Raskaaksi 2015

ImageUploadedByVau Foorumi1434181177.063895.jpg

Ovis vois olla melko pian! :) ei ehkä mee juhannusviikonloppuun asti!

Sori vielä yks kuva mutta tää tummuki vielä! Voiko olla että tää olis jo plussa?
ImageUploadedByVau Foorumi1434181560.269467.jpg
hittoku menin heittää pissin pois ni en pystyny tekee digiä! :D
Jos on niin geleet ja greippi olis aikastanu ovista tasan viikolla! Apuva :D olis ihan huippua! Talleteltukki on :)

Kp 16/37-40

Terkku samaa mäkin mietin, ja mäkin oon kuullut että kohdunulkoinen voi oireilla ensin niska-hartiakipuna. Niinkuin Aphrael sanoi, tuo oli nimenomaan pistoa eikä tuntunut yhtään samalta kuin jos on niskat jumissa. Tavallaan oli pahempaa, mutta ainakaan en saanut siitä päänsärkyä niinkuin hartiajumista yleensä.

nni, voithan sä tehdä vaikka ens tiistaina testin, sehän vois olla hyvä päivä plussata. :wink Tai jos tulee nega, niin ehkä synttärit vie ajatukset muualle. Sun esikoisella on muuten sama synttäri kuin mulla.

Kaakao, tervetuloa! Toivottavasti lääkkeet tehoaa pikaisesti tällä kertaa. Varmasti tuskastuttavaa odotella, jos oviskin tulee vain joka kolmas kierto. Toivotaan että letrot olis tehokkaampia. :)

Gatusa, hyvä ettei harmita nega, onhan se totta että vauvaan voi keskittyä vielä paremmin, ja hyvä että pääset lääkäriin.

Mendinia, onea hienosta digiestistä! :grin

ytnom, pahoittelut negasta. Mä oon yrittänyt noita lukuisia oireita itselleni perustella niin, että varmaan siellä on jotain yrittänyt tapahtua enkä ihan päästäni ole kaikkea keksinyt. :oops:

jasmi, jo vain ollaan tehty vähän nimilistaa. :grin Meillä on aika vahva suosikki pojalle ekaksi nimeksi, ja tytölle toiseksi, mutta koko nimistä ei ole tietoa. Enkä haluais sitä näin aikasin yrittää päättääkään, mieli ehtii muttua niin moneen kertaan. Mutta kiva tehdä alustavaa pohdintaa.

Minni jes, jo vain plussalta näyttää! :)

kp10/28-32, ylihuomenna alkaa taas oviksen metsästys. Tosin ultrasta päätellen tuskin tulee ainakaan maanantaina o-plussaa.

Niin nimistä! Meilläkin on sekä tytön että pojan nimi valmiina! Toivon että me sekä te kaikki pääsisitte niitä käyttämään :)

Joo voihan olla että nimet muuttuu viel mutta mulla on ollut pari nimeä mielessä jo lapsesta asti :D mietin jo silloin minkä nimen antaisin lapselle. Ja pari nimeä olen miettinyt niiden merkityksen takia :) mutta näitä on vaan niin mukava miettiä vaikkei jostain syystä ottaisi käyttöön.

Mä oon omassa päässäni miettiny nimiä. Mut meillä on miehen kans niin erilainen maku nimien suhteen.. Tytönkin nimeä pähkäiltiin useampi kuukausi ennen ku keksittiin semmonen mikä sopi kummallekkin :rolleyes:

Tervetuloa uusille!
Onnea kaikille plussanneille!!

Meillä kans nimiä mietitty, saispa vaan ne jollekkin antaa <3 :)

Minni mun silmään näyttää plussalta! ;)

Mulla oli myös jostain lapsuudesta asti ollut varma nimi tytölle, jos sellaisen joskus saan. Sitten kun esikoista odotin, olin jotenkin ihan varma että se on poika ja sille tuli sopiva nimi ihan itsekseen. Sitten kun se mun varma poika olikin rakenneultrassa varma tyttö, olin jotenkin ihan järkyttynyt, ja se mun lapsesta asti tytölle suunnittelemani nimi ei tuntunutkaan yhtään oikealle :) Piti sitten heti kaivaa netistä nimilistoja esiin, listasin omat suosikit ja kun mies vilkaisi sitä mun listaa niin totesi samantien, että tuossahan se meidän tytön nimi on :)

Hellou kaikki! :)

Joukkoon liittyisi uusi haaveilija joka tällä palstalla aiemminkin pyöri mutta, unohti salasanat tänne ja spostiin :D Siksi uusi profiili. Janehh merkillä pyörein aiemmin ja hirmuisesti ei näytä enää tuttuja nimiä olevan joukossa, hyvä niin!
Eli kuukauden päästä 23 vuotta täyttävä äippäliini joka haaveilee jo 4 pikkuisesta <3 Virallisesti yritys saa alkaa ensi vuoden puolella mutta, päätin tulla tänne teidän joukkoon kuumeilemaan ;) Meillä ei tuo nuorin kyllä vielä hirmu vanha edes ole mutta, kuume on kyllä kova jo nyt :D Meillä on pojat 01/12, 06/13 ja neiti 01/15. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 8 vuotta joista 7,5 vuotta kihloissa. Sairaanhoitajaksi opiskelen ja tälläkin hetkellä itseasiassa istuskelen koulun koneella pitämässä taukoa tenttiin lukemisesta :D Seurailen tässä samassa omaa kiertoani jotta sitten yrityksen alettua virallisesti pysyn perässä nopeammin missä mennään :)

