Raskaaksi 2015

Mitä beislalle kuuluu? Saitko ovisplussaa?:)

Ninukki onko viivat vahvistunut?

En tiedä ootteko sanonut mutta tuli mieleen :P

Hah, pyysin miestä tuomaan kaupasta mulle Libressen yösiteitä, noh en ihan saanut mitä tilasin :grin Sain Pirkan pikkuhousunsuojia ja jouduin ratakiskosta vääntään miehelle että mikä on siteen ja pikkuhousunsuojan ero :hilarious: Lisäksi pyysin fazerin sinistä menkkamasikseen ja sitäkään en saanut. No nyt mies lähti uudestaan varta vasten kaupasta hakeen mulle siteitä ja suklaata, on se ihana :Heartred

Myy, paljon voimia siihen kierukan laittoon! :Heartred

Ihanasti oli tullut plussia, onnea Nyytti ja Susanne! :happy: Viipsukallakin oli haamu,vahvistumista sinne!

Nni, pahoittelut negasta ja mami91:lle menkoista!

Lauruskaah, ihania ultrakuulumisia! :happy:

Tervetuloa joukkoon IslaEstel ja Mimulus! :)

On. Tänään on ollu oviskipuja jonkun verran, selkeesti kuitenkin menkkakipuja lievempiä. Mutta en oo kyllä aikaisemmin muista tällasta olleen, no ehkä sitä vaan kiinnittää enemmän huomiota nyt... :rolleyes: Nännit on nyt illalla tullu vähän araksi niin oletan että nyt on dpo 0. Toivon mukaan. :happy: Jos sais tänään vielä hyödynnettyä niin ei oo sitten ainakaan meiän aktiivisuudesta kiinni. :p Sitten vaan piinapäiviä kohti!

Lissu kp19/33-35

Myy haha ei noi miehet aina kaikkee ymmärrä :D näytin tolle tänään ovistestiä ja sanoin iha innostuneena että "kato"! Ni toinen totes, että "mikä toi on?"

Lissu tsemppiä piinailuun! Ollaan samassa veneessä :) millon aattelit testailla?

Ninni, normaalisti menkat kestää 5 päivää. Runsasta vuotoa on ensimmäiset 3 päivää, neljäs päivä vähenee ja viides päivä on aika vähäistä jo ja sitten loppuu ku seinään. Kuun alussa oli päivän runsasta vuotoa, toinen ja kolmas päivä tuli tosi vähän ja neljäs päivä oli pelkkää tiputtelua. Siksi ajattelin, ettei ne olis menkat ku ei oo koskaan tollasta ollu. Varsinki, kun edelliset menkat loppuneet 5-7 päivää sitten. Ne alkoi tiputtelulla, sitten oli 5 päivää normi menkat ja jatkui vielä 2 päivää tiputtelua. Kroppa ihan sekasin.

Tänään rinnat välillä aristaneet ja polttavaa menkkakipua tulee ja menee. Vatta turvottaa ja väsyttää ihan kamalasti. Kurkottelin lattialla ollutta turvaistuinta ja ku suoristin itseni takaisin seisomaan, niin nousi oksennus suuhun. En ymmärrä... Nyt vaan odottelen vajaa 2 viikkoa tädin saapumista.

Paljon onnea Nyytti ja susannne :)

Ihana ultrakuva lauruskaa ❤

Tervetuloa mimulus :)

Kyllä siinä haamulainen näkyy mannikka :) aika jänniä nuo vedellä testatut. Kannattaa siis testata jollain toisella testillä :)

Mamille pahoittelut menkoista. Onpa sulla ihana mies :) tuttua tuo, että oma lahopää ei koskaan tuo juuri sitä mitä pyytää :grin:Heartred

Täälläpäs on tapahtunut tänään vaikka mitä! Niin hyvää kuin huonoa. En ole kerenny kommentoimaan ku ollaan minilomalla, kännykällä oon vaan tykkäilly teijän jutuista.

Pahoittelut negan saaneille ja kp 1 kohdanneille! :(

Ja jokunen oli plussannutkin, onnea!! :)

Lisäys vielä, luin taaksepäin, siis ihan huijausta nuo one stepin r-testit! Vedellä näkyi positiivinen tulos! Hui! ;(

Nyt on tänään ollu aamupäivään asti kovia ovis kipuja, mutta nyt ne on loppu. Alamahassa outo tunne ja turvottaa, mutta voi olla ummetustakin ku ei vatsa toimi yleensä matkoilla :D

Joitakin uusiakin oli tullut joukkoon, kivaa! :)

Muokattu viimeksi:
Hmm.. Eli tosiaan saattaa kierto olla hakusessa kierukan jälkeen Joanmarie. Mulla oli ennen kierukkaa ja ekaa raskautta normaalisti aika lyhyt kierto n. 24-26 päivää. Eli eipä tosiaan auta kuin odotella. Mulla tänään alkanut taas mahaa juiliskelemaan ja vähän samat oireet kuin oviksessa. Tosi hämmentävää tämä kropan toiminta!

