Terkku samaa mäkin mietin, ja mäkin oon kuullut että kohdunulkoinen voi oireilla ensin niska-hartiakipuna. Niinkuin Aphrael sanoi, tuo oli nimenomaan pistoa eikä tuntunut yhtään samalta kuin jos on niskat jumissa. Tavallaan oli pahempaa, mutta ainakaan en saanut siitä päänsärkyä niinkuin hartiajumista yleensä.
nni, voithan sä tehdä vaikka ens tiistaina testin, sehän vois olla hyvä päivä plussata.

Tai jos tulee nega, niin ehkä synttärit vie ajatukset muualle. Sun esikoisella on muuten sama synttäri kuin mulla.
Kaakao, tervetuloa! Toivottavasti lääkkeet tehoaa pikaisesti tällä kertaa. Varmasti tuskastuttavaa odotella, jos oviskin tulee vain joka kolmas kierto. Toivotaan että letrot olis tehokkaampia. :)
Gatusa, hyvä ettei harmita nega, onhan se totta että vauvaan voi keskittyä vielä paremmin, ja hyvä että pääset lääkäriin.
Mendinia, onea hienosta digiestistä!
ytnom, pahoittelut negasta. Mä oon yrittänyt noita lukuisia oireita itselleni perustella niin, että varmaan siellä on jotain yrittänyt tapahtua enkä ihan päästäni ole kaikkea keksinyt.
jasmi, jo vain ollaan tehty vähän nimilistaa.

Meillä on aika vahva suosikki pojalle ekaksi nimeksi, ja tytölle toiseksi, mutta koko nimistä ei ole tietoa. Enkä haluais sitä näin aikasin yrittää päättääkään, mieli ehtii muttua niin moneen kertaan. Mutta kiva tehdä alustavaa pohdintaa.
Minni jes, jo vain plussalta näyttää! :)
kp10/28-32, ylihuomenna alkaa taas oviksen metsästys. Tosin ultrasta päätellen tuskin tulee ainakaan maanantaina o-plussaa.