Tsemppiä kaikille yritykseen ja peukutellaan sille, että kaikkien käynti täällä jäisi hyvin lyhyeksi! :) <3 Onnea plussanneille. Siis ihan kaikille! Niille vanhoille tutuillekkin nimille jotka täältä ilmeisesti päässyt pois piinailemasta jo ;) Ja pahoittelut tädin kohdanneille :) Koitan kovin päästä juttuihinne mukaan.

Mendinia, onnea paljon!!:happy:

Jasmi93 kyllä mulla ainakin on nimet jo keksitty :D tytölle ainakin on jo varmat nimet ja pojalekkin olis, mutta mies ei niistä tykkää, vaikka ihan perus nimet onkin :) Tosin kaverille kävi synnärillä niin, ku sai tytön syliin niin se ei näyttäny ollenkaan siltä mikä nimi sille oli suunniteltu, niin nimi meni kuitenki vaihtoon :D

Minni2 eikös tuo oo jo ihan Lh-huippu? :)

ja tervetuloa uudet! :) itsekin olen täällä melko tuore :D

tänään kp 10/(29?)

onnea plussanneille mashaAllah :)

beisla ei kuvia, sain vaa antibiottikuurin ja 3 eri astmalääkettä, ventoline, albutol ja prednisone, kaks vikaa tablettei ja ventoline inhalaatio.

Muokattu viimeksi:
Meillä on aikalailla nimet päätetty molemmille :)

Beisla, esikoisella on sama synttäripäivä kun kummitädilläänkin :grin hyvä päivä siis :smug:

Tervetuloa uudet ja pikaista plussaa :)

on. Melkeen koko päivän ollu kovat menkkakivut ja polttelut mahassa. Alkuillasta tuntu kun lorahti oikeen kunnolla ja olin ihan varma, et nyt tuli litra verta, mut ei. Vetistä valkkaria tulee niin paljon, et tän polttelun kans vois olla varma et täti on kylässä. Kyllä mä taidan Beislan ja tytön synttäreitten kunniaksi tehdä tiistaina testin :rolleyes: en nyt jaksa murehtia miltä tuntuu jos se onkin nega ja täti saapuu juhannusseuraksi :happy118

Pojan nimi ois täällä kans valmiina, tytön nimi ei koska siskoni kerkes varaamaan yhden ehdotuksen! (ei toki oltu tästä ennempää puhuttu) :grin

täällä ei vieläkään tätiä tai plussaa! Alavatsalla oloja, tänään ollut kunnolla repäisykipuja muutamaan otteeseen, ensin vain istualteen mutta myös kävelessä. Voipi olla, että tätiä varten keho valmistelee itseään. Toki ei tuhrun tuhruakaan tullut vielä.. Ensi viikon lopuilla sitten viimeistään testiä jos täti ei ennen tule..

puhvis kp 37/33

meil on nimet lapsille jo inshaAllah. mä ehdotan ja ukko hyväksyy ku ollaa samoil linjoil :)
tulipa sit huonoi uutisia tänää, appiukko on huonommas kunnos, saatii kuulla miks tarttis kiireest leikkauksen ja ei todellakaa voi oottaa, nyt sit tilanne on menny huonompaa mut se ei suostu menee sairaalaa, ei minnekää ja täl menol ei men välttämättä ku muutama päivä ja sil on verenmyrkytys ja on mennyttä. ohutsuoli likanen, nyt kuume ja oksentelee eli bakteerit päässy vatsaan, lisäks sydämee menevä verisuoni tukossa eikä sydän saa kunnol verta. ois pakko mennä samantien sairaalaa mut se ei suostu mihinkää. ei ol varaa mennä klinikalle just nyt ni jos se ei suostu sairaalaa ni ei men kauaa enää ku muutenki vanha ja sairas ja käy dialyysis 3krt viikossa. se ei suostu ees syömään ku on niin väsyny, hyvä jos lasin maitoa juo kuulemma.

Voi ei Gatusa :sad001 Toivottavasti appiukko tulis järkiinsä ja menis sairaalaan jo :eek: onko jo iäkäs ihminen?

jotai 70 mittaris vissii. ei se suostu, ei kuuntele ees veljeään joka tuli yli 50km päästä puhuun järkee sille. itsepäinen ku on. se on sentää nyt suostun syömää iha vähä keittoa ja juomaa vähä maitoa, otti lääkettä ettei oksenna.

Takaisin