Raskaaksi 2015

Minni mulla ainakin se testiviiva on aina vähän ohuempi tai ei niin tasapaksu kuin se kontrolliviiva mutta väriltään ollut selkeästi kontrollia tummempi joten luulen että sillä värillä on vaan merkitystä.

Mä sain viime kierrossa kahtena peräkkäisenä iltana samanvahvuiset plussaviivat ovistestiin ja sitten seuraavana aamupäivänä oli testiviiva jo todella haalea. Olen ymmärtänyt että niin kauan kun ovistesti näyttää plussaa niin ovulaatio ei ole vielä tapahtunut vaan LH on huipussaan ja ovulaatio tapahtuu todennäköisesti seuraavan 12 tunnin kuluessa ( tai voi mennä pidempäänkin ) Korjailkaa toki jos jollakin on parempaa tietoa :)

Lupaavalta kuulostaa minustakin ytnom :wink

Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa! Ja peukut pystyssä niille joilla on tärppipäivät tuloillaan/menossa :)

Täällä mahassa ollut vähän kaikenlaisia tuntemuksia. Nännit hellänä/kipeinä vähän väliä. Välillä ei tunnu missään mitään ja välillä taas tuntuu kaikkia yhtä aikaa. Äsken istuin ulkona tovin aikaa ja oli pakko tulla sisälle kun alkoi nänneissä tuntua inhottavalle :rolleyes: pientä menkkakipuakin ollut ja pahoinvointi on hävinnyt.. Saa nähdä mitä ens viikko tuo sit tullessaan..tuleeko menkat vai tehdäänkö testejä :p

Roses92, tervetuloa mukaan kuumeilemaan!

Ninni, mun kaveri kerto samankaltaisen jutun, että olivat päättäneet pojan nimen, mutta lapsen synnyttyä totesivat että ei kyllä sovi yhtään, ja uusiks meni nimen pohdinta. :grin

nni, tsemppiä tiistain testin tekoon, toivottavasti olis onnekas päivä! :) Mutta toivottavasti lääkäri osaa auttaa sun kipuihin.

Puhvis no voi ei, onpa ärsyttävä tilanne, kun ei tiedä eikä auta kuin odotella.

Gatusa, kuulostaa pelottavalta sun appiukon tilanne, ihme ettei suostu lääkäriin... voimia. :hug013

minea, hyvä että lääkkeet tepsii.

Kaakao, tsemppiä oviksen metsästykseen! :) Eikä kannata huolestua jos viiva lähtee tummumaan ja sit haalenee, joillakin (mullakin toisinaan) käy joskus niin ennen plussaa. Tiedä johtuuko vaan näytteen vahvuudesta vai mistä.

ytnom, ainakin kuulostaa lupaavalta sun oireet. :)

Minni, mulla ainakaan ei aina ole ollut ihan samanlaiset o-plussat joka kierrossa. Ja kyllähän täällä jotkut saa tikkuun plussan niin että toinen reuna tummempi, en tiedä mistä johtuu.

Mira jes, nyt tärppionnea! Mä alan huomenna tikuttaa ovista.

Joanmarie, mulle ainakin klinikan lääkäri sanoi viime viikolla, että kun plussan saa tikkuun niin missään nimessä ei pidä jatkaa testausta. (Tuntui hänellä olevan vahva mielipide tästä.) Ja tikkujen ohjeissakin lukee että ovis tulee noin 24 h (eri testeissä voi olla eri aikaväli) päästä ensimmäisestä plussasta, eikä pitäis enää jatkaa testausta. Kun lh-taulukoita kattoo netistä, on käyrät välillä vähän epäselviä. Tai tarkotan, joissakin kaavioissa näyttää että ovis tulee vasta lh-huipun jälkeen, toisissa että sen aikana.

