Raskaaksi 2015

Täällä silmät tarkkana seurailen teidän kirjoitteluja ovisplussista ja niiden tulkitsemisista :p itsellä nyt tosiaan kp 3...mutta ensi viikolla sitten alan ekaa kertaa sitä ovista tikuttelemaan..kun tuntuu toi kierron pituus nyt niin vaihtelevan enkä osaa pelkkien limojen perusteella arvioida :grin mulla olikin jo valmiina tilattuna davidin ovisliuskoja, mutta netistä lueskelin ettei niiden viivat aina vahvistu kunnolla..tilasin sitten vielä paketin cb:n hymynaamallisia testejä :grin ja huomasin tosiaan, että tossa cb:n esittelyvideossa sanottiin, että pitäisi olla 4 tuntia pissaamatta...eli varmaan ilta-aikaan sitten ajoittuu testailut kun lomakin kohta päättyy...Mulle on kyllä vaikeeta olla noin pitkää aikaa käymättä vessassa, kun normaalisti juoksen siellä varmaan tunnin välein :p pitää olla töissä iltapäivät juomatta mitään o_O

Täälläkin peukut pystyssä minealle! :thumleft

nni, kuulosta todella ikävältä :( Suosittelen myös puhumaan miehesi kanssa. Mullakin oli joskus sellainen tilanne, että mies etääntyi. Ja kun asiasta puhuttiin, kävi ilmi, että hällä oli omia huolia/stressiä jotka painoivat eikä silloin seksikään kovin innostanut. Ja kun tuo on vielä sellainen tuppisuu, ettei osaa puhua jos joku asia vaivaa.. Toivottavasti saatte puhuttua!

ON. Kuiva kausi. Eli ilmeisesti mulla oli ovis silloin reilu viikko sitten. Mutta kroppa näköjään reagoi siihen sitten aika voimakkaasti :eek: Nyt mahaa nippailee välillä ja pientä menkkakipua. Viikko sitten valkkaria oikein lorahteli pöksyyn ja nyt ei tuu yhtään mitään.. Mä niiiiin toivon, ettei menkat ala :smiley-angelic001 Talletuksia on tehty kyllä ahkerasti :rolleyes:

Waterlily, mulla oli noita davidin testejä ja mulla näkyi hyvin se tulos. Mulla on kyllä ihan aina näkynyt hyvin.

Munkin oli pakko ladata woman log kalenterin. Onpas ihan kiva. Saa merkattua kaikki. Mun kaveri joskus alkuvuodesta puhu tosta.

Soitin tänään naistenklinikalle ja siellä sanoi, et hormoni hyvin noussut eli ovulaatio on tapahtunut.
Menkat alko eilen illalla ja kp3-5 osuu tietty juhannukselle tai no huomenna olis kp 3, mut en pääse huomenna töiden takia.
No ens kierrossa sitten meen toisiin verikokeisiin. Laparoskopian saan sitten 6kk sisään tai no enään 5kk :D

Tsemppiä uusiin kiertoihin!
Onnea plussanneille! :)

Meillä lähti käyntiin yk35

-Mymmelisti kp2/30 (womanlogin mukaan nykyään 30) yk35

Nni, voi sua! Voimia sulle ja Beislalla oli hyvä pointti! En oo tullu edes ajatelleeks asiaa noin! Siitä oli siis mullekin hyötyä ;) Itellä asia koko ajan mielessä ja aina ei tuu ajatelleeks että asia voi olla toiselle yhtä rankka. Varsinkin jos toinen osapuoli on huono puhumaan niin se saattaa purkautua kiukuttelulla :)

Mittasin ovis plussan siis su ja maanantaina olin inssissä. Auttaakaa miks mulla on nyt oviskivut?!

Mira13, en tiedä miks sulla nyt kipuja on jos oviksesta on aikaa pari päivää. :/ Tietääköhän joku muu..

Tietääkö joku miten kauan tuota vehnistä pitäis käyttää? Ovulaatioon asti? Vai ensimmäiseen positiiviseen raskaustestiin asti? Mä sitä oon päivittäin ottanu. :)

Minealle varovaiset onnittelut plussasta. Jos vielä testailet niin osta Apteekin oma, PregCheck tai digi, sillä ne ei valehtele :wink Rfsu:n ja OneStepin testeistä on täällä kuultu liian monta kertaa, että antavat virheellisiä haamuja :sad001

Waterlily, mulla oli joskus Davidin puikkomallisia o-testejä (samoja ne on kuin liuskatkin, niissä on vaan muovikuori päällä :grin). Ja sain niillä KIRKUVAT viivat eli toimii :) Mutta kannattaa tosiaan olla 4 tuntia pissaamatta ja eikä juoda kauheasti vettä tai kahvia.

