Raskaaksi 2015

hyvin, kohta 6kk ja muutamia sanoja suomea puhuu istuu ite ja tuettuna kävelee, kovasti yrittää välillä nousta konttaan, ryömii ja kierii alhamdulillah :) pakittaa tyynyn ohi taitavast. :) mitenkäs siellä menee roses92?

huoh töitä tehty eli naamakirjaan perustin oman sivun...laitoinpa nimeksi Aichan neulemaailma sille :) siellä on kuvia mun neuleista sekä vauvan että aikuisten.

Onpas tullut paljon tekstiä. :happy: Huh, saan ilmeisesti pitää kynteni! Suussa olevien katteiden perusteella olin ilmeisesti diagnosoinut itseni väärin! Kävin eilen hakemassa ab-kuurin päivystyksestä ja on kyllä auttanut! Ilmeisesti joku bakteeri nielussa. Ei kyllä mikään tavanomainen angiina! Tästä huomaa että en oo lääkäri, pelkkä valmistuva sairaanhoitaja-pahainen. :wacky: No onneks helpottaa! Jospa huomenna ois työkuntoinen.

Nyt pääsee taas oireita kyttäämään kun sairastaminen loppuu. Pitäis vaan malttaa ainaki ens viikonloppuun ennenku testaa. Haluaisin käydä clearbluen digitestin ostamassa, se vaan on niin ihana! Esikoisesta tein sen sillon ja se näytti muistaakseni raskaana 1-2 silloin. :joyful: Nyt tänään vielä koitan lepäillä ja käyn huoltamassa ripsienpidennykset miehen siskolla. Plussatuulia kaikille! :angel8

Gatusa, hyvältä näyttää sun fb-sivut :) Toivottavasti appesi vielä paranee!

Minea, huh selvisit säikähdyksellä! :D tilaa digitesti netistä ;) saat 2kpl paketin samaan hintaan (tai halvemmalla) kuin yhden kpl apteekista.

Onnea Kerttu ja Mendinia!!! :happy:

Negan testanneille pahoittelut, samoin heille, joille kutsumaton vieras on tupannut kylään! :sad001

Minni2 kyllä minäkin tuon plussaksi tulkitsisin. Tosin en noita liuskoja ole käyttänyt, mutta onhan tuo jo yhtä vahva viiva vähintään :)

Gatusalla riittää näköjään huolta suvusta siellä! Hankalalta kuulostaa appesi tilanne, toivottavasti järkiintyy ja lähtee hoitoon.

Hienoa minea että alkaa tauti taittua! :)

Eilen aloitin ovistestit tyylipuhtaalla negalla, mutta tänään tuli jo tikkuun toinenkin viiva. Aiemmin olen vain noita clear bluen digitestejä käyttänyt, niin ei ole näistä tikuista kokemusta... Voikohan sitä toivoa, että jos jotain viivaa alkaa ilmestyä, niin jossain vaiheessa olisi se ovulaatiokin sieltä tulossa?! No, huomenna on vasteultra, niin näkee mikä on tilanne. Varmuuden vuoksi kyllä jo pistin miehen hommiin :wink

Kaakao kp 9/23-28

Kaakao, mulla tulee aina haalea testiviiva, koko kierron ajan melkeen. :) mutta kaikilla ei tuu. Oviksen aikana tietenki sitte tummempi testiviiva. Ja jos sulla ei yleensä tuu testiviivaan mitään, niin voihan se olla että ovis tulee lähipäivänä :)

tänään kp 11/(29?)

Joo kyllä mulla kaakao ovistesti näyttää ympäri kierron jonkinlaista viivaa. Oviksen lähestyessä se alkaa selvästi tummumaan. Oon säilytelly aina edelliset testit niin pystyy vähän vertailemaan :)

Ahaa... kiitos vastauksista :) Olen siis tehnyt nyt peräti kahdesti tuon tikun, aiemmin vain digejä. Ja eilen ei tullut kyllä minkäänlaista viivanpaikkaakaan ja tänään selvä haamu. Että jospa se siitä olisi tummumassa sitten :)

MrsH, kiva oli kuulla sun kuulumisia. Hyvää vointia loppuraskauteen! :)

Kertulle paljon onnea! Siellä oli jo hienot viivat. :happy:

Junibea, hyvään saumaan tuli teillä sitten tallettelut. Pääsee sitten kunnolla piinailemaan. :p

Minea, hieno juttu että selvis mikä on syynä. Toivottavasti paranet nopeesti!

Larissalle paljon plussatuulia, toivottavasti nyt terot tois plussan mukanaan! :)

Mendinialla oli hieno digitulos!

Gatusa, toivottavasti ne sun lääkkeet auttaa!

Tervetuloa kaakao ja roses! :welcome

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja negan testanneille! Plussatuulia!!:)

Nimistä olitte jutellu. Ollaan kyllä nimistä jonkun verran juteltu ja joitain ehdotuksia on mutta ei kyllä varmoja olla vielä mistään. Ja jostain syystä lähinnä poikien nimiä on ollu ehdotuksissa. :rolleyes: Saa nähdä kuinka vaikeaa on sitten joskus tehdä se päätös...

Eilen oltiin tosiaan kaverin häitä juhlimassa ja tänään on sitten kunnon lepopäivä. :happy: Mies lähtee huomenna pariksi päiväksi reissuun ja sen jälkeen onkin sitten varsinaiset tärppipäivät!

