin alussa sovittiin, että noin puoli vuotta yritetään ennen tutkimuksia, joten kaikki tiesi mihin oli ryhtymässä. Sperma-analyysikin on lähemmäs 100€. Mun puolesta jokainen saa uskoa mihin haluaa. Itsekin oon ateisti, mutta en usko kohtaloon vaan tieteeseen.

Ja muiden kommentteihin, tosiaan jos klinikalle menee, silloin sperma toki analysoidaan. Ja taudit ollaan testattu ennen yrityksen alkua.
Omaa napaa, juhannusretki oli kyllä ihan huippu reissu, varmasi yks parhaita juhannuksia tähän asti. Riitti hyvää ruokaa ja naurua ja pelailua ja kaikkea muutakin. Sain kyllä ajatukset tehokkaasti muualle yrityksestä, ei tällä hetkellä kovasti harmita vaikka tämä kierto ehkä menikin harakoille. :)