Mira, luultavasti sulla siellä vaan keltarauhanen toimii hyvin munasarjassa. Se saattaa aiheuttaa ovismaiset kivut tuossa vaiheessa.

Ninni, vehnistä litkitään koko kierto. Se vahvistaa kohdun limakalvoa eli on tarpeellinen ihan kierron lopussakin vielä, jos plussaa tavoitellaan :wink

Larissan tietotoimisto kiittää ja kuittaa :grin

Muokattu viimeksi:
Okei hyvä, käytän sitä sitten niin kauan kunnes plussa tulee joskus. Ehkä. Ainakin tuo pullo loppuun. :) Oon muuten tottunut siihen makuun jo, ei enää yökötä niellä sitä, tosin vettä pitää aina päälle ottaa. ;D

Ninni, onko sulla minkä merkkistä se öljy? Mulla on sellaista kuin Neo-E ja melkeinpä tykkään sen mausta :grin Ja jos plussaat niin käytä vaan silti pullo loppuun, sillä se tekee vaan hyvää alkuraskaudessa :wink

Joo mulla on sitä samaa :grin en ite nyt ihan sanois, että tykkään sen mausta, mutta kyllä siihen tottui :rolleyes: paljonko otat sitä? Nimittäin ohjeessa lukee 1tl ja sitä ei sais ylittää, mutta oon lukenu palstoilta, että se 5ml ei menis teelusikkaan. Oon siis ottanu vajaa ruokalusikallisen aina:nailbiting:

Larissa, mitäs kipua sitten voi olla, kun on nivusia "sattunut" jo kolmisen viikkoa? :grin kans jotain keltarauhas juttua? Menkat alkoi 4.6. Kipua ollut toukokuun lopulta ja jatkuu vieläkin. Ensin siis luulin kivun johtuneen alkavista kuukautisista, mutta eipä ole kivut lieventyneet.. Ei siis mitään pahaa, pystyn olla normaalisti, mutta tunnen koko ajan nivusissa nippailua. :)

Ninni, tässä kun olen vuoden verran näitä luomukiertoja seuraillut niin jonkin sortin nippailua tuntuu koko ajan olevan läpi kierron. Kai sitä vaan kiinnittää näihin eri lailla huomiota, kun kroppaansa innoissaan kyttäilee :grin Munasarjoissahan tapahtuu jotain lähes koko kierron, eli olisiko vaan niiden syytä? :grin Alkukierrosta kasvaa munasolut, sitten on ovis ja loppukierrossa tuntuu keltarauhasen toiminta ja lopulta menkkakivut (jos plussaa ei kuulu). Itse olen tässä kierrossa ottanut vehnistä 1 rkl päivässä (meidän rkl-mitassa lukee, että se olisi 5ml). Aiemmin otin vaan sen 1 tl. Ei vehniksestä varsinaisesti mitään yliannostusta voi saada.

Ps. En siis ole mikään terveydenhuollon ammattilainen vaan luen vaan liikaa ja etsin tietoa kaikesta aiheeseen liittyvästä lääketieteellisiltä sivustoilta :grin

Ninni voi hyvin olla mahdollista että sait vaan kerran sen ovisplussan. Ja cb digi antaa sen just silloin kun lh huippu korkein. Vaatii tosiaan n. 4 tunnin pidätyksen. Itselläni on niin nopea huippu että teen testin 2 kertaa päivässä, että ei mene ohi. Inseminaatioiden takia pakko saada se kiinni. Käytän liuskoja ja digiä. Saatan ensin tehdä liuskan ja varmistan digillä. Aamutestin teen aina digillä. Tällä tavoin olen oppinut tuntemaan miten ovis mulla toimii, ja tiedän jos hymynaama tulee aamulla on ovis jo sinä päivänä, ja yleensä aina lähes kellontarkkuudella tiedän milloin kipuja odotettavissa.

Takaisin