Mimulus mulla on ennen hormonaalista ehkäisyä kierto ollut n. 30 päivää, parin päivän heittoja ollut. Tosin siitä on todella pitkä aika sillä oli useamman vuoden pillerit käytössä, sen jälkeen raskaus jonka jälkeen hormonikierukka oli vähän reilu vuoden. Mulla ei ollut vuotoja ollenkaan kierukan aikana joten kierrosta sen aikana ei mitään hajua. Viime kierrossa oli ovis kp14 ja nyt tässä kierrossa oli joko kp 16,17 tai 18 eli nyt näyttäis aika normipituiselta.

Oonko hullu ku ajattelin mennä Lastentarvikkeeseen käymään huomenna ku ollaan tien päällä? :D siis ku lasta ei vielä ole, niin onko tyhmää käydä siellä.. mutta se olis matkanvarrella :) oon kiinnostunu emmaljungan vaunuista ja siellä niitä olisi. En ostomielessä menis, mutta mielenkiinnosta katsomaan.

Ninni, Ainahan niitä voi katsella. Tietää ainakin mitkä haluaa. Me oltiin niin nopeita että kerittiin tuplat hommaa kun plussasin viimeksi. Mietin jo niitten myyntiä kun en tiiä ovat enään silloin tarpeellisia. Ensin olisi kiva saada toinen lapsikin :)

Monta sivua viestejä taas, menee pikakommenteiksi kun liian pitkään olin lomalla. :wink

Onnea Nyytti, Minea ja Susanne! :wav

Tervetuloa IslaEstel ja mimulus! Plussatuulia! :)

Minni, kiitos kysymästä, mutta en saanut ovista kiinni. Torstaina sain yhtä vahvan testiviivan kuin keskiviikkona, ja siihen loppui mun testit. Enkä olis kyllä muutenkaan ottanut niitä retkelle mukaan, nyt ovis tuli jos tuli ajallaan, jos ei tullut niin ens kuussa uutta yritystä.

Psykoenkeli, ei ole testattu luovuttajan simppoja vielä, mutta ens kuussa hän on menossa testeihin. En kyllä koe että oltais tuhlattua aikaamme tässä, sen verran monia tiedän joilla on tärpännyt koti-insseillä puolen vuoden sisään. Ja yhdessä kuitenkin alussa sovittiin, että noin puoli vuotta yritetään ennen tutkimuksia, joten kaikki tiesi mihin oli ryhtymässä. Sperma-analyysikin on lähemmäs 100€. Mun puolesta jokainen saa uskoa mihin haluaa. Itsekin oon ateisti, mutta en usko kohtaloon vaan tieteeseen. :wink
Ja muiden kommentteihin, tosiaan jos klinikalle menee, silloin sperma toki analysoidaan. Ja taudit ollaan testattu ennen yrityksen alkua.

Omaa napaa, juhannusretki oli kyllä ihan huippu reissu, varmasi yks parhaita juhannuksia tähän asti. Riitti hyvää ruokaa ja naurua ja pelailua ja kaikkea muutakin. Sain kyllä ajatukset tehokkaasti muualle yrityksestä, ei tällä hetkellä kovasti harmita vaikka tämä kierto ehkä menikin harakoille. :)

Aijaa, okei :) ei kannata tietenkää myydä jos tykkäät niistä, varmasti tulee käyttöä vielä :) joo mennään huomenna vähän kattelee!

Ei hitto! Joku roskishaamu tai tosi selkeä viivanpaikka oli tohon tämän aamupäivän testiin ilmestynyt sen kuivuttua! En saa selvää onko siinä väriä vai ei... Ylempi on dpo 9 tehty, alempi tänään dpo 11 (aamun tokasta pissistä). Hui! Mitään tämmöistä en ole koko vuoden tjottailun aikana saanut testiin näkymään :O

Ja kyllä, olen friikki joka säilyttelee vanhoja testejä :D mutta onpahan vertailukohteita ;)

ImageUploadedByVau Foorumi1435004124.096366.jpg

Jep on siihen haamu ilmestyny :D oon vaan ymmärtäny ettei roskishaamuihin saa uskoa, mutta mistäs sen tietää. Huomenna vaan aamun ekasta pissasta uus testi ;)
Ja siis kovasti toivon sun puolesta että plussaisit :)

Tuhlaa pois! :P larissa muuten, tiedätkö vaikuttaako kuukautisten ja ovulaation välinen pituus jotenki kohdun limakalvon paksuuteen? Tai tietääkö kukaan? :)

Muokattu viimeksi:
Ninni, saattaa se vaikuttaa. Jos se on liian lyhyt (eli ovis tulee tosi aikaisin) niin limakalvo ei ehdi kehittyä tarpeeksi vastaanottamaan alkioita. Vehnänalkioöljy on monilla auttanut paksuntamaan limistä :)

Juu, mulla tuli ovis kp 17-18 niin se on varmaa suht hyvä aika ja vehnistä oon käyttänyt. :) jos aamulla se testi näyttää hailakkaa, niin käypä ostamassa digi ;)

Huomenta naiset!

Nega sieltä kuulkaas tuli ja tuhru on yltymään päin. Eli se eilinen lienee viivanpaikka tai mikä lie. Nyt vaan menkkoja ja uutta mahista oottelemaan! Jospa saisin luget ensi kiertoon terolutin tilalle niin saisi tuo tuhru huutia ja plussaa tilalle :wink

Larissa kp 29/27-31, dpo 12, yk 12

Muokattu viimeksi:
Takaisin