Raskaaksi 2015

Norappi, toivotaan että nyt tärppäis! Peukut pystyyn! Mulla kans maha melko kipeä, siis nivusia nippailee. Mutta en tiiä onko ovis ollu tai menny. Ärsyttää ku tuntuu ettei testit toimi oikein.

Kp 13

Mä oon todennut Period Diary sovelluksen hyväksi itselleni. Woman Log oli jotenkin epäselvä. :(

Onkohan plussa vielä? Ei taida. Testit heittelee koko ajan. Sunnuntaina ei hymynaamaa, eilen oli hymynaama ja sitten tosi haaleita viivoja ja nyt noinkin tumma, mutta tänään ei hymynaamaa. Livenä tuo on siis tummempi kun kuvassa, taisi tummua tuosta vielä lisää.:BangHead

ovistesti 2 ti 16.6.jpg

Ninni, Musta toi ei oo plussa vielä, mutta jos tummu niin voikin olla. Kannattaa talletella. Aika erikoinen se cb testi jos maanantaina vaan näyttää hymy naamaa.

Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa :)

Törkeästi omanapailen nyt vaan. Tavallaan pitäisi jäädyttää yritys ainakin seuraavaksi kierroksi, kun en haluais enää pitkittää koulusta valmistumista, jos en saakaan asioita järjestettyä. Tavallaan taas uskon, että asiat järjestyy, ja voi niin paljon tahtoisin oman pienokaisen. Esikoisen kanssa käytiin tänään kaupassa ja kun se energiapakkaus juoksi mun edellä, niin tuli sellainen olo, että mun "kuuluisi" olla raskaana. Mieliala vaihtelee koko ajan ja en tiedä mistä se johtuu, mutta mulle on iskenyt ihan kamala pelko, että mies on pettänyt tai aikoo pettää mua.
Menkkaolot alkoi heti aamusta ja pitkin päivää tullut välillä takaisin. Valkkaria tulee ihan järjettömästi ja koko ajan saa olla tarkistamassa että tuliko verta. Ostin kaupasta rfsu:n r-testejä ja aion testata maanantaina jos tätiä ei näy. Joku kysyi lääkäriin menosta, niin varaan ajan ensi viikolla, kun menkat loppuu. Mikäli ne nyt juhannuksena alkaa.. Koska silloin nää kivut ei voi raskaudesta johtua. Pupuilut sattuu edelleen ja usein sen jälkeen alavatsa juilii ilkeesti. Kp25/28 (tai kp12/28)

muoks* itsellä on Ovia fertility ja tykkään siitä tosi paljon

Itselläni on Womanlog ja Clue :rolleyes: Sekä BabyMed, joka toimii niin kierron kuin raskaudenkin seuraajana :grin Koska mihinkään appiin ei yksistään oo saatu sellasta mikä täysin tyydyttäisi niin :p

Täällä edelleen täti hukassa. En olekkaan tässä nyt sitten testaillut, ja juuri tuossa puhuin miehen kanssa että menkööt tämä viikko vielä ja testataan ensi maanantaina jos testattavaa on...

Oisko täällä nyt joku testailemassa että pääsisi tiirailemaan muiden testejä kun omiin ei selkeästi mitään ole vielä ilmestynyt? :)

puhvis kp40/33

Hmm..edelleen pistäviä kipuja alavatsassa jännä ei näin kipeä ennen ole ollut noh eiköhän se siitä hommaa riittää muutto ja juhannus sekä töissä hommia paljon saatikaan kotona :) onko muute muita isomman katraan omaavia yrittäjiä? Mulla 4 murua

Ninni, en mä oikein tiedä. Tuntuu vaan, et siitä asti ku mies oli kaverinsa kans juomassa, et se ois jotenki etääntyny. Läheisyyttä ei oo läheskään yhtä paljon, kuin ennen enkä muista koska viimeks mies olis kieltäytyny seksistä mut nyt niitä syitä on ruvennu tulemaan. Kyllähän meil edelleen sitä on, mut ottaa vaan koville tulla torjutuks. Enköhän mä tän kaiken vaan kuvittele, ku tunteet pinnassa koko ajan.

Eilen mies sit suutahti ku kerroin et tein testin aamulla. Hän kuulemma haluais olla mukana testaamassa. Ei auttanut, vaikka selitin etten halua tuottaa pettymystä sille. Sit se vaan tokasi, että ei aio mun kanssa jatkaa yrittämistä ennen ku oon valmis tekemää lapsen sen kanssa, enkä yksin. Sitäki itketti nyt sit ihan tarpeeks. En tiedä tarkottiko se edes sitä, mut se kai selvii tänää myöhemmin

nni tsemppiä! :Heartred toivottavasti asiat selviää!

testasin sitte eilen illalla hyvin laimeesta pissasta samanlaisella one stepin testilla haamun! :help mitähän tää on... :rolleyes: Enkä tietenkään muistanut kuvaa ottaa! Niissä oli väriä ja reunat oli punaisemmat mutta en tiedä oliko viivanpaikkoja? Se nega testi oli joku RFSU:n testi..:oops: En tiedä. Aika epätodennäköistä et näyttäis vielä mut eihän sitä tiedä. Voi olla väärä tulos tai väärin nähty. :grin

minea: mulla on one stepin testit näyttäneet tosi selkeää viivanpaikkaa enkä ollu raskaana (saatto olla jopa hitusen väriä) mutta toisaalta taisin saada rfsu:n testiinkin silmin nähtääväv viivanpaikan enkä ollut raskaana :grin Toivottavasti sulla kuitekin kyse oikeesta haamulaisesta. Jospa se lähtis siitä vahvistumaan. Teetkö huomenna uuden testin?

