Raskaaksi 2015

Pikkumiskille jaksamisia <3 varmasti rankkoja asioita ja niitä käsittelee kauan. Saako kysyä että mitä "vikaa" teissä todettiin? Meillähän miehessä "vikaa" mutta silti raskaana ollaan.
Timbe 14+4

Junibea, kyllä se plussalta näyttää tai ainakin lähellä on :)

ytnom, kyllä siinä tosi hailakka viiva näkyy, uutta testiä vaan heti huomen aamulla ;)

Kerttu, heti ostamaan testi! :woot:

PikkuMinski, ihania converse tossuja, siis aivan ihania!! :Heartred

Kp 8/(29??)

Tänää kp 31 mutta 100 varmasti voin sanoa että ei menkat ala taaskaan ajoissa. Tai sit mut kierto on taas pidentynyt pysyvästi. Jos on menkat myöhässä nii tarkoittaako se että ovis on ollut myöhemmin?

Ytnom, hyvin hailakka viiva näkyy munkin silmään :) vai viivanpaikka? mutta plussaan uskotaan! :)
Jasmi93 , näin mä olen ainakin käsittänyt, että myöhäisempi ovis siirtäisi sitä kuukautisten alkua...ainakin yleensä..

Mistä saa kirjoitettua tekstiä tuohon alaosaan, missä teillä monella lukee yrityskerrat, avioliitto ym ym ? :) voisin omiakin tietoja täydentää :) täällä menossa kp 24/ 28-32 (?)..vähän epäselvä nyt tuo kierron pituus tällähetkellä...päivät menee niiiiiin hitaasti...ei pysty tästä kesälomastakaan nauttimaan kun odottaa vaan ensi viikkoa, että vois testailla :D

Waterlily; nii ku se voi olla sekin, viivanpaikka... mutta kuuluuko sen livenä näkyä noin selvästi omaan silmään. :D

Mun puhelimen kamera on aika kökkö eikä se tarkenna kunnolla, möh. No ens viikolla sit

No sama homma :D jospa sitä malttais oottaa sinne maanantaihin nii ei tarttis arpoa :D ooreet kyllä on outoja, kun itkin eilen ku ei meillä ollu herkkuja kotona, mies sitte lähti kauppaan ostamaan :D

Takaisin