Raskaaksi 2015

Ja omaa napaa, jes saatiin viimein luovuttaja kiinni. Tehdään inssi ke aamuna riippumatta ovisplussasta. Ainakaan tänään ei tullut. Teen varmaan huomenna testin ja ehkä myös ke, tosin se ei muuta aikataulua kun juhannuksena ei pysty kuitenkaan tekemään inssiä. Pitää vaan elää toivossa että ovis kuitenkin tulee normiajan puitteissa, niin ehkä siellä on joku sitkeä simppa vielä hengissä. Kp 12/28-32

Ilmoittaudun mukaan tänne kuumeilijoihin... meillä menossa nyt kolmas kierto ilman ehkäisyä ja nyt taas jännän äärellä, kun oletetut menkat pitäis alkaa huomenna. Tänään tein malttamattomana Davidin herkän testin, mutta negaa näytti... mahtaako tuo positiiviseksi enää muuttuakaan. :( Mitään menkkoihin viittaavaa ei kyllä oo viel tänään ollut havaittavissa ku yleensä jo edellisenä päivänä tuntuu... tosin päivällä parilla heitelly kierto toki tuon ehkäisyn lopetuksen jälkeen, mutta yllättävän säännöllisenä kierrot pysyneet... Puuh.

Onko kukaan mittaillut lämpöjä oviksen aikoihin? Itse en ole. Luin netistä, että voi lämpö nousta jopa asteen, mutta sitä ei saisi kainalosta mitata vaan suusta, peräsuolesta tai emättimestä :woot:

Eeeeliah, tervetuloa ja toivotaan pikaista plussaa. :)

Beisla ihana että saitte luovuttajan kiinni ja pääsette just ennen juhannusta tekemään inssin :) millonkas sulla sit ois se mahdollinen ovis? Entä pystyykö juhannuksen jälkeen tekemään heti uuden inssin? :)
Toivotaan että teiä luvuttajalla ois mahtisimppoja niin pääsisitte jo plussaamaan :)

Eeeeliah tervetuloa! Onko teillä ennestään lapsia, vai yritättekö ensimmäistä?

Ninni, mä yritin yhdessä kuussa mitata lämpöjä korvalämpömittarilla, mutta sain niin epäluotettavan heitteleviä tuloksia, että päätin lopettaa. Ei huvittanut kokeilla sitä tarkempaa menetelmää, ostan mieluummin tikkuja. :p

mindi, oviksen pitäis olla nyt maanantai - perjantai -akselilla. Huomenaamun on viimeinen mahdollisuus ennen juhannusta tehdä inssi, joten ei kannata tikuttaa sen jälkeen. Juhannukselta palaan vasta ma iltana, joten jos ovis ei jostain käsittämättömästä syystä myöhästy, silloin on ihan liian myöhäistä. Mutta jos on ajoissa, sen keskiviikon pitäis riittää. :)

On. Eilisillan ja tämän aamun o-testit siis nega, mutta kaipa se sieltä tulee. Kp13/28-32

Ninni: suusta on kaikista varmin mittailla. Itse en tällä hetkellä ole siihen hommaan lähtenyt mutta jossain vaiheessa elämää tuli sitäkin tehtyä. Lämpö kannattaa mitata aina samaan aikaan ja olisi hyvä jos katkeamatonta unta olisi takana vähintään 3 tuntia. Lämpö pitää mitata ennen kuin nousee sängystä ylös. Minä kirjasin lämmöt sellaiselle sivustolle kun fertility friends. Sinne pystyy kirjaamaan muutkin oireet ylös. Aamulämmöissä on se huono puoli, että se ei ennusta ovulaatiota, vaan ilmoittaa jälkikäteen. Perustuu siihen että ennen ovista lämpö laskee hiukan ja ovulaation jälkeen nousee. Ovulaatio on yleensä niillä paikkeilla kun lämpöihin tulee pieni notkahdus. Menetelmä on kovin häiriöaltis. Jos on vähän flunssaa niin sekin vaikuttaa. Niin ja lämpöjä pitäs mittailla koko kierron ajan.. loppukierrosta lämmöt yleensä nousee vielä vähän jos on raskaana ja jos ei ole niin ne laskee alas.

Otan osaa Gatusa. :Heartred
Beislalle tsemppejä inssiin. Jos sun kierto on säännöllinen, niin luulen että teillä on oikein hyvä ajoitus. :Heartred
Tervetuloa Eeeeliah. :Heartred

Mulle iski flunssa.. nuha.. ja heti tuli paine poskionteloihin ja kova päänsärky.. :sad001 tänään kp 26/36, dpo 4. Aika varma fiilis taas siitä että ei oo tärpännyt. Yritystä on ollut niin vähän.. ainoastaan ovisplussapäivänä.. ja 5 päivää ennen sitä.. ja oviksen ajankohta alkoi epäilyttää mua.. jotenkin tässä kierrossa ei ole ollut niin selkeät oireet.. oon jo valmiiks pettynyt :sad001 ehkä ne menkat ei kirpase niin pahasti kun suren jo tässä vaiheessa.. positiivistä se että verinen valkovuoto loppui oletettuun ovispäivään.. oiskohan se liittynyt jotenkin ovulaatioon.. sitä vuoto vaan tuli 10 päivänä aikana aina välillä.. (ei joka päivä)

Junibea höh, hus pois flunssa sieltä. Ja kyllä se kertakin voi riittää, samaan mäkin uskon. :)
Kyllä mun kierto on ollut säännöllinen, paitsi se taukokuu venyi viikon yli normaalin maksimin, mutta johtui kai lomastressistä.