Lissu kp 11/33-35

Nyt oon unohtanu jo miettimiset siitä että raskaana oisin, mut ei hittovie, käytin koiraa niin ulkona hais niin kamalalle et pikapissatus ja äkkiä sisälle ettei oksennus tuu. Plus haistan kaikki tosi paljon herkemmin, nippailua on ja tissit kipeenä.Huoh, eli neljästä testista kahteen tullu haamut, mutta silti en jaksa uskoa että olisin koska se viimesin oli selkee nega aamusta :D täytyy seurata jatkuuko nää mutta koitan ajatella että en oo ja toivon parasta, että joko oireet loppuu tai sitte pienellä tsäkällä oonki raskaana. Niin vähän aikaa menny et kattellaan ainaki seuraava viikko ja otan rennosti asian suhteen.

Ja muoks muoks! (Taas:D)
Tervetuloa uudet, luen kyllä kaikkien kommentit mutta oon onneton muistaan nimimerkkejä ja kaikkia mistä puhetta. Hengessä mukana :P

Minni, kyllä tuo minunki mielestä o-plussa on :)

Voi kauheeta Gatusa :eek: hyvä että on hiukan suostunut syömään ja juomaan

Kaakao, mullaki näkyy koko kierron jonkinnäkönen viiva o-testissä. Selkeetä plussaa en oo saanu tän kahden kierron aikana

ytnom, meinaatko jatkaa testailua vai pidätkö taukoa? Kyllä noi sun oireet aika lupaavilta kuulostaa :)

Päätin tänään aamupupuilun jälkeisten kipujen aikana, että jos r-testi on tiistaina nega ja täti tulee viettämään juhannusta mun kanssa, nii varaan ajan gynelle. Sit on pakko mennä varmistamaan ettei oo mitään tulehdusta jos tää ei raskaudesta johdu. Koko ajan vaan odotan et rinnat kipeytyis, ku siitä tiesin esikoista odottaessa olevani raskaana jo ennen ku tein testin :rolleyes:

nni; mulla on yks digitesti nyt tulossa, jotenka sen varmaa teen jossai vaiheessa, mut ehkä pidän tän viikon taukoa ja katon onko nää vaa ohimeneviä vai ei, koska tosiaanki ton viimesimmän testin jälkeen oon ollu nyt et negaa on ja kroppa muuten vaan sekasin. Ja sekin outoa kun mulla paha mahatulehdus ollu viimeset 8-9kk ja en oo pystyny syömään muuta ku kanaa/salaattia, ilman että maha sekasin. Nyt viimesen 3 viikon aikana syöny vaikka ja mitä nii ei mitää, ummetusta vaan mikä tosi outoa mulle... :o saa nähä mitä tulosta näyttää viikon/parin päästä. Siihen asti elän siinä tiedossa että nega on ja täti tulee käymään. Jos ei näy ja oireet jatkuu ni testi :)

Mendinialle onnittelut plussasta! :)

Kaakao ja Roses92 tervetuloa!

Nimistä oli ollut puhetta, meillä esikoisen nimi päätettiin vasta kaksi viikkoa ennen ristiäisiä ja silloinkin vielä muuttui lopulta ennen ristiäispäivää. Siihen saakka häntä kutsuttiin ihan toisella nimellä alkuraskaudesta saakka kun tiesimme odottavamme poikaa lapsivesipunktion jälkeen. Ja silloin kun pojalle nimeä mietittiin niin valikoitui samalla tytönnimi jos sellaiselle tulee tarvetta mutta pojalle ei nimeä vielä valmiina ole.

Minni2 me ollaan näköjään kiertokavereita ja oviksetkin taitaa osua melko samaan aikaan :)

Eli täällä odottelin ovista tähän loppuviikkoon mutta perjantaina iltapäivällä ei ovistesti näyttänyt vielä positiivista, lauantaina en päässyt testamaan ja päivällä tuntui muutama melko voimakas vihlaisu alavatsassa. Tänään päivällä ovistestiin tuli selkeä plussa joten ehkäpä ovis on vielä tuloillaan. Talettuksia tehty ahkerasti koko viikon, viimeisin perjantaina ja toivottavasti vielä tänään. :)

Paljon plussatuulia kaikille! :)

kp17

Tsemppiä sinne joanmarie toivottavasti tuottaa tulosta! ;) Ihan täsmälleen samat kiertopäivät meillä :P

rupesin miettiin, että olikohan ovis vielä aikasemmin kun en päässy testaamaan kun toi minkä kuvan laitoin. Kun kuvassa on kyllä selkeä viiva mutta se on ohuempi kun kontrolliviiva? Vaikuttaako väri vaan? Ja löysin kaapista viimekierron plussan niin siinä oli tasavahvat ja tasapaksut viivat... Tiedä sitten! Toivotaan, että tuo oli plussa koska jos se on ollut aikasemmin niin hirveitä mahiksia tärpätä ei ole :/

Onnea Kerttu! ;)

Ihana uutinen Beisla, nyt vaan yrittämään! Ei oo montaa päivää :)

Mulla tänään ovis plussa, huomenna varaamaan aikaa! Iik, sit alkaa taas jännitys. Nyt onki viikonloppu nollattu ja ajatukset ollu pitkästä aikaa muualla kun vauvassa. Saatiin kämppäkin ja muutto heinäkuussa. Ihanaa saa muutakin mietittävää, muuten käy raskaaksi tämä..

Plussatuulia kaikille, eikös tää kesä oliskin ihaninta aikaa tulla raskaaksi :)

Takaisin