Raskaaksi 2015

Joo siis yleisesti ottaen vapaaseen vatsaonteloon pääsevä neste tai kaasu aiheuttaa sitä hartiapistoa. Se on kyllä hassua mut jostain hermotuksesta ilmeisesti kiinni.

Joku kysyi tosta kynsien lähtemisestä, kyllä enterorokossa voi kynnet lähteä kun tulee niitä rakkoja myös kynsien alle. :depressed: Sitä ootellessa!

Äää, kovaa vatsakipua. Kovia tuikkauksia ja vihlaisuja tuntuu kohdun seudulla. Ei ainakaan menkkakipua ole. Mitä tämä on :eek: Ajattelin nyt, että jos oottelis ainakin sinne juhannukseen asti seuraavan testin kans..mikäli maltan :rolleyes:

Mendinia onnea plussasta :Heartred

Beisla, onnea hyvistä tuloksista :)

minea_ höh minkä taudin oot saanu! :eek:

on. Kyllä taas niin tekis mieli tehdä testi. Oon ollu ihan kauhee itkupilli tänää. Itken ihan älyttömistä asioista koko ajan. Vatsaa turvottaa, vessassa saa ravata vähän väliä ja nivuset särkee vähän. Muutama sukkapuikkokipu ollu päivän aikana ja munisten kohdalta kivistää välillä :confused: en vaan halua sitä negaa nähdä...

nni mun pitää testata tänää ku huomen lääkäri, ukko tais vahingos ottaa testin tosin töihi mukaan joten tehää sit ku ukko on kotona. tsemppiä inshaAllah saat plussan :)

hih sain ekan lastenvaatetilauksen jipii!!! ukko vaa ei ol kovin innoissaa.

muoks: nega testi tehtynä eli voin käydä thoraxis alhamdulillah.

Muokattu viimeksi:
Täytyy aamulla ennen töihin lähtöä kattella millaset olot on, jos sitä sit tekis testin. Tosin sit on ilmeisesti vasta kp22 et vois odotella vielä viikon :nailbiting:

P.S. Pahoittelut Gatusa negasta, mut hyvä et pääset lääkäriin!
Aika kovat menkkakivut ja polttelu alkoi vessassa käynnin jälkeen ja jatkuu edelleen. Vetistä valkkaria tullu paljon illan aikana et täytyy nyt vaan toivoo, ettei täti taas tuu tänne heilumaan :shifty:

Muokattu viimeksi:
Uutena täällä kirjoittelen. Olen yrittänyt lueskella vähän aikaa teidän juttuja, että tietäisi keitä täällä jo on :)

Meillä semmoinen tausta, että 16 yrityskierron jälkeen, kun oli jo aika lapsettomuuspolille tutkimuksiin, tärppäsikin luomuna pari vuotta sitten. Silloin päättyi kylläkin alkuraskaudessa jo keskenmenoon, joten lapsettomuuspolin kautta sitten sain clomit ja neljännestä clomikierrosta sai alkunsa meidän esikoinen, joka juuri täytti vuoden. Nyt on kakkosta yritetty 3 kiertoa, tosin kaksi niistä ovuloimattomia. Tähän neljänteen kiertoon nyt aloitin letrot, että saapa nähdä miten niiden kanssa menee. Huomenna aloitan ovulaatiotestit ja maanantaina on vasteultra. En vielä uskalla suuria toivoa, kun clomeillakin ovulaatio tuli vain joka kolmannessa kierrossa, mutta onhan se aina yhtä jännää :)

kaakao, kp7/23-28, yk 4

nni ei mua harmita yhtää tuo nega, parempi että tyttö saa oman aikansa ennen ku tulee lisää ja taloustilanteen on parannuttava ennen ku tulee yhtää lisää, täällä ku ei ol mitää tukia toisin ku suomessa. jaksamista menkkakipujen kans.

tervetuloa kaakao ja plussatuulia :)

Kiitos Gatusa! Mitä näitä viestejä tässä olen ehtinyt läpi kahlata, niin aika mukavastihan täällä näkyy plussatuulet puhaltelevan, toivotaan että puhaltavat mahdollisimman pian kaikille :)

Kiitos onnitteluista <3 Aika epätodellinen olo, mutta niin onnellinen kuitenkin :) Tänään aamulla tein digitestin, pistän kuvan kunhan puhelimen akku latautuu (otettu liian monta pissatikkukuvaa :rolleyes:)

Junibea, toivottavasti tallettelut onnistui :)

Beisla tsemppiä tutkimuksiin

Toivotaan Millier, että sulla testi muuttuu plussaksi!

