Huoh! Koko aamun oon lueskellu viestejä

Oon ollu taustalla kun ollu yövuoroissa ja sielläkin ollu niin hässäkkää ettei oo kerenny lueskelle saatika kommentoida!
Onnea Plussasta Medinia ja Kerttu!!
Tervetuloa Ninni, Norappi ja waterlily85, Kaakao ja Roses 92! Pikaista plussaa!
Nimistä oli ollut puhetta. Meillä on kans mietitty nimiehdotuksia sekä tytölle että pojalle :)
Täytyy vaan toivoa, että jos kaverit ja sisarukset alkaa lisääntyä kovastikin, ennen kun on meidän vuoro, ettei nimi valinnat menis niiden käyttöön... Vaikka eipä kai se haittais vaikka jollain kaverilla olisikin saman niminen lapsi. Me ollaan mietitty että etunimi ois kiva alkaa V:llä, kun haluttais että etu- ja sukunimi alkais samalla kirjaimella. Toki mieli voi muuttua vielä jos joskus sen pienen nyytin saa.
Beislalle Onnea hyvistä tuloksista!
Mira Muutto puuhat kuulostaa kivoille ja vie varmasti ajatusta vähän muualle! Plussatuulia!
Gatusa Osanotto ja voimia

Ninni 22 Ei muuta kun hyödyntämään ovista heti kun saat sen kiinni!
Ytnom Millon meinasitkaan testata? Mikä kp/Dpo sulla on menossa? Voisko kuitenkin olla plussa?

Lissu Toivottavasti pääsette hyödyntämään oviksen!
Norappi Kyllä tuo on plussa! Ei kun vällyjen väliin hyödyntämään!
Piinailijoille oikeeen paljon plussa onnea!!!

Pahoittelut negan saaneille ja tädin kohdanneille
On. Täällä myös yksi joka odottolee ovista, luulen sen olevan torstaina tai perjantaina. Tähän kiertoon päätin olla tikuttamatta kun kaupan ovishylly ammotti tyhjyyttään kun yritin tetejä ostaa ja toiseksi kun meillä on lähes koko viikon vieraita kylässä niin vaikea testata.
Tosiaan tänään veljen perhe tulee mutamaksi päiväksi kylään ja saan viettää ihanan kummitytön kanssa aikaa ja pääsen nuuskuttamaan lisäksi kuukuaden ikäistä toista veljen tyttöä! Auttaisko se raskautumaan

Sitten Juhannukseksi tuleekin ystäviä kämppätäyteen, yritetään tässä jossain välissä hyödyntää ovista.
Ovis oireita ei juuri ole! Paitsi että hyvinhyvin kosteaa on, mutta se on normaalia tässä vaiheessa kiertoa!
Hipsutin kp 12/28(26-33) Yk 9