Millier, tiedätkö missä vaiheessa ens viikolla sulla pitäis menkat alkaa? Toivottavasti oireet lupaa hyvää! :)

On. Huomenna tosiaan tikutan ovista, mutta tässä kierrossa se projekti jää lyhyeksi koska juhannus puskee päälle. En vieläkään ole saanut luovuttajaa kiinni että puhuisin klinikkakertomuksen, mutta eiköhän hän ole taas tavoitettavissa ainakin oviksen aikaan. Ei tähän mennessä ole tarvinnut pettyä ettei olis. (Tai näin mä luovuttajan loppuviikosta, mutta siinä oli muutakin porukkaa niin en voinut puhua.) Kp 11/28-32

onnea plussanneille :)

tsemppiä piinailijoille.

anteeksi lyhyt viesti ja omanapailu... appiukko vietii aamulla sairaalaa, vaipu siellä koomaan ku intuboivat ja kuoli tuntia myöhemmin. huomenna on hautajaiset maalla ku eivät hautaa täällä kaupungissa häntä käytännön syistä. hän on nyt sit Allahin eteen menossa inshaAllah. olkoon Allah hänelle armollinen ja hyväksyköön hänet paratiisiin inshaAllah.

kiitos terkku. mä jouduin ilmottaa ukon ulkomail asuvalle veljelle ja selittää ukolle mitä ne teki sen isälle eli ku laittovat putken suuhu eli intuboivat.

Gatusa, otan osaa.

ON: varmaan on ovulaatio lähellä. Kun sellainen kipu. Vielä ei testissä oo näkynyt. Katotaan näkyykö huomenna. Toivotaan että tärppäisi tästä ekasta kierrosta.

Kp12/29?

kiitos kaikille osanotoista, onha se rankkaa mutta oli odotettavissa, oltii ukon kans jo valmistauduttu siihen. mitä tulee minun kuntoon ni astmalääke ja prednisone joka on kortisonia muistuttavaa ni auttaa hyvin olo on parempi alhamdulillah. olen ottan kaiken irti ku ukko ja esikko lähti miehen äiteen luokse. neuloin yhen sukan kokoa 30-32, huomenneulon sit sille parin, tein verkkokaupan itelleni mistä saapi tilailla kans tuon naamakirjan lisäks ja tietenki täällä voi laittaa viestil jos haluaa jotai minulta tilata :) tänää kokeilin ku eile sain tietää mun isän numeron et vastaako ja onko elossa ni vastas puhelimeen alhamdulillah.

Gatusa, Ihastuin siellä facesivuilla yhteen neuleeseen, laittelen varmaan sulle syksyllä tilausta :)
Muoks. Hienoa, että lääkkeistä on apua! :hug013

Plussanneille onnittelut ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan! :gen014:smiley-bounce013

Suuren suuri plussapuhuri kaikille! :talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017

Myy82 yritys tauolla

Muokattu viimeksi:
Gatusa, otan osaa! Paljon voimia koko perheelle ❤

Täällä odottelen bussia, ku töihin menossa. Huomenna vapaa ja keskiviikkona pitäis vaihtaa osastoa. En oo henkisesti kovinkaan työkykynen ku tänään taas tällanen päivä et itkettää ihan kauheesti. Vatta turvonnu ja sattuu ihan ku ois kamala pissahätä, vaikka just ois käyny. Eilen illalla taas suht kovat menkkakivut vaikkei mitään tuu

Pian ovis tulossa, testiviiva jo tummempi ku eilen. Ei plussa kuitenkaan. Jännittää. :S

Nni, tsempit sulle. Kamalaa vaihtaa osastoa jos on stressiä/henkinen puoli ei oo kunnossa. Koita pärjätä :)

Kp 12/(29?)

Ytnom, oireet ainakin vaikuttaa lupaavilta. :)

Nni, toivottavasti nyt pian selviäis mikä niiden kipujen takana on. Jaksamista töihin!

Beisla, toivottavasti saat pian juteltua luovuttajan kanssa niin saatte asiat sovittua. :)

Gatusa, otan osaa ja voimia hautajaisiin!

Ninni, hyvä että siellä alkaa jo viivat vahvistumaan. Kyllä se ovis sieltä tulee.

On. Mäkin nyt vähän jännäilen että koska se ovis tulee. Mies tulee tosiaan ke illalla seuraavaksi kotiin niin toivotaan ettei ainakaan sitä ennen. Todennäköisesti tulee kuitenkin vasta loppuviikosta tai jopa ens viikon alussa. En testaile niin ihan oireita seuraamalla mennään. Tänään tarttis sitten palata töihin parin viikon loman jälkeen...

Lissu kp 12/33-35

Gatusalle osanotot :(

nni, huomennako aioit testailla? Toivottavasti sulla helpottaa kivut. Tsemppiä!

Aamukahvista hirveä närästys ja huono olo :( Myös yöllä heräsin närästykseen ja pääkipuun..

Takaisin