Minea paranemisia!

Mh pahoittelut tädistä :(

Larissa peukut pystyyn, että tää on se the kierto teille! :)

Suosittelen kyllä noita digitestejä kun niistä ei tarvitse arvailla :)

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    820.9 KB · Katsottu: 201
Itse kans tein digitestin pari viikkoa sitten, suosittelen kans! Seuraavana päivänä oli pakko kyl tehdä halvempi tikku.. Kun ei meinannut uskoa! :D

Mulla näytti aamusta selkeetä negaa, joten en taida tota digitestiä ees tuhlata vaa alan oottelee tätiä kylään. Tulispa nopsaan! :P Pieni nyytti olis kovin toivottu. Jännä jos oma mieli tehny kaikki nää rintojen arkuudet, juilimiset, "flunssan", pahoinvoinnin ja hajuherkäks :D

Ytnom ei oo ollenkaa erikoista että mieli tekee raskausoireita ja kroppakin. Mulla on joskus ollu tosi pahoja.:rolleyes:
viimeisissä 2 kierrossa ei oo onneks ollut.
Pahoittelut negasta :(

Jasmi, joo ennenki tehny mut ei näin pahasti. Minuu ei nyt haittaa onneks nega, kun vasta eka yritys ja melkeimpä ties että ei oo raskaana, mutta pieni toive oli ton torstain haamuviivan takia :p Tää oottelu onki tylsin vaihe ;)

Mullakin oli joka kuukaus tätiä ootellessa kauhee kasa oireita, oli pahoinvointia, rinnat tosi kipee, turvotti jne. Sitten kappas kappas plussakierrossa ni ei ollu yhtää mitää oireita, oli vaan hirveen seesteinen olo :'D sehä mua onki nyt naurattanu että mitenkä oma mieli kehittelee oireita, ku kirjottelin ylös joka kuukaus oireet ennen tätiä ni niitä on ollu hassu aina lueskella.
On se naisen mieli vaan ihmeellinen kun saa aikaan kaikenlaista :)

Saa nähä kauanko menee että täti tulee, ens viikolla 3 viikkoa kapselin poisotosta eikä näy. 2v tosiaan oli kapseli. Alko ihan pelottaa ku luki keskusteluja että menny 2.5v tai jotain tommosta että palautunu normaaliks :O

Ytnom mulla ei oo mitää kokemusta kapseleista mutta pillereiden jälkeen meni 3kk ennen kun ekat menkat ja sen jälkeen 2 kk ja sen jälkee alkoi tulla joka kuukausi.

Onko kukaan teistä jo miettinyt lapselle nimiä vaikkei olisi edes raskaana :D? Mulla on jo parikin nimeä jotka haluan lapselle. Kummallekkin sukupuolelle on parikin nimi vaihtoehtoa. Myös mies tietää ne ja on tykästynyt niihin :) Tietää varmaa huonoa onnea tämmönen mutta toivottavasti päästään käyttää niitä pian. Ennenkun joku serkku tai kaveri ehtii käyttämään jonkun niistä nimistä :D

Meiän oli kauheen vaikee keksiä esikoistytölle nimi :D pojalle olis ollu tasan yks vaihtoehto eikä sitä olla kellekää kerrottu, siltä varalta et päästään sitä viel käyttää ;)

Jos seuraava oliski tyttö ni sit oltais taas vaikeiden päätösten äärellä :D

Myöskään kummeja ei olis helppo valita. Harva läheisimmistä ystävistä kuuluu kirkkoon :(

Takaisin