täällä kp 27/36, dpo5. Onneks lähden lasten kanssa reiluksi viikoksi reissuun niin ei tuu testattua liian aikaisin.. saatan minä yhden liuskatestin ottaa mukaan.. mutta niin ku jo aiemmin sanoin, en usko tärpänneen. Mulla on jotenkin sellanen fiilis että kuudes lapsi antaa odotuttaa itseään hyvän tovin.. Toisaalta jos tulisin vasta loppukesästä raskaaksi, sekin olis ok.. ehtisin käydä opinnoissani kolmannen vuoden loppuun. Mutta asioilla on tapana järjestyä tuli raskaaksi missä vaiheessa tahansa.

Nni, sun kannattais puhua sun miehelle sun tunteista, ei oo kivaa tommonen :/ kyllä sitä alkaa väkisinkin mielikuvitus laukata jos ryyppyillan jälkee alkanu etääntymään. Vaikka ei se edes tarkoita välttämättä yhtään mitään.
Sit toisaalta toi on hyvä merkki ku miehes haluaa olla mukana tuossa testailussa, mutta menee kyllä yli vähän jos suuttui siitä. Toivottavasti asiat selviäis. :/

Mä nyt yritän tehdä nuo ovistetit ihan ohjeen mukaan tänään. Eli joskus illempana ku pystyy pidätellä pissaa jo kauemmin eikä tarvi litkiä juotavaa. Mulla on aamusin ja päivisin pakko käydä vessas aika usein, siis johtuu juomisesta. Tulis muuten aika laimea näyte.

Kyfi, tervetuloa! Jos saat vaihdettua nimimerkin, sut muistaa paremmin kun kone laittaa kaikille uusille Kyfi-alkuisen nimimerkin.

Pyskoenkeli, kiva kuulla susta taas. Jos ei nyt tärppää, niin eipä se elokuu ole kaukana.

Hileinen ja PikkuMinski, samaa mieltä minäkin että yksityisellä homma alkaa kyllä luistaa todella nopeasti! Mekin saatiin heti seuraavalle viikolle ensikäynti ja aukiolotutkimus.

minea, viivalle vahvistumista! :)

Ninni, mä luulen että tosiaan on sekin mahdollista, että oviksen saa kiinni vaan yhdellä testillä. Ja ite oon kyllä huomannut, että näytteen vahvuus vaikuttaa paljon viivaan.

Lissu jes, hyvä että ovis jaksoi odottaa ja mies ehtii kotiin. :)

norappi huh, johan sulla on oviskivut! Eipä tartte ainakaan arvailla, onko tapahtunut.

nni, voimia epävarmoihin fiiliksiin. Luulen että sun tosiaan kannattais puhua sun miehen kanssa. Testauksen suhteen toisaalta ymmärrän sua, ja toisaalta vaimoni kautta sun miestä. Mäkin tykkäisin testata yksin, varsinkin jos mielestäni testaan turhan aikaisin. Mäkään en turhaan haluais tuottaa pettymystä myös toiselle. Kerran testasin yksin ja kerroin jälkeenpäin, ei vaimo suuttunut mutta pettynyt oli kyllä. Hän selitti mulle, että vaikka on ei-raskautuva puoliso, toivoo kyllä yhtä paljon mielle vauvaa. Mutta siinä missä mä voin kyttäillä oireita, hän on vaan sen tiedon varassa mitä kerron. Eikä hän halua koko ajan olla multa tenttaamassa että miltä nyt tuntuu. Hänelle testaus on harvoja asioita yrittämisessä missä voi olla mukana. Vaikka välillä tuntuu kiusalliselta "neuvotella" milloin testataan, oon nyt kunnioittanut vaimoni toivetta.

puhvis höh, tulis nyt täti paikalle jos testien mukaan ei ole tärppi käynyt.

On. Aamulla inssi tehty, saa nähdä saanko oviksen vielä tikkuun tänään tai huomenna. Eipä mulla toisaalta syytä ole olettaa että se ei tulis ajallaan, eli uskon varassa mennään jos en ehdi ennen juhannusta sitä tikkuun saada! Kp14/28-32

Beisla, mä niin toivon että sain sen oviksen kiinni vaan sillä yhdellä testillä, ainaki pitäis sitte olla hyvät mahikset raskautua :) mutta outo tilanne jotenkin..

Soitin äippäneuvolaan ja käytin tietenkin asemaani sairaanhoitajana hyväksi. :grin Mulla on säännöllinen lääkitys jonka toivoisin voivani lopettaa jos raskaana oon. Täti oli tosi kiva ja kysyi että varataanko jo aika. Sanoin et ei vielä, sit se kertoi että nykyään täällä ei käydä enää välttämättä verikokeessa. Sieltä saa hakea tarvittaessa testin tai testailla kotona. Sanoin että palaan asiaan ens viikolla jos testi positiivinen.:smug:

Takaisin