Kyfi, tervetuloa! Jos saat vaihdettua nimimerkin, sut muistaa paremmin kun kone laittaa kaikille uusille Kyfi-alkuisen nimimerkin.
Pyskoenkeli, kiva kuulla susta taas. Jos ei nyt tärppää, niin eipä se elokuu ole kaukana.
Hileinen ja PikkuMinski, samaa mieltä minäkin että yksityisellä homma alkaa kyllä luistaa todella nopeasti! Mekin saatiin heti seuraavalle viikolle ensikäynti ja aukiolotutkimus.
minea, viivalle vahvistumista! :)
Ninni, mä luulen että tosiaan on sekin mahdollista, että oviksen saa kiinni vaan yhdellä testillä. Ja ite oon kyllä huomannut, että näytteen vahvuus vaikuttaa paljon viivaan.
Lissu jes, hyvä että ovis jaksoi odottaa ja mies ehtii kotiin. :)
norappi huh, johan sulla on oviskivut! Eipä tartte ainakaan arvailla, onko tapahtunut.
nni, voimia epävarmoihin fiiliksiin. Luulen että sun tosiaan kannattais puhua sun miehen kanssa. Testauksen suhteen toisaalta ymmärrän sua, ja toisaalta vaimoni kautta sun miestä. Mäkin tykkäisin testata yksin, varsinkin jos mielestäni testaan turhan aikaisin. Mäkään en turhaan haluais tuottaa pettymystä myös toiselle. Kerran testasin yksin ja kerroin jälkeenpäin, ei vaimo suuttunut mutta pettynyt oli kyllä. Hän selitti mulle, että vaikka on ei-raskautuva puoliso, toivoo kyllä yhtä paljon mielle vauvaa. Mutta siinä missä mä voin kyttäillä oireita, hän on vaan sen tiedon varassa mitä kerron. Eikä hän halua koko ajan olla multa tenttaamassa että miltä nyt tuntuu. Hänelle testaus on harvoja asioita yrittämisessä missä voi olla mukana. Vaikka välillä tuntuu kiusalliselta "neuvotella" milloin testataan, oon nyt kunnioittanut vaimoni toivetta.
puhvis höh, tulis nyt täti paikalle jos testien mukaan ei ole tärppi käynyt.
On. Aamulla inssi tehty, saa nähdä saanko oviksen vielä tikkuun tänään tai huomenna. Eipä mulla toisaalta syytä ole olettaa että se ei tulis ajallaan, eli uskon varassa mennään jos en ehdi ennen juhannusta sitä tikkuun saada! Kp14/28-32