Lämmön mittauksesta, suu on toiseksi tarkin paikka, tarkin on se peräsuoli tai emätin. Näin ainakin on lukenut jokaisen lämpömittarin ohjeessa, mitä oon lukenut.

Hei te jo raskautuneet! Mua kiinnostais tietää että miten teidän lämmöt on menny raskausaikana, jos joku niitä on mittaillu. Pysyykö lämpö koholla ja kuinka pitkään, ja oliko vaan vähän koholla vai selkeesti koholla? :)

Nega testattu aamulla. Eiköhän se täti juhannuksena sit tuu kylään. Tai mikäli puolivälissä kiertoa tulleet vuodot oli menkat, nii sit on menossa vasta kp12. Odottelen loppukuun ihan rauhassa ennen ku mietin asiaa sen enempää

Heips! Täällä yrirys päällä yk3 ja kp16/30-34 lapsia on ennestään. Ei tämä silloin ollut vaikeaa :) noh eri mies sekin saattaa vaikuttaa ikä on itselläni 29. Ylipainoa ei ole kun muutama kilo ja en juo tai polta. Miehellä taas on ylipainoa jonkin verran. Tikutin ovikset viime kuukaudet yk1 kierto17 /29 yk2 20/ 34 nyt en tikuttele meinas hermoraunioksi mennä r-testien haamujen kaa..nyt eletään normaalisti ja kehon mukaan. Muuten ei mitään oireita täsaä kierossa kun tänään pistää vatsaan vähät väliä ja limoja on joten ovista taitaa pukata

nni, voi kurja. Pahoittelut negasta :( jospa ne menkat ei tuliskaan ja saisit sittenkin sen plussan!

Muistaakseni täällä on jotkut puhuneet jostain womanlogista.. Voisko joku valaista mua ja kertoa mikä se on? :rolleyes:

Täällä alkoi menkat sunnuntaina kp 34/31-34.
vaikka nyt ei aktiivisesti yritetä lasta niin aion tikuttaa koska haluan vähä tietää missä vaiheessa on ovis jne ku kierrot on nyt venynyt.
Jos joku päivittää listaan nii mulle voi laittaa tjottailee.

Nni, pahoittelut negasta :( mutta toivoa on jos ei tätiä näy!! :)

Millier, womanlog on kalenterisovellus. Sinne merkataan mm. kuukautisten alkupäivä, yhdynnät, kommenttejä, lämmöt, paino... Keskimääräisen kierron perusteella sit womanlog näyttää aina mikä kiertopäivä on menossa ja milloin on ennustettu ovulaatio. Näyttää myös hedelmällisiä päiviä.

Suosittelen sitä! :)

Tossa esimerkkikuvaa womanlogista. Mä en käytä tota hirveesti. Merkkailen seksin määrän ja tarkkailen kiertoa. Monilla on paljon enemmän kaikkea tossa :D

Liitteet

• Screenshot_2015-06-16-10-41-57.png
    Screenshot_2015-06-16-10-41-57.png
    134.6 KB · Katsottu: 181
Morot! Palaan tänne nyt muutaman kuukauden tauon jälkeen. Ollaan miehen kanssa pidetty taukoa "yrittämisestä"(tjottailusta) vaikka ei olla ehkäisyä käytettykään. Päätös oli yhteinen. Mä halusin keskittyä treenaamiseen ja kouluun ja mies ehdotti, että palataan asiaan elokuussa, kun hän virallisesti vapautuu.
Nyt on kuitenkin ilmeisesti mieli muuttunut, sillä tässä kierrossa "lasti on mennyt perille saakka." En ota stressiä raskautumisesta (ainakaan vielä). Tottakai mä toisen lapsen haluan, mutta ei se maailmanloppu ole jos ei ekasta tärppää.

Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut surua kokeneille ♡

Tervetuloa mukaan kaikki uudet! Tervetuloa myös taas messiin Psykoenkeli :)

Pahoittelut negan testanneille :sad001

Lämpöjen mittailusta; Itse olen muutamissa kierrossa mitannut joskus viime vuoden puolella. Tässä kierrossa mittasin myös, kun halusin varmistaa oviksen olevan ohi ja seurata, että miten lämmöt nousee terolutin kanssa. Mulla tulee aina käyrässä jyrkkä lasku oviksen aikaan ja sitten lämmöt lähtee nopeasti nousuun. Normaalilämpö mulla on alle 36. Laitan tähän tämän kierron käyrän Fertility Friendistä (suosittelen) :) Alkukierrosta en jaksanut mitailla :grin Ovulaatio on ollut kp 17. Mulla on puhelimessa myös My Calendar, johon olen tykäsynyt (vastaava sovellus kuin Womanlog)

lämpökäyrä_kesäkuu 2015.jpg

Iteki tänään latailin tuon woman login (piti kesä ottaa rennosti) ite tykästyin siihen ko se näyttää kiertopäivät eikä tarvi aina olla laskemassa kalenterin kans mones päivä on menossa. Harmittaa vaan se, ettei siihen saanu ovista lisättyä (tai ainakaan en vielä löytäny) jos siitä on varmuus koska se on ollu.

Takaisin