Paljon onnea kerttu! :) jännää ja uskomatonta se on aina, olipa sitten ensimmäinen tai viides :)
Ytnom, kyllä mun silmään myös näkyy jotain hailuraa! Nyt sit selkeempää plussaa vaan ootellaan ja toivotaan! :)
Onkohan muita joita en oo viel onnitellut? Jos en niin paljon onnea plussasta ja toivotaan et pikkuset pysyy matkassa!:)
Väsyttää, paleltaa, ihme jomotusta ja liitoskipumaisia kipuja... Mä niin toivon et huomen aamulla on kaksi viivaa mut pessimistisesti jotenkin vaan ajattelee et täti vaan tekee tuloaan... No huomenna näkee!
Ääh, oireet taas hävinneet.. Pelottaa tehä testi huomenna. Tuntuu, että pitäis koko ajan olla joku oire päällä, että vois uskoa/luulla olevansa raskaana..
Waterlily85, ei ole kyllä kummemmin ollut oiretta! Silloin jotain päiviä oviksen jälkeen oli mahan jomotusta (paineen tunne) ja tuntu et vessassa piti käydä koko ajan.. Mut sit oireet hävis ja ajattelin et täti tulee. Niin kuin taisin jo kirjoittaa aiemmin niin ei ole ollut yhtään oireita! Siks ajattelin et en oo raskaana. Mut eilen iltana rinnat alkoi tuntua turvonneelta (28/28) ja sit tuli mieleen et entäs jos sittenkin.. Ja tää rintojen turvotus on tänään jatkunut. Tein testin siis noin puol viis muutaman tunnin pidätyksen jälkeen. Viivat on lähes yhtä tummat! Että rohkaisuksi niille joilla oireita ei ole niin ei kyllä ollut mullakaan! Mulla on aiemmatkin raskaudet ollut vähä oireisia (lähinnä tissit on erilaiset) ja viikoilla 8 ne on loppunut seinään! Jännä taas nähdä et miten nyt on! Ja on mulla yksi keskenmenokin takana että ihan jalat maassa täällä ollaan. Mutta siinä keskenmenneessä viivat oli tosi hailakat.. Eikä lähteneet vahvistumaan! Et siks on ihan positiivinen mieli nyt kun viivat oli hyvät! Mut eihän sekään tietty mitään sinäänsä takaa.. Pystyykö kännykällä pienentämään kuvaa et saisin sen tänne?
Kerttu, rohkaisevaa kuulla, että ennen plussaa voi olla lähes oireeton! :) Itse jos yritän iphonella liittää kuvaa tänne, niin se kysyy, että missä koossa laitetaan (ja antaa 3 kokovaihtoehtoa). Voithan toki koittaa myös rajata kuvaa puhelimella ensin..?
Mullakaan ei ollu ennen plussaa mitään oireita, vasta ehkä viikon-kahden päästä alkoi kamala nälkä ja väsymys. Sitten alkoi ne liitoskivut/kasvukivut, jatkuva pissahätä, ällötti kaikki ruoka jne. :)
Just sillä kyselin onko ollut oireita, kun itsellä ei nyt pahemmin ole ja kuitenkin sitä plussaa kovasti ensi viikolle toivoisi :) mun tuulimuna-raskaudessa oireet oli tosi selvät..rinnat kipeyty ja turposi ihan älyttömästi jo pian oviksen jälkeen. .mutta plussaa ei näkynyt vielä kp 33/28...sit jo luovuin koko ajatuksesta, mutta kun oireet pysyi eikä menkkoja kuulunut niin testasin vielä viikko myöhemmin kp 41 ja sit tulikin plussa..olisko just sit tuulimunasta johtuen noussut hormoni hitaammin... :/
täytyy toivoa, että vähäoireisuus oliskin nyt hyvä merkki :)
Vähän sama juttu siinä mun keskenmenneessä, haalen plussan sain ku menkat oli jo usean päivän myöhässä, odotin vielä viikon, viiva oli hieman vahvistunut mut edelleen ihan haalea. Loppuun menneissä raskauksissa viivat on ollut lähes yhtä tummat ja kun menkat on yhden päivän myöhässä. Nyt oli myös ihan hyvät viivat! Toivotaan että pieni tarrautuu hyvin kiinni ja pysyy siellä helmikuuhun asti